زاهدان - صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت دو مأمور فراجا تأیید شده و با هلاکت هر چهار تروریست غائله به پایان رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: بار‌ها اعلام کرده و اعلام می‌کنیم هر کس به خود جرأت دهد و از دیوار قانون یا از مامور قانون عبور کند با تمام توان و ابزار قانونی با آن مقابله خواهیم کرد که نمونه آن کلانتری ۱۶ زاهدان است که در زمان حمله اشرار همه آن‌ها در همین مکان کشته شده وبه سزای اعمالشان رسیدند.
گروهک تروریستی «جیش الظلم» دو روز پیش با انتشار بیانیه‌ای مسؤولیت حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را بر عهده گرفت.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
زاهدان_ پیکر پاک شهدای حمله تروریستی روز گذشته به کلانتری ۱۶ زاهدان بر روی دستان مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان تشییع شد.
صبح روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید.
تصاویر واقعی از حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان: از لحظه ورود و تیراندازی متقابل تا هلاکت تروریست ها.صحنه‌هایی از حضور و مقابله حافظان امنیت در مقابل تروریست‌ها در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را ببینید./ ایرنا
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان نوشت: خون پاک شهیدان مدافع امنیت بدون تقاص نخواهد ماند.
تصاویری از حضور و مقابله جانانه و مقتدرانه حافظان امنیت در مقابل تروریست‌های کوردل در حادثه کلانتری ۱۶ زاهدان را مشاهده می‌کنید.
حمله چهار تروریست به کلانتری ۱۶ زاهدان که به هلاکت خود آن‌ها و شهادت دو نفر از نیرو‌های انتظامی مستقر در این کلانتری منجر شد، نتیجه مستقیم سخنان افراطی کسانی است که در چند ماه گذشته با سوء‌استفاده از تریبون‌های نمازجمعه و سایر امکانات تبلیغاتی استان سیستان و بلوچستان تلاش کردند بذر بدبینی در جامعه بپاشند.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلای اهل‌ سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت دو مامور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
زاهدان- تصاویر و اسامی شهدای حمله تروریستی امروز به کلانتری ۱۶ زاهدان، اعلام و منتشر شد.
مولوی عبدالحمید امام جماعت مسجد مکی زاهدان حمله تروریستی صبح امروزشنبه به کلانتری ۱۶ این شهرستان را محکوم کرد
زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت دو مأمور فراجا در جریان حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تأیید کرد.
سخنگوی پلیس از پایان غائله حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان با هلاکت هر ۴ تروریست مهاجم خبر داد.
در حمله انتحاری صبح امروز تروریست‌های مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان تاکنون یک نفر از نیرو‌های کادر و یک نیروی وظیفه به شهادت رسیده‌اند.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت که تاکنون شهادت یک مأمور فراجا تایید شده است.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
زاهدان- معاون سیاسی امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان جزئیات حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان را تشریح کرد.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
زاهدان- صبح امروز حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان صورت گرفت.
دو فرد در کلانتری ۱۶ زاهدان کمربند انتحاری منفجر کردند.
این این عوامل تروریستی و اغتشاشگر که با طراحی از قبل و برای نا امن کردن زاهدان به میدان امده بودند بیش از پنج نفر از عوامل انتظامی در کلانتری ۱۶ زاهدان را مجروح کرده و مردم عادی را نیز به رگبار بستند.
این این عوامل تروریستی و اغتشاشگر که با طراحی از قبل و برای نا امن کردن زاهدان به میدان امده بودند بیش از پنج نفر از عوامل انتظامی در کلانتری ۱۶ زاهدان را مجروح کرده و مردم عادی را نیز به رگبار بستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ