اریک گارسیا تایید کرد که با پایان فصل خیرونا را ترک کرده و به بارسا باز خواهد گشت به این امید که ماندنی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد دولت به عنوان متولی این باشگاه به مشکلات آبی پوشان ورود کند.
کپا آریسابالاگا، دروازه‌بان جدید رئال مادرید، امیدوار است که در ترکیب این تیم بدرخشد و در سانتیاگو برنابئو ماندنی شود.
کپا در نشست خبری پس از معارفه اش در رئال از رد پیشنهاد بایرن مونیخ و تمایلش برای حضور طولانی مدت در رئال حرف زد.
سرمربی آلومینیوم اراک می‌گوید که علی رغم عملکرد خوب در دیدار برابر پرسپولیس، تیمش امتیازی را کسب نکرد.
سرمربی تیم ملی پاراوزنه‌برداری گفت: امیدوارم آن کیفیتی که بچه‌ها و کادر فنی و مسئولان دوست دارند، در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو شکل بگیرد و دوباره اتفاقاتی مشابه دوره قبلی بیفتد.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
معاون رئیس جمهور در به پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در خصوص تشکیل وزارت خانواده واکنش نشان داد و درخصوص مسکوت ماندن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت هیچ تصمیمی برای مسکوت گذاشتن این لایحه ندارد و بر خواسته خود تاکید دارد و امیدواریم بزودی نهایی شود تا موضوع کنترل قیمت ها، ‌تنظیم بازار و صادرات سروسامان بهتری بگیرد و شاهد التهاب در بازار نباشیم.
بازیکن ملی پوش استقلال تهران گفت ضمن تبریک به جواد نکونام بابت حضورش در راس این تیم گفت: امیدوارم بتواند با این تیم قهرمان شود.
امباپه 6 سال پیش هم گفته بود که اولویتش ماندن در موناکو است ولی خیلی زودتر از تصورات باشگاهش را ترک کرد و به پی اس جی پیوست. حرکتی مشابه امسال در راه است؟
محمد محمدی می‌گوید امیدوار است شرایط برای ماندن گل‌محمدی فراهم شود؛ معاون پرسپولیس همچنین ادعا می‌کند هنوز کار نقل و انتقالاتی سرخ‌ها شروع نشده است.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس ضمن اظهار امیدواری مبنی بر ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، از ورود افراد اقتصادی به هیات مدیره این باشگاه خبر داد.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
ماریو ژاردل برزیلی که بهترین گلزن خارجی تاریخ پورتو محسوب می شود، ابراز امیدواری کرد که طارمی با ماندن در این باشگاه، رکورد او را بشکند.
دو تیم گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با وجود جا ماندن از قافله مدعیان قهرمانی، با توجه شرایط استقلال و پرسپولیس همچنان شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای خودشان متصورند.
لیدزیونایتد ته جدولی با هدایت سم آلاردایس توانست نیوکسل را متوقف کند تا همچنان به ماندن در لیگ برتر امیدوار باشد و لیورپول را نیز خوشحال کند.
با وجود شرایط بحرانی‌ای که نفت مسجد سلیمان دارد، ابراهیم اشکش با امیدواری از ماندن این تیم در لیگ برتر در کنفرانس خبری حرف زد.
شالکه با کسب پیروزی ارزشمند مقابل وردربرمن به بقا در بوندس‌لیگا امیدوار شد.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر نساجی به ماندن در لیگ برتر بیش از گذشته امیدوار شد.
بایرلورکوزن برای امیدوار ماندن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا محکوم به پیروزی مقابل لایپزیش است.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است، با پیروزی برابر ذوب آهن به بقا امیدوار شد.
دستیار برزیلی یحیی گل‌محمدی گفت: می‌دانیم که به لیگ برگشته‌ایم و سه امتیاز خیلی مهم است. امیدوارم بتوانیم فاصله‌مان را با سپاهان جبران کنیم.
بازی تیمهای آرسنال و برنتفورد با یک گل جنجالی همراه بود که شاید سرنوشت قهرمان لیگ برتر را تحت تاثیر خود قرار دهد.
ابراهیم اشکش سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان و شاگردانش بعد از بحرانی که در آن قرار داشتند یک شکست خفیف را پشت سر گذاشتند تا فضا کمی آرام شود.
چه‌کسی می‌تواند حب میهن داشته باشد و با امید به ماندن آخرین نسل‌های ایرانیان خوشحال نشود؟ آن‌که اعتراض می‌کند لابد به نتیجه آن امیدوار است، لابد می‌ماند تا اعتراضش به‌ثمر بنشیند، لابد به نوعی دریافته آینده‌اش به سرنوشت زمینی که در آن زاده شده، پیوند خورده است. آینده و سرزمینی که به هیچ‌رو از آن گریزی نیست!
آل کثیر امیدوار است تا بعد او لوکادیا دیگر مهاجمی جذب نشود تا او بتواند شانس پرسپولیسی ماندن را داشته باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ