با پاسخ رد رالف رانگنیک به بایرن در حالی که همه تصور می کردند او مربی بعدی بایرن است، مشخص شد که چرا مکس ایبرل هرگز در مصاحبه هایش از او نام نمی برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
ریو فردیناند بعد از رسمی شدن انتقال راسموس هویلوند به منچستریونایتد در پیامی خطاب به او و هواداران گفت شیاطین سرخ خرید بی‌نظیری انجام داده‌اند.
صندوق نوآوری و شکوفایی با برپایی پاویونی در نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی شهر هوشمند ایران، آخرین دستاوردهای ۲۴ شرکت‌های دانش‌بنیان در این حوزه را عرضه کردند.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
رئیس مرکز توسعه هوش مصنوعی در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در تعامل با وزارت بهداشت تلاش می کنیم بیمارستان هوشمند به صورت کامل برای خدمات رسانی به مردم افتتاح شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که هم شهر آرتیموفسک (باخموت) و هم هیروشیما ژاپن، هر دو به دست واشنگتن ویران شدند.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس از سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، پس از گلزنی مقابل منچستریونایتد تمجید کرده‌اند.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
یک نهاد دینی در مصر با انتشار یک پست علیه وهابیت در فضای مجازی جنجال آفرید.
شیائومی احتمالا آخرین مدل قفل درب هوشمند را بیستم فوریه در بازار‌های جهانی عرضه می‌کند.
امام جمعه کرج گفت: برخی افراد نالایق نمی‌توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند و امروز با این حضور حماسی مردم در میدان، وظیفه کسانی که کار مردم را در دست دارند و تصمیم می‌گیرند سخت‌تر شد و باید توجه کرد، احترام و تشکر از مردم کار کردن برای آن‌ها است.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
دیدار فعالین اقتصادی بخش خصوصی با مقام معظم رهبری، امیدبخش و مسئولیت آفرین بود و این بخش موتور اصلی رشد اقتصادی کشور اعلام شد.
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات ایران از آخرین وضعیت ارزیابی«اتصال دستگاه‌ها به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» خبر داد.
DALL·E، یک نرم‌افزار هوشمند مصنوعی است که پیش‌بینی چهره «آخرین انسان روی زمین» را انجام داد و نتایج نسبتاً وحشتناکی به دست آورد.
بر اساس آخرین یافته دانشمندان قرارگرفتن طولانی مدت در معرض نور آبی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها سطح هورمون‌ها را تغییر داده و خطر بلوغ زودرس را افزایش می‌دهد.
اوپو به تازگی گوشی هوشمند اوپو A57s را در اروپا معرفی کرده است. آخرین گوشی سری A این برند ویژگی‌های مهمی مانند صفحه نمایش بزرگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و شارژ سریع ۳۳ واتی را به همراه دارد.
امروز آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
فردا آخرین‌ مهلت مراجعه خبرنگاران به «درگاه ملی خدمات دولت هوشمند» برای ثبت‌ نام دریافت هدیه اینترنت روز خبرنگار است.
روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنودش نوشت: آفرین بر آن مرد دلاور و وظیفه‌شناسی که در نیویورک به سلمان رشدی مرتد و خبیث حمله کرده و بوسه بر دست او که با چاقو گردن دشمن خدا را پاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ