پیمان ماهری پور با لیفت موفق 485 کیلوگرم، حالا فقط 16 کیلوگرم تا سنگین ترین وزنه تاریخ فاصله دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
پهپاد فطرس، از توانمندی‌های بالاتری نسبت به پهپاد امریکایی‌ام کیو-۱ برخوردار است، در حالی که مداومت پروازی فطرس بین ۱۶ تا ۳۰ ساعت و متناسب با مأموریت و میزان سوخت عنوان شده است، مداومت پروازی نوع امریکایی در حدود ۲۴ ساعت است.
ابولا، نشریه معروف پرتغالی، از زیرنظر گرفتن شرایط مهدی طارمی توسط یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیا خبر داد.
ستاره ایرانی پورتو اتفاق جذابی را در اروپا رقم زد.
خبرنگار معروف ترکیه ای مدعی شد که سه غول بزرگ عربستان قصد دارند مهدی طارمی را به خدمت بگیرند.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
شگفتی تیم لژیونر ایرانی با شکست غول اروپا
از نظر طراحی، منصوری F۹XX Tempesta Celeste دنباله‌روی نسخه کوپه است. به‌رسم منصوری، در این پروژه نیز شاهد استفاده گسترده از فیبر کربن در قسمت‌های مختلف بدنه هستیم. برای هدایت بهتر جریان هوا، مهندسین این تیونر مشهور در ساختار سپر و ورودی‌های هوا بازنگری‌های انجام داده‌اند. اسپلیتر و تیغه‌های جانبی نیز جدید هستند.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
بنا بر ادعای یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس است
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
امروز اگر می توانیم به روسیه صادرات کاتالیست داشته باشیم، تولید کک اسفنجی را در کشور داریم، تاپ درایوهای پیشرفته تولید می کنیم و به تجهیز پالایشگاه ها در کشورهای دیگر می پردازیم، ثمره توجه به استفاده از توان و تخصص داخلی در قالب سیاست تولید بار اول است.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
جوانترین بازیکن تیم ملی هندبال ایران در مسابقات قهرمانی جهان لهستان معتقد است بها دادن به جوانان و کسب تجربه حضور در مسابقات جهانی آینده خوبی را برای وی و تیم هندبال رقم خواهد زد.
طلسم پیروزی کشتی‌گیران ایرانی مقابل اعجوبه امریکایی در مبارزه پانزدهم، شکسته شد.
خبرنگار مطرح ترکیه خبر داد ۳ باشگاه بزرگ اروپایی ستاره ایرانی پورتو را در لیست خرید‌های زمستانی خود گذاشتند.
سران تیم آرسنال در تلاش برای جذب بازیکن ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی هستند.
باشگاه پورتو پرتغال اعلام کرد مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران به عنوان بهترین بازیکن ماه این باشگاه از سوی هواداران انتخاب شد.
مقایسه وزن به وزن تیم ملی ایران و آمریکا در مسابقات جهانی کشتی آزاد را در گزارش زیر بخوانید
هالک ایرانی پس از مبارزه امیر علی اکبری و ناک اوت کردن حریف ایتالیایی عکسی از این مبارز سنگین وزن MMA در کنار علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس ایران منتشر کرد و این پیروزی مقتدرانه را به هر دو آن‌ها تبریک گفت.
نشریه «صباح» ترکیه در گزارشی از پافشاری مدیران باشگاه فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو خبر داد.
با اعلام یک نشریه ترکیه‌ای، باشگاه گالاتاسرای هم مشتری مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو شد.
داوم گرد و خاک در تهران تا فردا
نسل تازه والیبال ایران با سرمربی ایرانی چنان شکستی به کولاکوویچ مربی سابق خود و ستاره‌های نامدار صرب تحمیل کرد که تا سال‌ها از خاطرشان پاک نخواهد شد. سرویس‌های پرشمار خراب شده در کنار دفاع قدرتمند برد قاطع ایران را رقم زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ