مربی هوادار از حرکت جوانمردانه بازیکنان صنعت نفت تقدیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبداللهی ناظر موقوفات مدرسه مروی گفت: الآن ما در کوچه مروی حدود صد مغازه داریم؛ ولی سرقفلی آن‌ها به سبب قانون اصلاحات ارضی واگذار شده است. خیلی‌ها می‌گویند اوقاف یا متولی موقوفات خیانت کرده و سرقفلی‌ها را فروخته است در حالی که ما اصلا به کسی چیزی نفروختیم بلکه مال وقفی را به افراد واگذار کردند و ما تنها می‌توانیم اجاره بسیار کمی بابت این موقوفات از آن‌ها بگیریم که تقریبا نزدیک به هیچ است.
صحبت های «ثریا عبداللهی» مشهور به سرهنگ ثریا مادر یکی از منافقین که فرزندش همچنان در کمپ اشرف حضور دارد را مشاهده می‌کنید.
وزیر امور خارجه در حاشیه اجلاس بریکس با شیخ عبدالله بن زائد آل نهیان وزیر خارجه امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.
روز گذشته اتفاقی که برای عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی طی روزهای اخیر افتاده بود، در ورزشگاه دستگردی اکباتان تکرار شد.
عبدالله ویسی این فصل با نگه داشتن صنعت نفت در لیگ برتر دست به کار بزرگی زد، در حالی که همه نا امید شده بودند و پیش بینی می کردند، راه نجایی برای صنعت نفت باقی نمانده است.
ناب‌ترین لحظات لیگ برتر در فصل بیست و یکم در هفته پایانی به بقای نفت آبادان می‌رسد.
همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
عبدی نوشت: همه نوشته‌های بنده در دسترس است منت بگذارید فقط یک خط از مطالب بنده را در تایید این ادعایتان بیاورید.
خلیل عبداللهی افزود: تیم های ارزیاب بلافاصله پس از وقوع این زمین لرزه به منطقه اعزام شدند که خوشبختانه خسارتی نداشته است.
امیرعبداللهیان و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان در یک گفت‌وگوی تلفنی بر توسعه همه جانبه مناسبات ایران و امارات تاکید کردند.
مدافع جوان نفت مسجدسلیمان می‌گوید شیمبا از تجربه اش استفاده کرد و پنالتی گرفت.
حمید عبداللهی در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست.
عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق نیز در این دیدار ضمن تشکر از دعوت رئیسی، روابط دو کشور ایران و عراق را روابطی همه جانبه و عمیق دانسته و بر عزم کشورش جهت توسعه همه جانبه روابط تاکید نمود.
حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: شخصی که پول کلان می‌گرفت و برای محکومان گواهی عدم تحمل حبس صادر می‌کرد را بازداشت کردیم
در جریان فوتبال درون تیمی امروز بازیکنان جوان و بزرگسال حاضر در اردوی تیم ملی، رامین رضاییان در برخورد با سینا عبداللهی دچار مصدومیت شد و دقایقی روی زمین افتاد.
تشییع پیکر شهید مدافع امنیت «داوود عبداللهی»
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عبداللهی از شهدای مدافع امنیت استان کردستان امروز با حضور گسترده مردم و مسئولان این استان برگزار شد.
سرهنگ دوم داود عبداللهی فرمانده یگان امداد نیروی انتظامی مریوان به شهادت رسید.
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان گفت: مطمئن باشید با حفظ این بچه‌ها، تکواندو ما به روزهای اوج خود باز می‌گردد.
«علیخان عبداللهی» مجسمه‌ساز مکتب نرفته و پیش هیچ استاد درس پس‌نداده و الان ۲۰ سالی می‌شود بر حسب تصادف (چیزی که خودش جرقه می‌خواند) وارد دنیای هنر شده‌است.
در بازار امروز شاهد تقاضای خوبی بودیم و بیشتر نمادها سبزپوش به کار خود پایان دادند. از این رو هم شاخص کل و هم شاخص کل هموزن رشد خوبی را داشتند و ورود پول حقیقی را شاهد بودیم. در گفتگو با کاویان عبداللهی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
سردار عبداللهی با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.
در ۸ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۲۷ و ۲۶۲میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
بازار (فروشگاه برنامه و بازی موبایلی) با بهره‌گیری از تخصص دانشمندان دیتا و روش‌های تشخیص ناهنجاری (Anomaly Detection) از حساب کاربران خود محافظت می‌کند.
کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ