یک مقام ناتو می‌گوید حمله اتمی روسیه احتمالاً با پاسخ فیزیکی ناتو روبرو خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی در صورت قهرمانی با اینتر میامی می تواند از لحاظ تعداد جام ها به رکورد دنی آلوز برسد و تاریخساز شود.
معاون شورای امنیت روسیه با هشدار به متحدان غربی اوکراین با خطرناک خواندان ماجراجویی هسته‌ای اعلام کرد که در صورت تایید احتمال حمله به نیروگاه هسته‌ای روسیه، پاسخ متقابل سختی خواهیم داد.
زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت یک مأمور فراجا تایید شده است.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت.
از متئو رتگی، مهاجم آرژانتینی-ایتالیایی، به عنوان گزینه اول اینتر برای تقویت خط حمله فصل آینده یاد میشود.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
سرپرست دادسرای جرایم جنایی تهران گفت: در پرونده حمله به معاون وزارت صمت، اعمال نفوذی صورت نگرفته و پرونده در حال سیر مراحل تحقیقاتی خود است و این پرونده ارتباطی با صنعت خودرو ندارد.
با وجود آنکه خاتمی در ۱۶ آذر سال گذشته در بیانیه‌ای به حرکت‌های هنجارشکن صورت گرفته در برخی دانشگاه‌ها رسمیت داده بود این‌بار، اما با اشاره به شعار «زن، زندگی، آزادی» تلاش کرد با جنایت‌های صورت گرفته نیز مرزبندی کند و بگوید: «اگر زندگی می‌خواهیم، زندگی در براندازی پیدا نمی‌شود؛ چراکه در آن صورت ایران روزگار خوبی نخواهد داشت و آشوب و ناآرامی‌های سنگینی را درپی خواهد داشت.» این سخنان خاتمی درحالی که همواره تلاش دارد پس از مشخص شدن جهت‌گیری‌ها درفضای سیاسی کشور مواضع خود را تنظیم کند تا شاید در «تیم برنده» قرار بگیرد، اما همواره به بی‌اعتباری بیشتر وی ختم شده است.
ایالت کوئینزلند استرالیا به دنبال تصویب قانونی است تا صاحبان سگ‌ها را در صورت حمله حیواناتشان به مردم و ایراد صدمات جانی به زندان محکوم کند.
رئیس‌جمهور بلاروس خواستار همکاری روسیه در جهت تضمین امنیت این کشور شد.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا می‌گوید گزینه اعزام نیروی نظامی در صورت حمله چین به تایوان مطرح است.
اسرائیل برای حمله احتمالی به ایران به ۴ تانکر هوایی سوخت‌گیری نیاز دارد.
خدنگ‌ها به صورت گروهی زندگی می‌کنند. این موجودات عموماً از مار، تخم مرغ و حشرات تعذیه می‌کنند و به حیوانات بزرگتر از خود حمله نمی‌کنند. این موضوع به نوبه خود تماشای این صحنه را خاص‌تر می‌کند.
وقتی کسی پیش چشم‌تان دچار حمله صرع می‌شود، نگران نشوید، بلکه با خونسردی کامل به فردی که دچار تشنج شده نزدیک شوید، یقه لباسش را بازکنید، سر یا شانه او را به یک‌طرف بچرخانید و با پزشک تماس بگیرید.
نائب رئیس شورای امنیت روسیه گفت: «در صورت حمله اوکراین به کریمه، خبری از مذاکره نخواهد بود، بلکه حمله متقابل و قاطع در کار خواهد بود. در این صورت، تمام اراضی تحت کنترل کی‌یف در آتش خواهد سوخت.»
شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.
با وجود حمله موشکی صورت گرفته از سوی صهیونیست ها علیه فرودگاه بین المللی دمشق، اما سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است در این ارتباط اظهارنظر نخواهد کرد.
نماینده وابسته به فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان ضمن هشدار به تل آویو درباره حمله به فرودگاه بیروت از واکنش کوبنده به این حمله خبر داد.
پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
انجام این حملات موشکی در شرایطی صورت می‌گیرد که از دیروز –دوشنبه- پس از اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از سیاست، منطقه سبز و بسیاری دیگری از مناطق بغداد به کانون درگیری صدری‌ها با نیروهای حکومتی تبدیل شده است.
ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که در آن سه مأمور پلیس آمریکا به صورت وحشیانه یک نفر را در ایالت آرکانزاس ضرب و جرح قرار می‌دهند، بار دیگر افکار عمومی این کشور را جریحه‌دار کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای اوکراینی قصد دارند همزمان با حضور دبیر کل سازمان ملل در این کشور، حملات دیگری علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا صورت دهند.
وزنه بردار ملی پوش ایران در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی توانست به صورت غیررسمی رکورد دوضرب و مجموع جهان را بشکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ