انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری گفت: ایده تأسیس انجمن خبرنگاران علم و فناوری با جدیت از سوی معاونت علمی  دنبال می‌شود.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
معاون علمی رئیس جمهور از تشکیل انجمن ویژه خبرنگاران علم و فناوری خبر داد و گفت: در این انجمن فعالان رسانه‌ای علم و فناوری، گردهم می‌آیند تا جریان علمی و فناوری با شتاب بیشتری ادامه یابد.
نشست مشترک معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و جمعی از اعضای انجمن ملی شرکت‌های دانش بنیان برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) بازدید کرد.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
انجمن علمای یمن با محکوم کردن هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم، از نهادهای اسلامی خواست سکوت خود را در قبال چنین جنایاتی بشکنند.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران می گوید: حذف هیچ از وعده های اصلی و میان وعده های غذایی روزانه و یا حذف هیچ یک از گروه های غذایی برای لاغر شدن از نظر متخصصان تغذیه مورد تایید نیست. بویژه حذف وعده شام فقط در کوتاه مدت ممکن است به درجاتی از کاهش وزن منتهی می شود . اما بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه ما باید از طریق وعده شام که البته باید در حجم کمتر از وعده های دیگر باشد و ٢ ساعت قبل از خوابیدن باشد ، به سلامت بدن آسیب خواهد زد. منبع: خبرآنلاین
انجمن علمای یمن ضمن محکوم کردن حمایت آشکار رئیس‌جمهور آمریکا از ابتذال و انحرافات اخلاقی، تأکید کرد که این مسأله نشان‌دهنده زوال قریب الوقوع این کشور است.
انجمن علمی دانشجویی مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر، همایش گرامیداشت «روز معدن» را برگزار می‌کند.
عضو هیأت مدیره انجمن علمی گفتاردرمانی ایران، به تشریح آسیب شناسی گفتار و زبان در جمعیت سالمند کشور پرداخت.
بر اساس گزارش علمی جدید انجمن قلب آمریکا، سلول‌های مغز رابطه پیچیده‌ای با رگ‌های خونی اطراف خود دارند که می‌تواند بر عملکرد رگ‌ها تأثیر زیادی بگذارند.
رئیس انجمن علمی تغذیه کودکان ایران، بر اهمیت مصرف ویتامین D، برای سنین مختلف جامعه تاکید کرد.
رئیس انجمن علمی جراحان قلب ایران گفت: «در حال حاضر ما ۲۳۰ الی ۲۴۰ جراح قلب داریم، اما پیش‌بینی می‌کنم که در سال ۱۴۰۷ یا ۱۴۰۸ این بحران خودش را بیشتر نشان دهد به‌طوری‌که صف‌های بسیار طولانی برای نوبت عمل خواهیم داشت و یا مراجعه بیماران، به کشور‌های خارجی ایجاد می‌شود.»
پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی پیرو فعالیت‌های علمی مشترک با انجمن ژنتیک ایران، در پنجمین کنگره بین‌المللی و هفدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران پنل تخصصی ژنتیک باستان و تبارشناسی برگزارمی‌کند.
درنامه انجمن علمی روان‌پزشکان ایران خطاب به سید ابراهیم رئیسی، دکتر مجید صادقی رئیس انجمن علمی روان‌پزشکان ایران با تاکید بر این که «شاهد فراز و فرود دسترسی مردم به دارو‌هایی هستیم که قطع مصرف آن‌ها و حتی تغییر ناگزیر یکی از آن‌ها ممکن است تبعاتی بسیار ناگوار داشته باشد» یادآور شده که «در این شرایط، روان‌پزشکان ایران هر روزه با مراجعانی روبه‌رو هستند که به دلیل تهی شدن بازار از داروی مصرفی آن‌ها یا ناکافی بودن دارویی که داروخانه به آن‌ها تحویل می‌دهد، در خطر بازگشت علایم شدید بیماری هستند».
پس از سرطان پوست، سرطان پروستات شایع‌ترین سرطان بین مردان در آمریکا به شمار می‌رود. طبق گزارش انجمن سرطان آمریکا، محققان تخمین زده بودند که در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۶۱۳۶۰ مورد جدید سرطان پروستات تشخیص داده می‌شود و از میان آن‌ها نزدیک به ۲۶۷۳۰ مرد در اثر این بیماری جان خود را از دست می‌دهند!
انجمن علمای یمن در بیانیه ای حمله تروریستی به زائران حرم مطهر شاهچراغ در شیراز را محکوم کرد.
از وزارت آموزش و پرورش انتظار می‌رود تصور دانش‌آموزان، خانواده‌ها و جامعه از مدرسه را به عنوان مکان امنی برای تحصیل و پرورش استعداد‌ها و خانه دوم مخدوش نکند و از سرمایه اجتماعی اعتماد به نظام آموزشی که در صورت تنزل به سادگی قابل بازگشت نیست، با همه توان حفاظت کند.
دبیر کمیته پیشگیری از خودکشی انجمن علمی روانپزشکان ایران با بیان اینکه افسردگی شناخته نشده و یا درمان نشده، اصلی‌ترین فاکتور در امر خودکشی در محیط‌های دانشگاهی محسوب می‌شود، درباره ریز فاکتور‌های این نوع خودکشی نیز تصریح کرد: از جمله این ریز فاکتور‌ها دانشجویان مهاجر هستند که در شهر یا کشوری تنها هستند. این دانشجویان آسیب‌پذیرترند. از سوی دیگر دانشجویانی که طول دوره تحصیلی آن‌ها از هم دوره‌ای‌های خود طولانی‌تر شده نیز آسیب پذیرتر از سایر دانشجویان در امر خودکشی هستند.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
معاون وزیر صمت گفت: گروه بهمن به عنوان یک شرکت خودروساز خصوصی پیشرو در صنعت خودروسازی کشور است.
دربیانیه ۱۰ انجمن آمده است : برخوردهای این چنینی با ساحت علمی و دانشگاهی کشور، نهایتا منجر به از بین رفتن راه تعامل و گفتگو و البته بسته شدن باب برگزاری چنین نشست‌های هم‌اندیشی و همفکری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ