شرکت OpenAI ویژگی حافظه‌ای را برای روبات چت ChatGPT معرفی کرده است که به آن اجازه می‌دهد پرس‌وجوها، درخواست‌ها و سایر سفارشی‌سازی‌ها را به‌طور دائمی‌تر ذخیره کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ایلان ماسک»، مالک توییتر، در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود این شبکه اجتماعی روی چه ابزار‌های جدیدی کار می‌کند، پاسخ داده است که توییتر روی ویژگی جدیدی کار می‌کند که به کاربران امکان انتشار مقاله را در این پلتفرم می‌دهد.
محققان شکل جدیدی از سیلیکون با ویژگی های جدید کشف کرده اند که کاربردهای مهمی در رایانه های کوانتومی و دستگاه هایی دارند که طبق حرکت الکترون ها کار می کنند.
ویژگی جدیدی برای ایرپادهای اپل ارائه می شود تا کاربر بتواند مشکلات شنوایی خود را کنترل کند و از سوی دیگر دمای بدنش را بسنجد.
متا در این پست می‌نویسد: «اکنون ما در حال گسترش ویژگی کانال‌های اینستاگرام در سطح جهانی هستیم و به میلیون‌ها سازنده راه جدیدی برای تعامل مستقیم با دنبال‌کنندگان خود ارائه می‌کنیم.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
همچنین ویژگی جدیدی برای کسب‌وکارها درحال توسعه است تا بتوانند استاتوس‌های خود را بایگانی کرده و درصورت نیاز مجدداً از آن‌ها استفاده کنند.
اینستاگرام ظاهراً درحال کار روی ویژگی جدیدی است که اجازه می‌دهد پست‌های شما به همه کاربران نمایش داده نشود.
سامسونگ از گوشی پرچمدار Galaxy S۲۳ Ultra خود رونمایی کرد و برای اولین بار از ویژگی‌های جدیدی که به خانواده سری S اضافه می‌شود، خبر داد.
مطالعه جدید نشان می‌دهد که ماه نیروی جزر و مد ناشناخته‌ای را بر روی پلاسمای اطراف جو فوقانی زمین اعمال می‌کند و نوساناتی شبیه جزر و مد در اقیانوس‌ها ایجاد می‌کند.
در مقایسه با ویژگی آلبوم‌های اشتراک‌گذاری شده، یک iCloud Shared Photo Library طراحی شده است تا به افراد کمتری دسترسی بیشتری به عکس‌ها و ویدیو‌ها بدهد. مثلا به والدینی فکر کنید که عکس‌های فرزندانشان را به اشتراک می‌گذارند، یا گروهی از دوستان در حال جمع‌آوری عکس‌ها و فیلم‌هایی از تعطیلات مشترک هستند.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
یکی از این ویژگی‌ها اندروید شامل ابزارک‌ها (ویجت‌ها) یا برنامه‌هایی است که کاربر را قادر می‌سازد تا عملکردی را انجام دهد یا به یک سرویس دسترسی پیدا کند.
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
یکی از کارمندان مایکروسافت اسکرین شاتی از ویژگی جدید نوت پد در ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. البته مشخص نیست این ویژگی چه زمان عرضه می شود.
سازنده آیفون اخیراً برنامه Home را معرفی کرده است که برای عملکرد بهتر همه چیز خانه طراحی شده است. در واقع اپلیکیشن Home ابزار اپل برای کنترل تمام وسایل خانه هوشمند شما در زیر یک سقف است. برای احساس مزایا، همه دستگاه‌های داخل Home باید به آخرین نسخه به‌روزرسانی شوند. اما افرادی که سعی کرده‌اند این کار را انجام دهند ظاهراً با مشکلاتی مواجه شده‌اند. در میان آن‌ها اپ گیر کرده است که می‌گوید: «به‌روزرسانی یا پیکربندی».
پیشرفت فناوری های نوین و لزوم استفاده هر چه بیشتر از کارت بانکی به جای پول نقد، جامعه را به سمت به کارگیری روش‌های بروز و دقیق تر بانکی سوق می‌دهد.
طبق گفته تلگرام، ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در چت‌های جدید فقط روی پیام‌هایی که بعد از فعال کردن آن رد و بدل می‌شوند، کارایی دارد. همچنین امکان اضافه کردن Topics (موضوعات) برای گروه‌هایی با بیش از ۱۰۰ عضو، در نسخه جدید وجود دارد.
اپلیکیشن «بله» با قابلیت‌های مالی و پیام رسانی، به‌تازگی ویژگی جدیدی به اسم وضعیت (استوری) را به خدمات خود افزوده است.
امسال در ابتلا به آنفلوآنزا با سویه عجیب و جدیدی درگیر نبودیم و می‌توان گفت که تقریبا شرایط مانند سال‌های قبل از کرونا بوده است. منتها امسال یک ویژگی که در اپیدمی آنفلوآنزا وجود داشت، این بود که علائم تنفسی را در کودکان بیشتر شاهد بودیم، اما به لحاظ تعداد و روند، تقریبا شرایط مانند قبل از کرونا بود.
توئیتر به تازگی ویژگی جدیدی ارائه کرده است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در یک توئیت به طور همزمان از ترکیب چند تصویر، ویدئو و GIF استفاده کنند.
اپل می‌گوید قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ یکی از ویژگی‌های ایمنی حیاتی و جدیدی است که امیدواریم هیچ‌گاه به استفاده از آن نیازی نداشته باشید. بااین‌حال، کارشناسان می‌گویند این ویژگی می‌تواند به ماجراجویان احساس امنیت کاذب القا کند.
واتساپ در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های متنی ارسالی خود را ویرایش کنند.
متا قصد دارد به زودی ویژگی جدید «ارسال پیام به خود» را به پیام رسان محبوب واتساپ اضافه کند.
اسنپ چت به تازگی ویژگی دوربین دوگانه را راه اندازی کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا از هر دو دوربین جلو و پشتی دستگاه خود به طور همزمان برای گرفتن عکس و فیلم استفاده کنید. این شرکت می‌گوید دوربین اسنپ چت یکی از پرکاربردترین دوربین‌های جهان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ