میوه حاوی فولات و فیبر و طیف گسترده‌ای از آنتی اکسیدان‌ها و ترکیبات است که برای سلامتی مفیدند. با توجه به این حجم از مواد مغذی موجود در میوه، جای تعجب نیست که توصیه برای بزرگسالان این است که دست‌کم ۱.۵ تا ۲ فنجان در روز میوه مصرف کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عوامل سازمان اطلاعات فراجا ‌دو باغ در اطراف کرج که اقدام به برگزاری مراسمات شیطان‌پرستی در قالب پارتی‌های مختلط همراه با مصرف مشروبات الکی و اعمال منافی عفت می‌کردند را مورد ضربه قرار دادند.
اینکه ترک کردن فست فود خیلی سخت است، کاملا طبیعی است. برای همین هر چند وقت یکبار فست فود مصرف و به تدریج از خوردن فست فود خودداری کنید. مثلا خود را به ۱ تا ۲ وعده در هفته محدود کنید و در هر وعده حجم کمی از فست فود را بخورید.
جمشیدی مدیر کنترل مرکز راهبری شبکه برق کشور گفت:از هموطنان عزیز درخواست می‌کنیم که در ۵ ساعت آینده (۱۶-۱۱) که اوج بار مصرف برق است، مصرف خود را مدیریت کنند.
جمشیدی گفت: اکنون ۱۱ صبح مصرف برق ۶۸ هزار مگاوات است وارد اوج بار می‌شویم که بازه زمانی ۵ ساعته است و از تمامی هموطنان خواهشمندیم از ساعت ۱۱ تا ۱۷ که اوج بار است ما را همراهی کنند.
نوشابه رژیمی به دلیل نداشتن کالری اغلب به‌عنوان یک نوشیدنی سالم در نظر گرفته می‌شود، اما تحقیقات نشان می‌دهند که مصرف این نوشیدنی نه‌تنها باعث کاهش وزن نمی‌شود بلکه با افزایش وزن نیز ارتباط دارد. علاوه بر این، مصرف نوشابه رژیمی می‌تواند با قند خون و فشار خون بالا همراه باشد.
رحمانی گفت:مشترکان بد مصرف به ازای هر متر مکعب در پلکان ۱۱ در اقلیم‌های مختلف ۵,۰۰۰ تومان و در پلکان ۱۲ به بعد ۶,۰۰۰ تومان تعریف شده‌اند یعنی به ازای هر متر مکعب ۶,۰۰۰ تومان باید پرداخت کند.
مشکل ناترازی گاز که به دلیل افزایش میزان مصرف آن ایجاد شده در سال‌های اخیر پررنگ بوده است. وزیر نفت در این باره گفته است: بهره‌برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی به کاهش ناترازی گاز در زمستان کمک خواهد کرد. او همچنین می‌گوید: پارسال ۱۲ میلیارد دلار پروژه‌های نیمه‌تمام نفتی به بهره‌برداری رسید و امسال ۶۸ پروژه نیمه‌تمام نفتی به ارزش ۱۵ میلیارد دلار بهره‌برداری خواهد شد.
هرگز نباید تا یک ساعت بعد یا قبل از نوشیدن شیر، پرتقال مصرف کنید، زیرا پروتئین موجود در شیر می‌تواند با اسید پرتقال مخلوط شود و در نتیجه روی هضم و گوارش شما تاثیر می‌گذارد و علاوه بر آن در این مدت هرگز نباید میوه‌های دیگری که اسیدی هستند را مصرف کنید.
میوه‌ها به خاطر طعم طبیعی شیرین و رنگ‌های درخشان و همچنین مواد مغذی که دارند مورد علاقۀ ما هستند. در واقع، برخی از مواد مغذی که خیلی از مردم دنیا کمتر مصرف می‌کنند، مانند پتاسیم و ویتامین C در بسیاری از میوه‌ها یافت می‌شود.
از قرص گیاه گل مغربی که به شکل روغنی است می‌توانید به عنوان یک مکمل دارویی استفاده کنید، زیرا خواص بی‌نظیری به خصوص برای زنان دارد. البته پیش از مصرف با پزشک معالج خود حتما مشورت کنید.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد: در شبانه روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) مصرف بنزین به ۱۱۰.۱ میلیون لیتر رسید.
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش با بیان اینکه تولید روزانه بنزین در کشور ۱۱۵ میلیون لیتر گذشت،‌ گفت: در عین حال رشد مصرف بنزین در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عدد ۱۱ درصد رشد داشته است.
مدیرکل داروی سازمان غذا و دارو با اشاره به مصرف غیرمنطقی سرم در برخی موارد طی ماه‌های اخیر، اظهار کرد: تا سال گذشته تامین ماهانه سرم در کشور حداکثر ۱۱ میلیون عدد بود که در سال جاری به بیش از ۱۹ میلیون عدد رسیده است. بر همین اساس عرضه سرم از هر دو مسیر تولید داخل و واردات در دو ماه دی و بهمن مجموعا ۳۹ میلیون عدد بوده است.
جدیدترین تغییرات شاخص قیمت مصرف کننده به تفکیک استان نشان می‌دهد در پایان بهمن ماه، در حالی که نرخ تورم سالانه به رقم ۴۷.۷ درصد رسیده است، نرخ تورم سالانه ۱۱ استان کمتر از تورم سالانه کل کشور است.
اسید‌های آمینه ساخته شده است که درواقع بلوک‌های تشکیل‌دهنده این ماده مغذی هستند. به‌طور کلی ۲۰ اسید آمینه وجود دارد که بدن می‌تواند ۱۱ مورد از آن‌ها را با اتکا بر توانایی‌های خودش بسازد. اما ۹ اسید آمینه باقیمانده توسط بدن ساخته نمی‌شوند و باید از طریق مصرف مواد غذایی مختلف وارد بدن شوند.
مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات گفت: تا پایان برنامه هفتم توسعه، افزایش مصرف سرانه آبزیان در سبد خانوار باید از ۸ به ۱۱ گرم برسد.
حتما به شما هم توصیه شده است که مصرف غذا‌های فرآوری شده را کاهش دهید، اما به علت مزه خوب این نوع غذاها، کاهش مصرف آن‌ها برایتان سخت بوده است؛ بنابراین لازم است که بدانیم غذا‌های فرآوری شده حتما ناسالم نیستند، اما به علت قند، چربی و نمک اضافه، بی‌ضرر هم تلقی نمی‌شوند.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
یک رسانه عرب زبان با اشاره به عدم موفقیت فراخوان تظاهرات در مصر در روز جمعه یازده نوامبر جاری به بررسی دیدگاه حامیان دولت مصر و مخالفان آن پرداخته است.
افزایش ۲ برابری مصرف گاز طی هفته گذشته،تغییر الگوی کشت راه نجات از بحران آب و استقرار کشتی اوشنیک درعسلویه/ تولید گاز از فاز ۱۱ در زمستان از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
منابع مصری از تدابیر شدید امنیتی در این کشور در آستانه تظاهرات روز ۱۱ نوامبر، خبر می دهند و اینکه وزیر کشور آماده باش کامل اعلام کرده است.
مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ