خبرنگار راشا تودی در عراق از حمله مجدد به منطقه البوکمال در مرزهای سوریه و عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی قصد دارد با توسل به زور و قدرت چادرهای حزب الله در منطقه مرزی را بردارد.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب شرق رگولاتوری از انجام درایو تست نوار مرزی در حاشیه خلیج فارس و دریای عمان خبر داد.
در تجاوز هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به یک منطقه مرزی در لبنان که بامداد امروز چهارشنبه رخ داد، پنج عضو جبهه مردمی برای آزادی فلسطین-فرماندهی کل به شهادت رسیدند.
فرماندار «بلگورود» روسیه از تجاوز اوکراین به شهرک‌های مرزی این منطقه خبر داد.
نیمروز- ساعتی پیش درگیری مرزی در منطقه مرزی نیمروز رخ داد.
ساعتی پیش درگیری مرزی بین نیروهای مرزبانی ایران با برخی نیروهای مرزبانی افغانستان در منطقه مرزی نیمروز رخ داده است.
ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مورد تیراندازی در یک منطقه مرزی بین دو کشور که در آن حداقل سه نظامی از طرفین زخمی شدند، اتهاماتی را مبادله کردند.
نشست نمایندگان ارمنستان و جمهوری آذربایجان در منطقه مورد مناقشه مرزی برگزار شد.
حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
بسیجی "طاهر زمانی، از رزمندگان قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان در حین انجام مأموریت در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.
یک بسیجی در منطقه مرزی سراوان به شهادت رسید.
انتشار تصاویری از محموله هدف قرار گرفته شده در منطقه مرزی البوکمال، فریبکاری مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی را بار دیگر به اثبات رساند.
یک کارشناس سوری ، آمریکا و رژیم صهیونیستی را عامل اصلی حمله هوایی به کاروان مواد غذایی در منطقه مرزی البوکمال عنوان کرد.
منابع یمنی از زخمی شدن شماری دیگر از غیرنظامیان در حملات راکتی و توپخانه ارتش سعودی به منطقه مرزی شدا در استان صعده خبر دادند.
بسیجی طرح امنیت «محمدامین کده‌ای» در منطقه مرزی سراوان بر اثر حادثه در حین ماموریت به شهادت رسید.
زاهدان - قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از شهادت یک بسیجی در منطقه سراوان خبر داد.
روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از "منابع آگاه" در فلسطین اشغالی مدعی شد که «حمله هوایی به یک کاروان خودرویی در منطقه البوکمال واقع در مرز عراق و سوریه کار اسرائیل بود».
عملیات اجرایی پروژه احداث پل مشترک مرزی روی رودخانه ارس در منطقه آغبند آغاز شد.
نظامیان صهیونیست صبح امروز با یورش به منطقه اریحا در نوار مرزی شرق کرانه باختری، منزل سه خانواده فلسطینی را ویران و آنها را بی خانمان و آواره کردند.
شهردار منطقه ۲ از بدرقه نخستین گروه خادمین الحسین (ع) شهرداری این منطقه برای اعزام به پایانه مرزی زرباطیه خبر داد.
شهردار منطقه ۲ از پیش بینی تمهیدات لازم برای استقرار و فعالیت نیروهای خدمات شهری، در پایانه مرزی زرباطیه واقع در مرز مهران خبر داد.
سه دهه از درگیری‌های باکو و ایروان می‌گذرد و اخیرا این تنش‌ها به مالکیت منطقه «زنگه‌زود» کشیده شده که مرز ایران و ارمنستان را تعریف می‌کند، مرزی که جمهوری اسلامی به شدت روی آن حساس است.
در این درگیری‌ها نیرو‌های طالبان گلوله‌هایی به سمت منازل حاشیه شرقی شهر دوست‌محمد شلیک کرده‌اند و حجم آتش بین دو طرف برای دقایقی تشدید شده است. برخی منابع افغانستانی مدعی شده‌اند، در این درگیری، یک تن از طالبان کشته و یک تن دیگر زخمی شده است که منابع مستقل چنین موضوعی را تاکنون تایید نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ