پس از حمله مسلحانه به فروشگاه خانواده همسر لیونل مسی، هواداران نیوولز، باشگاه محبوب مسی به حمایت از ابرستاره فوتبال دنیا پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: در ساعات منتهی به برگزاری آزمون ۷ مرداد ۱۴۰۲ (۲۹ جولای ۲۰۲۳)، بر اساس گزارش ناظرین این سازمان به دلیل افشای سوالات و با هدف حفظ سلامت آزمون، پیشگیری از تقلب و تخلف و جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان با اطلاع مؤسسه IDP آزمون مذکور لغو شد.
عباس عبدی نوشت: اگر کسی می‌تواند بدون رقابت واقعی و حتی با تقلب در دانشگاه درس بخواند، پس چرا اصلا کنکور برگزار می‌کنید؟ این تصمیم هم سطح علمی دانشگاه را خراب و هم تقلب را موجه و هم جوانان کشور را از عدالت و دانشگاه و جامعه ناامید می‌کند. این پرسش‌های جدیدی است که آقای وزیر باید درباره آن‌ها توضیح دهند. مهم‌تر از همه اینکه اصولا استفساریه‌ای وجود ندارد.
هفته گذشته آزمون سراسری در کشور برگزار شد. همزمان با این آزمون، بحث تقلب در کنکور نیز داغ شده است. یکی از روش‌های تقلب در آزمون سراسری فرستادن شخص دیگری به جای فرد آزمون‌دهنده است.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری امروز با رونمایی از نسل دوم دستگاه‌های آشکارساز تجهیزات تقلب در کنکور، گفت: نخواهیم گذاشت کسی حتی یک صندلی دانشگاه را از مسیر خلاف در اختیار خود قرار دهد.
مدیرکل حراست سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص عضویت در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب به داوطلبان هشدار داد و افزود: ارسال مدارک، پرداخت هرگونه وجه و تبانی در این گروه ها موجب محرومیت در آزمون سراسری می‌شود.
پلیس پاراگوئه اعلام کرد یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور را به علت ادعای تقلب و برهم‌زدن نظم عمومی بازداشت کرده است.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان لسترسیتی با کمک بطری جادویی خود پنالتی جیمز مدیسون را مهار کرد.
محدودیت دسترسی به اینترنت در برخی از کشور‌های دنیا، ممکن است کار را برای توریست‌ها برای بهره‌گیری آزادانه از اینترنت و رسیدن به وب‌سایت‌های مدنظرشان سخت کند. در کشور ما بحث آماده‌سازی و ارائه سیم کارت مخصوص توریست‌ها مطرح شده که به آن‌ها امکان دسترسی آزادانه و بدون محدودیت به اینترنت را خواهد داد.
فضای رقابتی بخش خصوصی، خود به خود جلوی تقلب را می‌گیرد و باعث بهبود اوضاع مصرف‌کننده و در نهایت اقتصاد کلان کشور می‌شود.
شرکت تحقیقاتی که رئیس جمهور سابق آمریکا برای اثبات ادعاهای وی درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور استخدام کرده بود، از یافتن مدرکی دال بر این ادعا، ناکام مانده بود!
دکتر عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور نیز در دانشگاه صنعتی‌شریف و در جریان بازدید از روند برگزاری کنکور با بیان اینکه اولین آزمون همواره حساس‌ترین آزمون به حساب می‌آید، گفت: در روند برگزاری اولین نوبت برگزاری کنکور ۱۴۰۲ هجمه‌های فراوانی به سازمان سنجش وارد شد و کار از تقلب گذشته بود و برخی به دنبال این بودند که توانمندی ما را زیر سؤال ببرند.
رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری ۵۴ نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می‌فروختند، خبر داد.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی در هفته‌ای که گذشت، تیتر خبرها شد. البته این اولین باری نیست که پخش‌شدن سؤالات امتحان نهایی تیتر خبرها می‌شود. اگر قدیم‌تر سؤالات امتحان نهایی مقابل مدارس، کتابخانه‌ها یا حتی در پارک‌هایی که پاتوق نوجوانان بود فروخته می‌شد، حالا حتی سؤالات کنکور هم به وسیله تکنولوژی با سرعت بیشتری به اقصانقاط کشور پخش می‌شود.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر فردی در کنکور مرتکب تقبل شود تا ۱۰ سال از کنکور محروم می‌شود و این درحالی است که تاکنون ۸۵۰ مورد تقلب در آزمون کنکور شناسایی شده است.
رییس سازمان سنجش و آموزش کشور گفت:آزمون سراسری در سال ۱۴۰۳ برای جلوگیری از تقلب،بدون کاغذ و بصورت الکترونیکی برگزار می شود.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که همچنان اصرار دارد که رئیس‌جمهوری کنونی این کشور با تقلب او را در سال ۲۰۲۰ شکست داده می‌گوید در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره نیز دموکرات‌ها با تقلب پیروز سنا شدند.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دستگاه سیگنال‌یابی که ما در اختیار داریم این قدرت را دارد که سیگنال دستگاه‌هایی کوچک در حد یک بند انگشت را که به راحتی می‌توان آن را جاسازی کرد، شناسایی کند. در واقع این دستگاه دانش بنیان این فرصت را برای شناسایی سیگنال‌های ابزار‌های تقلب در اختیار ما می‌گذارد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: عده‌ای هستند که وسیله و ابزار تقلبی از آن‌ها گرفته نشده است؛ اما رتبه‌های شبهه‌داری آورده اند. ما با توجه به مقایسه سوابق تحصیلی و یا رتبه‌های کنکور‌های گذشته آن‌ها و همچنین میزان مطابقت پاسخ آن‌ها با پاسخنامه کلید، تقلب این افراد را شناسایی کرده ایم. این سه مورد باعث شده اند که این‌ها از نظر فنی در واقع شرکت کنندگان شبهه دار حساب شوند و کارنامه کنکور آن‌ها صادر نشده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امسال با کمک دانش‌بنیان‌ها اقدامات خیلی خاص و ویژه‌ای در کنکور انجام شد و تمام تقلب‌ها شناسایی شدند و اجازه ادامه آزمون به آنها داده نشد، گفت: اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم درباره کنکور خوب و به جا بود، در آزمون گروه علوم پزشکی، سوالات تا یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شد.
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا با پذیرش وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، بخت حزب خود را برای به دست گرفتن کنترل سنا ۵۰-۵۰ پیش‌بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ