مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین در مراسم گرامیداشت روز کارگر تاکیدکرد: برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاصلاب کشور به بیان توضیحاتی درباره علت قطعی آب برخی شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و کرج در چند روز گذشته پرداخت.
ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ضمن اعتراض به وضعیت قطعی آب برخی محلات پایتخت در ۱۰ روز گذشته، نسبت به سکوت اعضای شورا در این خصوص انتقاد کرد.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال درباره نحوه برگزاری دربی ۱۰۱ پایتخت طوری برنامه ریزی کردکه هیچ یک از خواسته های دو طرف را قابل قبول ندانست.
اردکانی با اشاره به اینکه قطعی نوبت بندی شده با مدیریت مصرف آب نخواهیم داشت گفت: سه برنامه داریم که با اجرای آن نوبت بندی اب نخواهیم داشت.
وزیر صمت با بیان اینکه دو برنامه در مهار تورم و رشد تولید تهیه شده که به زودی منتشر و اجرایی خواهیم کرد، گفت: تولید ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو برای سال جاری قطعی است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه‌های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: از روزی که معلمان رتبه خود را در سامانه مشاهده کنند ۱۰ روز فرصت دارند تا اگر اعتراضی داشتند آن را به ثبت برسانند.
فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار برنامه رقابتهای انتخابی گرند اسلم، از برگزاری قطعی این مسابقات در فروردین ماه ۱۴۰۲ به میزبانی چین خبر داد.
فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار برنامه رقابتهای انتخابی گرند اسلم، از برگزاری قطعی این مسابقات در فروردین ماه ۱۴۰۲ به میزبانی چین خبر داد.
مدیرکل امور بین‌الملل کمیته ملی المپیک تاکید دارد که با جود وضعیت نگران کننده کرونا در چین، مبنا و اراده شورای المپیک آسیا و برگزارکنندگان بازی‌های آسیایی، برگزاری قطعی این بازی‌ها است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبیعتا با توجه به اینکه تا این لحظه مساله گرانی به صورت جدی مطرح نشده است، باید منتظر بمانیم و ببینیم در بودجه سال آینده، دولت قیمت قطعی فروش بنزین، گازوئیل و گاز را چه مبلغی پیش‌بینی خواهد کرد و روی آن جمع‌بندی و تصمیم‌گیری کنیم.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بهینه کردن و نوسازی حمل و نقل عمومی باید در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گیرد و جزو تصمیمات قطعی و اولویت‌های اصلی باشد.
برزیل و پرتغال اگر بازی های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.
شهردار کی یف از احتمال بهبود نسبی وضعیت تامین برق در این شهر خبر داد.
باشگاه پرسپولیس قصد داشت طبق خواسته کادر فنی این تیم برنامه سفر به دب امارات را فراهم کند، اما اردوی خارجی این تیم در زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر لغو شد تا اعضای تیم همچنان در تهران تمرینات خود را دنبال کنند.
پرسپولیس از شنبه 21 آذر تمریناتش را آغاز خواهد کرد و تا 2 دی ماه، یحیی 41 روز (حدود شش هفته) زمان دارد که تیمش را آماده و سرحال نگه دارد.
همایش مدیران ارشد بانک سپه با محوریت تبیین ابعاد و جاری‌سازی برنامه تحول راهبردی تا افق 1404 و ارزیابی عملکرد شعب با حضور اعضای هیئت‌مدیره و هیئت عامل و مدیران مناطق استان‌ها، صبح امروز چهارشنبه چهارم آبان ماه در سالن همایش‌های بانک سپه برگزار شد.
مهدی رضایتی کارشناس بازار سرمایه گفت: دولت به روش‌های مختلف آسیب‌های گوناگونی را به بازار سرمایه وارد می‌کند. همچنین در فصل تابستان قطعی برق گسترده و خارج از برنامه رویداد که موجب کاهش تولید و افزایش هزیته تولید را نیز در بر داشت. ضمن این که در فصل زمستان احتمالا شاهد قطع گاز صنایع باشیم.
زمان انجام دیدارهای هفته‌های نُهم الی یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد.
سیتی قصد دارد قبل از شروع جام جهانی با برناردو و مدیر برنامه هایش جلسه ای بگذارد. مدیران سیتی می خواهند مطمئن شوند که او ماندنی است یا تمایل قطعی به جدایی دارد.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج آخرین آمار پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی زائران اربعین را در سامانه سماح تشریح کرد.
استانداری کربلا اعلام کرد که استان کربلا از قطعی های برنامه ریزی شده برق در ایام اربعین مستثنی خواهد بود.
مدیر کل برنامه ریزی و پذیرش و اعزام عتبات عالیات سازمان حج گفت: تاکنون حدود یک میلیون و ۷۴۰ هزار نفر در سامانه «سماح» پیش ثبت نام انجام داده و ۳۹۰ هزار نفر نیز ثبت نام خود را قطعی کرده اند.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ