رئیس جمعهور ایران صبح امروز از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به صورت رسمی در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر چهارشنبه ۳۱ خرداد برگزار شد.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
موشک «هایپرسونیک» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نام «فتاح» صبح امروز با حضور رئیس جمهور، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و سردار امیرعلی حاجی‌زاده رونمایی شد.
سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه به شکل رسمی از آقای "هیثم بن طارق آل سعید" سلطان عمان در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواختن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عمان از یگان تشریفات حاضر در میدان سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.
تصاویری از استقبال رسمی حجت الاسلام رئیس رئیس جمهور کشورمان از پادشاه عمان را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جشن اقتدار و مراسم استقبال رسمی از ناوگروه پرافتخار ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) با حضور فرماندهان عالی نظامی و مسئولان سیاسی در بندرعباس برگزار شد.
تصاویری از اجرای موسیقی سمفونیک در مراسم استقبال از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از سفر به دور دنیا را مشاهده می‌کنید.
مراسم استقبال از ناو گروه های چین و روسیه شرکت کننده در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در منطقه سوم دریایی نداجا برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
هشت ماه پس از بازدید اولیه مک کینی از مسجد، او به اسلام گروید. پس از مراسم، از سوی افرادی که زمانی قصد آسیب رساندن به آنها را داشت، استقبال شد. در نهایت او حتی دو سال به عنوان رئیس مرکز اسلامی در مونسی خدمت کرد. مک‌کینی می‌گوید: اگر رفتار مهربانانه نبود، احتمالاً به مسجد حمله می‌کرد و در نهایت به مجازات اعدام محکوم می‌شد.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
تصاویر استقبال رسمی رئیس‌جمهور چین از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در کنگره ملی این کشور را مشاهده می‌‍کنید.
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
جمعیت کثیری در مراسم ختم برادر علی پروین شرکت کرده و به چهره سرشناس فوتبال ایران تسلیت گفتند. شاگردان و همبازیان سابق در کنار وزیر ورزش، محمد دادکان ، مهدی تاج و جمع زیادی از چهره‌های سرشناس استقلال در این مراسم حاضر بودند. گزارش تصویری از صالح محمدرحیمی
سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از "محمد شیاع السودانی" نخست وزیر عراق که در نخستین سفر غیرعربی خود به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به شکل رسمی استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، سران ایران و عراق با ادای احترام به پرچم، از یگان تشریفات سان دیده و سپس اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه را به یکدیگر معرفی کردند.
مراسم استقبال رسمی رئیس جمهور از «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد برگزار شد.
سید ابراهیم رئیسی امروز سه‌شنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد به شکل رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان استقبال کرد. در مراسم رسمی استقبال ابتدا سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس سران دو کشور از یگان تشریفات حاضر سان دیدند.
رژه نظامی به مناسبت سی و یکمین سالگرد استقلال ترکمنستان برگزار شد. در این مراسم تسلیحات و تجهیزات نیرو‌های مسلح ترکمنستان به نمایش گذاشته شد. سردار بردی محمداف، رئیس جمهور ترکمنستان، رستم مینیخانوف، رئیس جمهور تاتارستان، نیرو‌های نظامی و انتظامی، معاونان شورای وزیران، نمایندگان دیپلماتیک، سردبیران تلویزیون و روزنامه ها، در این مراسم که در شهر عشق آباد برگزار شد حضور داشتند.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
تکیه‌خانه عمومی چنداول کابل، شب‌های ۱۳ و ۱۴ محرم میزبان «محمدحسین پویانفر» مداح اهل بیت(ع) کشورمان به دعوت شیعیان و جوانان افغانستانی بود. این مراسم مورد استقبال فراوان شیعیان و عاشقان اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ