مرغ با کشمش و زرشک یکی از روش‌های خوشمزه و خاص پخت مرغ است که طی آن مرغ با سسی از رب انار، آلو، پیاز، کشمش و زرشک طبخ می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
ثبت نام مدارس از روز گذشته اول تیرماه آغاز شده است و والدین می‌توانند با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به احراز محل سکونت خود اقدام کنند.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در روز اول ورودش به دولت با سوالی در مورد دربی مواجه شده و دچار لغزش زبانی شده است‌.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کار بروز رسانی سند تحول بنیادین که از اواسط سال ۱۴۰۰ شروع شده بود در بهمن ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در چرخه بررسی و اعتبارسنجی قرار گرفت.
ملی‌پوش ژیمناستیک و بخت اول کسب مدال در بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، در شرایطی که باید آماده حضور در رویدادهای مختلف شود، چند روز دیگر باید به محل انجام دوره آموزشی سربازی‌اش برود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
سالاد مرغ یونانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب مرغ پخته با خیار، گوجه، پیاز و زیتون تهیه می‌شود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگویی، توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: پیگیری‌ها و بررسی‌های لازم در دست انجام است و طی سه روز گذشته با دستور ویژه رئیس جمهور، هفت جلسه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مابقی ارکان دخیل در این موضوع برگزار شده است.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فضاهای اسکان آموزش و پرورش در روز اول فروردین ۱۴۰۲، میزبان ۳۲ هزار مسافر از نقاط مختلف کشور بودند.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
کریمیان درباره تکالیف و پیک دانش آموزی گفت: براساس مصوبات، پیک نوروزی منسوخ شده و امسال هم پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نیست.
این مدیر فداکار می‌گوید: من ۱۹ سال است که سابقه کار دارم و در حال حاضر، مدیر مدرسه باقرخان پدگی شهرستان میرجاوه هستم. این مجتمع-مدرسه چندپایه است و از سه مقطع متوسطه اول و دوم و ابتدایی دانش آموز دارد. در روز حادثه، دانش آموزی در کلاس نبود. همه برای زنگ تفریح در حیاط بودند. ناگهان من و چند نفر از معاونان و تعدادی از دانش آموزان متوجه شدیم که از یکی از کلاس ها، دودی بیرون می‌آید. چراغ نفتی کلاس آتش گرفته بود.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت. با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا آخر وقت امروز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: یک بسته آموزشی برای آبان ماه معلمان اول ابتدایی تهیه کردیم و معتقد هستیم این بسته به دلیل به روز بودن، اساس زبان آموزی را تغییر می‌دهد.
مهلت ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در نوبت اول کنکور (دی ماه۱۴۰۱)، از روز یکشنبه ۸ آبان آغاز شد و تا پایان وقت شنبه ۱۴ آبان ماه ادامه داشت، که با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، این مهلت تا روز چهارشنبه ۱۸ آبان تمدید شد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» در تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.
سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.
روز سوم شهریور سال ۱۴۰۰ مجلس یازدهم به همه وزرای پیشنهادی رئیس جمهور به جز وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد و رسما کابینه دولت شکل گرفت. از آن روز بیش از ۱۱ ماه از مسئولیت وزرا گذشته است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.
این پرتاب‌های موشکی اندکی پس از آغاز رزمایش مشترک چهار روزه آمریکا و کره جنوبی که روز گذشته جهت آمادگی برای آموزش میدانی «اولشی فریدم شیلد» که قرار است از ۲۲ اوت تا اول سپتامبر انجام شود، اتفاق افتاد.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ به این صورت است که صبح روز ۲۹ دی ماه آزمون گروه علوم تجربی، در بعد از ظهر نیز آزمون گروه زبان‌های خارجی برگزار می‌شود، صبح روز ۳۰ دی ماه نیز آزمون گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی و در بعد از ظهر آن روز آزمون گروه هنر برگزار می‌شود.
خیزش گرد و خاک و بارش پراکنده در برخی نقاط کشور

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ