تصاویری از حملات اعضای گروه «سرایا السلام» شاخه نظامی جریان صدر به نیروهای امنیتی عراق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع خبری به تازگی تصاویری از حجم گسترده ویرانی‌ها در خارطوم به دلیل ادامه جنگ و درگیری سنگین نظامی میان ارتش سودان و نیروهای واکنش سریع خبر دادند.
منابع عبری با انتشار تصاویری از ادامه اعتراضات و اعتصابات گسترده در اراضی اشغالی در واکنش به طرح اصلاحات قضایی نتانیاهو خبر می‌دهند.
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
هواپیمای مافوق صوت کنکورد انقلابی را در صنعت هوانوردی به‌وجود آورد اما به دلیل هزینه بالا و همچنین مسائل زیست‌محیطی خیلی زودتر از آنچه که تصورش می‌رفت، بازنشسته شد. پس از کنکورد تلاش‌ها برای ساخت یک جانشین مقرون‌ به‌صرف‌تر همچنان ادامه دارد و طرح‌های مختلفی در این خصوص ارائه شده است.
تهران-نابسامانی‌ها در قطار حومه‌ای تهران- ورامین ادامه دارد و در کلیپ فوق تصاویری از ازدحام امروز مسافران این مسیر را مشاهده می‌کنید.
رسانه‌ها با انتشار تصاویری از ادامه تظاهرات کارکنان معترض بیمارستان‌ها در آلمان به دلیل وضعیت دشوار مالی خود خبر می‌دهند.
ارتش چین ویدئویی از تمرین بمباران بر فراز تایوان منتشر کرد؛ رسانه های چینی گزارش دادند که رزمایش های نظامی در اطراف این جزیره امروز نیز ادامه خواهد داشت.
لامبورگینی روئلتو در قالب یک سوپر اسپرت هیبرید ۱۲ سیلندر ایتالیایی معرفی شد. در ادامه با مشخصات لامبورگینی Revuelto آشنا خواهیم شد.
تصاویری از یک زن در فضای مجازی ترکیه پر بازدید شده که با وجود حس کردن زلزله دیشب هاتای به نماز خود ادامه می‌دهد.
بارش برف در استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
تصاویری زیبا از بارش شدید برف در تهران که مربوط به امروز است را در ادامه این مطلب مشاهده کنید.
منابع خبری در ترکیه با انتشار تصاویری از ادامه آتش سوزی گسترده در شهر بندری اسکندرون، خبر دادند.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهارات مداخله جویانه، تصاویر منتشرشده از فرهاد میثمی را تکان‌دهنده خواند.
در پی انتشار تصاویری از رفتار خشن پلیس آمریکا با «تایر نیکولز» جوان سیاه‌پوست در «ممفیس» که به مرگ او منجر شد، شهرهای لس‌آنجلس و واشنگتن برای دومین شب پیاپی صحنه اعتراضات شد.
همزمان با ورود سامانه بارشی به کشور بارش برف در شهرهای استان اصفهان ادامه دارد.
یگان‌های نیروی دریایی ارتش در ادامه مرحله اصلی رزمایش ذوالفقار 1401 تمرین دفاع مستحکم از سواحل را در شب و روز اول فاز تاکتیکی رزمایش اجرا کردند.
حدود ۹ ماه از تهاجم روسیه به اوکراین نبرد‌های خونین در شرق اوکراین کماکان ادامه دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
محمد شیاع السودانی نخست وزیرعراق که جمعی از وزرای عراقی وی را در سفر به مشهد همراهی می‌کنند، در ادامه با تولیت آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی دیدار دارد.
نیمار، ستاره برزیلی، تصاویری از پایش منتشر کرد که نشان از شدت مصدومیت او دارد.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
در پی وقوع ناآرامی‌ها مردم انقلابی قم امروز جمعه اول پاییز ۱۴۰۱ پس از اقامه نماز جمعه، از میدان جانبازان به سمت میدان روح الله بیت امام راحل (ره) راهپیمایی کردند و علیه آشوبگران شعار سر دادند.
سرعت طوفان مویفا در جزیره ایشیگاکی ژاپن به ۱۷۷ کیلومتر در ساعت با تندبادهایی تا ۲۱۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد که در ادامه فیلم آن را مشاهده می‌کنید.
رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد که در ادامه وضعیت باند فرودگاه حلب را بعد از این حمله موشکی مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ