منابع فلسطینی از حمله موفق مقاومت فلسطین به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی در ناحال عوز خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه از رهگیری هواپیمای نظامی نروژ بر فراز دریای بارتنر خبر داد.
منابع عبری از آتش سوزی و برخاستن دود از یک مرکز صنایع نظامی در هرتزلیا در اراضی اشغالی خبر دادند.
مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه از رهگیری هواپیمای نظامی نروژ بر فراز دریای بارتنر خبر داد.
رئیس مرکز روسی  آشتی در سوریه گفت که رزمایش مشترکی میان نیروی هوای و نیروی دفاع هوایی روسیه و سوریه از امروز چهارشنبه ۱۴ تیر به مدت ۶ روز در خاک سوریه انجام می‌شود.
بر اثر حمله به مرکز پلیس در ایالت بلوچستان پاکستان، یک نیروی پلیس زخمی شد.
منابع محلی گزارش دادند که گروه تروریستی الشباب به یک مرکز نظامی در اقلیم شبیلی سفلی حمله کرده است.
وزیر دفاع ترکیه از ایجاد یک مرکز هماهنگی نظامی در سوریه با مشارکت ۳ کشور ترکیه، روسیه و ایران خبر داد.
قطعات ریزپرنده‌های حمله‌کننده به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان با مشارکت و هدایت گروه‌های ضدانقلاب کُردی مستقر در اقلیم کردستان عراق وارد ایران شده است.
گزارش یک وبگاه اکراینی از تصاویر محل حادثه در مجتمع صنعتی نظامی اصفهان حاکی از آن است که محل مذکور چندان دچار آسیب نشده است.
در این ویدئو می توانید تصاویری از ریزپرنده‌هایی که بالای مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان سرنگون شد را نیز مشاهده کنید.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: حمله به یک مرکز نظامی در اصفهان فاقد ارزش نظامی و اطلاعاتی ویژه ای بود، البته قرار است هیئتی از این کمیسیون جهت بررسی ابعاد این موضوع به اصفهان بروند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از مراکز دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: به دنبال انفجار در یکی از صنایع دفاعی اصفهان قرار است عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این موضوع را بررسی کند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.
وزارت دفاع ایران از وقوع حمله پهپادی به یک مرکز نظامی در اصفهان خبر داد. وزارت دفاع تاکید کرد که این حلمه ناموفق بوده است.
منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بنا بر اعلام شهروندان به یگان‌های امدادی صداهای ناهنجاری طی سه الی چهار مرحله در محدوده امام خمینی شنیده شده است.
بر اثر انفجار در یک مرکز آموزشی ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری ، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳ نفر دیگر زخمی شدند.
مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از شهادت یک نظامی سوری و ثبت سه مورد گلوله باران مناطق کاهش تنش در ادلب و حلب توسط گروه تروریستی جبهه النصره خبر داد.
رزمایش مرکز جنگ هوایی و دفاع موشکی ۲۰۲۲ در امارات از روز گذشته شروع شده است.
نیروهای نظامی اوکراین یک مرکز درمانی را در منطقه خرسون هدف گلوله باران قرار دادند.
رئیس جمهور روسیه ضمن بازدید از مرکز آموزش نظامی شهر «رازان» در غرب این کشور، با نیروهای در حال آموزش در این مرکز دیدار و در میدان تیر آن حضور یافت.
سنتکام اعلام کرد که ارتش آمریکا در حال مطالعه برنامه‌هایی برای توسعه یک مرکز آزمایش نظامی در عربستان سعودی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ