تاکنون ۳ نمادی که درج شده است جلسات معارفه خود را نیز برگزار نمودند و در صف عرضه اولیه قرار گرفته اند و ۱۳ نماد دیگر درج شده اند و جلسه معارفه خود جهت عرضه اولیه را برگزار نکرده اند. خنور نمادی بود که سال گذشته درج شد اما جلسه معارفه اش لغو گردید برای دومین بار اطلاعیه برگزاری جلسه معارفه جهت عرضه اولیه را منتشر نمود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
شاخص کل تا به این لحظه با رشد ۱۲۶۴ واحدی مواجه شده است.
شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با رشد ۶۹۴۰ واحدی مواجه شده و به جایگاه ۲ میلیون و ۱۷۳ هزار واحد رسیده است، نمادهای کگل، نوری، شستا، شبندر، نوری بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.
نکته مهم معاملات امروز رشد برخی از تک نمادهای بازار سرمایه بوده و کاهش ارزش معاملات خرد بود.
در معاملات امروز شاخص کل رشد حداقلی در محدوده ۱۲ هزار واحدی را ثبت کرد اما همچنان نمادهای صف خرید در وضعیت خوبی قرار دارند.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
با توجه به اینکه شرکت‌هایی زیادی در صف عرضه اولیه قرار دارند و احتمال عرضه آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، اما ولی الله جعفری، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس ۳ نماد درج شده را بعنوان عرضه اولیه‌های احتمالی روز‌های آینده نام برده است. این نماد‌ها کدام اند؟
شاخص کل بورس امروز به صورت ناگهانی با ریزش و هیجان منفی روبرو شده و ریزش عجیب و غریب ۹۵ هزار واحدی را تجربه کرده است.
شاخص کل بورس امروز به صورت ناگهانی با ریزش و هیجان منفی روبرو شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز ۴۰ هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۶۱۴۷ واحدی توانست جایگاه جدیدی را فتح کرده و به شاخص ۲ میلیون ۳۲۵ هزار واحد برسد.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی، پیش بینی بیت کوین با شاخص دلار، خبری مهم برای سهامداران پارسان، شاهکار دیگر از ایران خودرو، قیمت خودرو‌ها در بورس کالا شکست، صندوق سهامی «سرو» با عبور از بالاترین قیمت تاریخی به بازدهی ۸۲۰ درصدی رسید، چرا شستا صف خرید شد؟ | شستا تا کجا صعودی است؟، جزییات افزایش سرمایه ۹ نماد بورسی و فرابورسی، قیمت خودرو امروز ۱۸ دی ۱۴۰۱، پیش بینی بورس فردا | محرک اصلی بازار کدام گروه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۸۹۳۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ را بخوانید.
بورس در معاملات امروز با جهش ۴۱ هزار واحدی توانست از سد مقاومت ها بگذرد.
بورس در معاملات امروز با جهش ۴۱ هزار واحدی توانست از سد مقاومت ها بگذرد.
نماد پرسپولیس در بازار پایه فرابورس روز دوشنبه به صف خرید رسید.
شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد پی پاد با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس درج شده است و در صف عرضه اولیه ۲۵ درصدی سهام ایستاده است. در چندروز گذشته شاهد انتشار اخباری از این نماد در سامانه کدال بودیم که در این مطلب به تشریح این اخبار می پردازیم.
بازار امروز نسبت به دیروز متعادل شد اما همچنان تعداد صف فروش در بازار بالاست.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۸۹ هزار و ۷۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
امیرعبداللهیان گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنیم تجربه جمهوری اسلامی در منطقه اثبات کرده که در مقابل گستاخی‌های رژیم صهیونیستی هیچ چیزی جز زبان مقاومت پاسخگو نیست. با این حال جمهوری اسلامی راهکاری دیپلماتیک با محوریت رفراندوم در بین ساکنین اصیل فلسطینی را ارائه می‌دهد.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، به تشریح ابعاد مختلف عرضه املاک شهرداری در بورس کالا پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ