وزیر دفاع انگلیس می گوید کشورهای غربی توافق نظر دارند که تنها در صورت پایان جنگ در اوکراین، جنگنده در اختیار این کشور قرار دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس باشگاه بایرن مونیخ با ابراز رضایت از عملکرد هری کین در اولین بازی‌اش برای این تیم می‌گوید خرید ستاره انگلیسی نه تنها به نفع بایرن بلکه به سود کل بوندس‌لیگا خواهد بود.
دو تیم فوتبال زنان اسپانیا و انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ در فینال جام جهانی زنان ۲۰۲۳ در استرالیا به مصاف هم رفتند که این لاروخا بود که توانست با نتیجه یک بر صفر انگلیس را شکست دهد و برای نخستین بار در تاریخ خود، جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر ببرد. در این دیدار اسپانیا در دقیقه ۲۹ توسط اولگا کارمونا به گل رسید و توانست با همین یک گل قهرمان دنیا شود. همچنین آن‌ها در دقیقه ۶۹ می‌توانستند اختلاف را به عدد دو افزایش دهند، اما پنالتی جنیفر هرموسو را دروازه‌بان انگلیس مهار کرد. اسپانیا توانسته بود در نیمه نهایی سوئد را شکست دهد و به فینال برسد. اسپانیا دومین تیمی است که هم مردان و هم زنانش موفق شده‌اند قهرمانی جام جهانی را به دست بیاورند و پیش از این تیم تنها آلمان موفق شده بود چنین افتخاری را کسب کند. این نخستین قهرمانی اسپانیا در این مسابقات است و آمریکا با چهار قهرمانی، آلمان با دو، نروژ و ژاپن با یک قهرمانی تیم‌هایی هستند که تاکنون تجربه قهرمانی جهان در بخش زنان را داشته‌اند.
سرمربی تیم ملی شنا نابینایان و کم بینایان از اعزام تنها یک نماینده به مسابقات قهرمانی جهان انگلیس خبر داد و گفت: وی تنها شناگر شانس کسب مدال دربازیهای پاراآسیایی هانگژو چین است، امیدوارم با حضور وی در مسابقات قهرمانی جهان انگیس بتوانیم مجوز ورود به پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
باشگاه الهلال با الکساندر میتروویچ به توافق رسیده و اکنون تنها پاسخ مثبت فولام باقی مانده است.
مکس ورشتپن درباره شکست هم‌تیمی خود در مقدماتی گرندپری انگلیس اظهار نظر کرد.
گری نویل معتقد است کاسمیرو بهترین خرید این فصل انگلیس بوده است و ادعا کرد، هافبک برزیلی به تنهایی باعث شده منچستریونایتد 30 درصد بهتر شود.
مارکوس رشفورد تنها ساعتی بعد از خبر روزنامه‌های انگلیسی، با یک استوری رسمی این اخبار را تکذیب کرد.
اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی تیم هال سیتی تنها هشت هفته فرصت دارد تا خودش را به این باشگاه برای فصل آینده تحمیل کند.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
نیوکاسل در این فصل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکردی فوق‌العاده از خود بر جای گذاشته است. تیمی که فصل گذشته از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر بود، حالا مدعی جدی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و در این فصل تنها دو بار شکست خورده است، اما برابر یک تیم؛ نیوکاسل در دیدار رفت این فصل مقابل لیورپول، در وزرشگاه آنفیلد در شرایطی که در ابتدا با گل ایساک پیش افتاده بودند، اما در نهایت با گل دقیقه 98 فابیو کاروالیو شکست خوردند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که نقش استعدادیاب را هم در این تیم داشت، ضمن دفاع کامل از عملکرد کارلوس کی‌روش در ایران، گفت: مقابل انگلیس در جام جهانی نترسیده بودیم اما مرتکب یک اشتباه شدیم.
فرانسه که در کنار انگلیس بهترین خط حمله جام به شمار می رود، در تلاش است تا این عنوان را به تنهایی مال خود کند.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
گربه ای که با حضور در محل اقامت تیم ملی انگلیس معروف شده بود، با این تیم به خانه برمی‌گردد.
دیدیه دشان معتقد است که انگلیس نقطه ضعفی ندارد و تنها باید به دنبال راهی بود که نتواند برنامه‌های تاکتیکی‌اش را در زمین پیاده کند.
تنها سه تیم مراکش، هلند و انگلیس در مرحله گروهی توانستند بیشترین امتیاز را به دست آورند.
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۱ هم این بود که بر بستر نارضایتی مردم سوار شوند و بتوانند یک جنبش اجتماعی دیگر ایجاد کنند، عنوان کرد: در یکی از کشورهای عربی، یک محوری با حضور امریکا، اسرائیل و انگلیس تشکیل شد و می‌خواستند از مهرماه در دانشگاه و مدارس این کار را شروع کنند
بن وایت به دلیل آسیب دیدگی حضور در تمرین تیم ملی کشورش قبل از بازی با ولز را از دست داد.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید تنها نگرانی او در حال حاضر بازی برابر آمریکا است.
گراهام پاتر، سرمربی انگلیسی چلسی، مدعی شد پی‌یر امریک اوبامیانگ تنها دلایل فنی داشته است.
وزیر خزانه داری سابق انگلیس تنها گزینه تصدی نخست وزیری این کشور شد.
روزنامه دیلی میل انگلیس با انتشار تصویری از یک ابر نوشت: لحظه شگفت انگیز ابری شبیه ملکه الیزابت تنها چند ساعت پس از مرگ او بر فراز شهر.
لیدیا تورپ، سناتور استرالیایی که از تبار بومیان این کشور پیش از ورود مهاجران اروپایی است، هنگام سوگند در پارلمان استرالیا ملکه الیزابت دوم را «استعمارگر» خواند. رئیس سنا در واکنش روند سوگند این نماینده عضو حزب سبز را متوقف کرد و از او خواست دوباره به ملکه الیزابت دوم سوگند وفاداری بخورد. خانم تورپ بعد از آن که هفته گذشته در مراسم سوگند دسته‌جمعی سناتور‌ها شرکت نکرد، امروز در پارلمان به تنهایی سوگند خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ