پرسپولیس هفته آینده باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به میدان برود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمین سهرابیان که بعد از چهار فصل دوری بار دیگر به استقلال بازگشته با جو باشگاه آشناست.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
خوراک جو و لوبیا یکی از انواع غذا‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با ترکیبات متنوعی درست می‌شود و طعم بسیار خوشمزه‌ای دارد.
دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بایرن و من سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می رساند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا گفت: دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا با سیاست‌های داخلی و خارجی‌اش، این کشور را به مرز فروپاشی کشانده است. آمریکا یک کشور در حال سقوط و رو به زوال است.
قاتل چند ماه قبل از جنایت بخاطر اختلافات خانوادگی از همسرش جدا شده و پس از طلاق تصمیم به قتل برادرزنش گرفته و در سناریوی فجیع برادرزن جوانش را به قتل رسانده است.
ژوائو مندس، پسر رونالدینیو، برای اولین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت، اما عملکردش با انتقادات بسیاری روبرو شد.
شبکه تلویزیونی ام بی سی عربستان در یک برنامه رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا بایدن را به سخره گرفت.
کارلس پویول معتقد است به خاطر قضیه بارساگیت و شکایت باشگاه رئال مادرید از بارسلونا، امشب فضای نوکمپ برای رئال جهنمی خواهد بود.
آنتونیو کونته از هواداران تاتنهام خواست که فردا فضای ورزشگاه را برای میلان جهنمی کنند و تیم را برای رفتن به دور بعد لیگ قهرمانان سوق دهند.
هافبک ولزی سابق لیورپول در زمانی که کسی فکرش را نمی کرد تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شد.
شاید غیرمنتظره‌ترین اتفاق ممکن در هفته هجدهم بازی کردن احمد گوهری مقابل آلومینیوم اراک بوده باشد.
نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
این روزنامه آمریکایی نوشت، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کنگره که در دست دموکرات‌ها است، فرصت‌های متعددی برای محاکمه عربستان بابت این جنایات داشتند اما تنها وقت را تلف کردند.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای اعلام کرد: «جو بایدن» دستور اختصاص کمک ۱ میلیارد دلاری این کشور به اوکراین را صادر کرد.
دولت جو بایدن در نظر دارد تا «گروه واگنر» روسیه را یک سازمان تروریستی خارجی معرفی کرده و از این طریق فشار بیشتری بر مسکو وارد کند.
جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی انتخاباتی در ایالت ایلینوی، معترضان جمهوری‌خواه خود را احمق خطاب کرد.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی روز جمعه خود در یک گردهمایی ، تعدادی ایالت‌های آمریکا را بجای ۵۰ ایالت، عنوان کرد.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
متخصصان تغذیه می‌گویند جو دو سر یک منبع عالی برای فیبر است؛ اوتمیل یکی از سالم‌ترین انتخاب‌های صبحانه است. یک فنجان جوی دوسر پخته شده ۱۰ گرم فیبر دارد و عمدتا هم فیبر محلول است؛ کلسترول LDL (بد) و قند خون را کاهش می‌دهد و به عملکرد سیستم گوارش شما کمک می‌کند. برای مدت طولانی‌تری شما را سیر نگه می‌دارد و بر همین اساس می‌تواند به مدیریت و کاهش وزن کمک کند.
در روز‌های اخیر، اعضای دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا نیز لحن مشابهی را در برابر ایران در پیش گرفته‌اند. با آنکه مقام‌های دولت بایدن در موضع‌گیری‌های خود نسبت به مذاکرات مربوط به احیای برجام حتی بیش از سه کشور اروپایی احتیاط به خرج می‌دادند، اما آن‌ها نیز پس از دریافت پاسخ ایران به پیشنهاد‌های نهایی خود، ضمن ابراز ناامیدی از امضای سریع توافقنامه، بررسی گزینه‌های جایگزین برجام را پیش کشیده‌اند.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در نامه‌ای به کنگره این کشور نوشت: اطلاعیه پیوست را به فدرال رجیستر ارسال کرده و بیان داشتم که وضعیت اضطراری که در اعلامیه ۷۴۶۳ در رابطه با حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۲ وضع شد، یک سال دیگر برقرار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ