ژاپنی‌ها به دستاورد فوق‌العاده‌ای در زمینه تست ۶ G رسیده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داشتن یک سبک زندگی سالم شامل ورزش، هیدراتاسیون (آبرسانی بدن) و خوردن وعده‌های غذایی متعادل می‌تواند به طور طبیعی به حفظ سطح قند خون در محدوده نرمال کمک کند و حتی در کاهش کلسترول و بهبود سلامت روده مفید باشد.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
فرزین گفت: متاسفانه نزدیک به ۷ میلیارد دلار از منابع ارزی کشورمان طی سال‌های پایانی دهه ۹۰ بصورت وون به بانک‌های کره جنوبی واریز شده بود و به آن هم، هیچ سودی تعلق نمی‌گرفت و نزدیک به یک میلیارد دلار آن با کاهش ارزش برابری مواجه شد.
یک منبع آگاه گفت، آن چه در توافق وجود دارد، خرید «کالا‌های غیر تحریمی» است و اصطلاحاتی همچون بشردوستانه یا غذا و دارو خلاف واقعیت است. ضمن این که این پول در حساب‌های ایرانی در بانک قطری ریخته می‌شود و این موضوع هم عرف و روال در استفاده از درآمد‌های ارزی ایران بوده است.
طبق محاسبات بلومبرگ، ارزش بازار علی بابا که "جک ما"، یکی از موسسان آن بوده است، ۴۵ درصد (۶۲۰ میلیارد دلار) از اوج خود در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا کرده است.
گز و همکارانش بیش از ۲۰ سال در حال مطالعه مرکز کهکشانی بودند. بر اساس این داده‌ها، تیمی از ستاره‌شناسان به رهبری آنا سیورلو، ستاره شناس UCLA، چهار جرم دیگر را شناسایی کردند: G ۳، G ۴، G ۵ و G ۶. آن‌ها در مدار‌های بسیار متفاوتی از G ۱ و G ۲ قرار دارند. در مجموع، اجرام G دارای دوره‌های مداری هستند که از ۱۷۰ سال تا ۱۶۰۰ سال متغیر است.
این گوشی هوشمند آنر به تراشه دایمنسیتی ۶۰۲۰ به‌همراه ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
مخابرات و اینترنت نسل پنجم (۵G) زندگی ما را متحول کرد. ما توانستیم فیلم‌های با کیفت ۴K را روی تلفن همراه خود ببینیم، راحت‌تر کار از راه دور انجام دهیم و همچنین داده‌های حجیم را در مدت زمانی کوتاه‌تر انتقال دهیم. اما در واقع زندگی آینده ما با اینترنت ماهواره‌ای، واقعیت مجازی، وسیله‌های نقلیه خودکار، خانه‌های هوشمند و توسعه بسیاری فناوری‌های دیگر گره خورده است. چنین پیشرفت‌هایی نیازمند جابجایی حجم بسیار بالاتری از داده و در نتیجه سرعت انتقال بالاتر خواهد بود.
مصرف گاز ابتدای هفته دربخش خانگی از ۶۲۰ میلیون متر مکعب عبور کرد و پیش بینی شده با ورودسامانه بارشی حتی مصرف گاز به ۶۵۰ میلیون مترمکعب هم برسد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از امدادرسانی به ۶۲۰ نفر در پوشش امدادی سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۳ دی ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۹ میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان است.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران گفت: از ابتدای سال تاکنون ۶۲۰ هزار تن آسفالت در تهران تولید شده است.
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت گفت: از ابتدای سال تا ۴ آبان، ۶۲۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شد، در مدت مشابه سال گذشته تحویل خودروی کامل ۴۷۴ هزار دستگاه بود، بنابراین امسال آمار تحویل خودرو توسط دو خودروساز ۳۰ درصد رشد داشته است.
فناوری ۶G چه زمانی می‌آید؟
نسل ششم، آینده ارتباط بی‌سیم است که در مقایسه با نسل‌های قبلی، داده‌های حجیم­‌تری را با سرعت بالاتر انتقال می‌دهد. در این فناوری به کمک امواج تراهرتز، از پهنای باندی جدید که سرعت و ظرفیت بیشتری را برای انتقال اطلاعات فراهم می‌کند، استفاده می­‌شود. به طوری که برآورد می‌شود، انتقال اطلاعات در این فناوری ۱۰۰ برابر سریع‌تر از ۵ G باشد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه درباره وضعیت بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر گفت: بررسی‌ها برای شناسایی افرادی که احیاناً بی‌گناه بازداشت شده‌اند، یا در خرابکاری‌ها و ناامنی نقشی نداشته‌اند، تسریع شده است و در این راستا، بخش قابل‌توجهی از بازداشت‌شدگان استان تهران یعنی افزون بر ۶۲۰ نفر تا شب گذشته آزاد شدند.
«کاظم غریب‌آبادی»، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه‌شنبه) از مجروحان انتظامی بستری در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا عیادت کرد.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: از مجموع هزار و ۶۲۰ اتحادیه که در ابتدای امسال انتخابات آنها معوق شده بود، تا روز سه‌شنبه هزار و ۳۲۳ انتخابات برگزار شده است که در نوع خود بی‌نظیر است.
گوشی اقتصادی iQOO Z۶ Lite ۵G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی رسماً در هند عرضه شد.
گوشی QOO Z ۶ Lite ۵ G در ماه جاری معرفی خواهد شد و اکنون مشخص شده این دستگاه اولین گوشی جهان خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۱ بهره می‌برد.
شهردار منطقه ۵ از رفع اثر و عدول از برداشت غیر قانونی ۶۲۰ میلیارد ریال از اموال بیت المال در شهرداری این منطقه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ