رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: «جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آن‌ها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی فراجا جزئیات کامل تمهیدات پلیس در خصوص خدمات گذرنامه‌ای برای زائران اربعین حسینی را تشریح کرد و از تمدید اعتبار ۲۰۰ هزار گذرنامه خبر داد.
سرخیو کونسیسائو بعد از اخراج در دقایق پایانی بازی پورتو و بنفیکا قصد نداشت زمین را ترک کند و همین کار باعث ایجاد یک جنجال بزرگ شد.
نمک‌شناس گفت: طی بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی مشخص شد تاکنون هیچ‌گونه طرح شکایت یا تماسی با موضوع خبر منتشره به پلیس تهران بزرگ واصل نشده است.
دادستانی فرانسه از آغاز تحقیقات درباره کشته شدن یک معترض در جریان اعتراضات اخیر این کشور به ضرب گلوله «فلش‌بال» پلیس خبر داد.
روزنامه انگلیسی «گاردین» در گزارشی از تحقیق پلیس اسراییل درباره اظهارات «ایهود باراک» نخست وزیر اسبق و «یائیر گولان» عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی خبر داد و نوشت: این تحقیقات به اظهارات آن‌ها در موضوع «لایحه تغییرات قضائی» بر می‌گردد.
اردوگاه منافقین موسوم به «اشرف ۳» در شهر بندری «دورس» آلبانی شاهد درگیری میان عناصر این گروهک تروریستی با پلیس آلبانی بوده است.
رییس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری دو سارقی که در جریان فینال حذفی به جیب‌بری مشغول بودند، خبر داد.
دادستان آلمان از یورش پلیس به ۱۵ ساختمان مسکونی با هدف انجام تحقیقات درباره فعالیت یک گروه فعال محیط زیست به نام «آخرین نسل» خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در واکنش به یک گزارش اطلاعیه ای را منتشر کرد.
پلیس در ایالت گانسو واقع در شمال غربی چین مردی به نام «هونگ» را دستگیر کرده و مدعی است وی اخبار جعلی در خصوص تصادف قطاری ساخته که به کشته شدن ۹ نفر منجر شده است.
معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند «دریافت فطریه» خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند.
معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری تعدادی افراد سود جو با ترفند دریافت فطریه خبر داد.
جانشین پلیس راهور فراجا از بسته شدن مجدد جاده چالوس از شنبه خبر داد.
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
اگرچه بعدازظهر دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ با بررسی‌های مختلف و گزارش‌های متعدد مشخص شد که فروشگاه نرم افزاری گوگل یا گوگل پلی استور و حتی اینستاگرام در ایران و روی بعضی ارائه دهندگان اینترنت، رفع فیلتر شده اند، با این حال بررسی‌های بیشتر از بازگشت فیلترینگ گوگل پلی استور و اینستاگرام خبر می‌دهد و به نظر می‌رسد که رفع محدودیت این پلتفرم یک اختلال در فیلترینگ بوده است.
مدیریت روابط‌عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، در پاسخ به سؤال خبرنگار گفت: «اصلا نگویید با ما تماس گرفته‌اید، الان وقت این صحبت‌ها نیست، پلیس هر وقت صلاح بداند دراین‌باره صحبت می‌کند». خبرنگار «شرق» عنوان کرد: «پس وقت صحبت از این ماجرا چه زمانی است، وقتی دادستان کل کشور خبر از تعطیلی می‌دهد؟» صباحی گفت: «مگر من دادستان هستم؟ از خودش بپرس». خبرنگار عنوان کرد: «شما مسئول روابط‌عمومی انتظامی تهران بزرگ هستید، این چه طرز پاسخ‌دادن است؟» پاسخ صباحی این بود: «شما شعور نداری؟ می‌گویم از دادستانی سؤال کن».
بهمن سال ۹۹ بود که خبر مرگ مشکوک دختر ۱۵ ساله‌ای در یک جشن تولد، پلیس را به تکاپو انداخت و پرونده‌ای پر رمز و راز را روی میز قضاوت گشود. طولی نکشید که نظر پزشکی قانونی درباره علت دقیق مرگ این دختر نوجوان، ابعادی فاجعه گونه از این حادثه تلخ را فاش کرد. بررسی‌های سم شناسی و کالبدشکافی بیانگر آن بود که دختر نوجوان بر اثر مسمومیت با مشروبات الکلی تقلبی جان خود را از دست داده است.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
رئیس پلیس فتای استان کرمانشاه از انهدام باند چهار نفره کلاهبرداری اسکیمری با تلاش ماموران کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند که تاکنون ۷۵ نفر در سراسر کشور از آنها شاکی هستند مبلغ هفت میلیارد ریال از حساب مردم خارج کرده بودند.
پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی ، طرح تقسط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.
پایگاه خبری پلیس پایتخت اعلام کرد، خبر جابجایی یا عزل سرهنگ احمد میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت گفت: هیچگونه خبری در خصوص تودیع «سرهنگ میرزایی رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ» به مرکز اطلاع‌رسانی رسانی پایتخت اعلام نشده است.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ اقدام انجام شده در قبال این فرد مبتلا به اتیسم را عملی شنیع، ظالمانه و ناجوانمردانه توصیف کرد و گفت که حتما پلیس با این اقدام و عاملان آن برخورد خواهد کرد. تحقیقات در این زمینه از سوی ماموران پلیس در حال انجام است تا ابعاد و زوایای نامشخص موضوع به طور کامل معلوم شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ