وجود مو روی گوش و کانال گوش می‌تواند یک علامت هشدار باشد و باید جدی گرفته شود. علاوه بر این ظاهر نازیبای آن اعتمادبه‌نفس شخص در اجتماع را کاهش می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید محمد موسوی دیدار برابر هنگ‌کنگ را صرفا مثل یک بازی تدارکاتی می‌داند.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
پیشکسوت استقلال می گوید اعضای نیمکت این تیم را افرادی تشکیل داده اند که می توانند در دقایق پایانی بازی های تیم به میدان بروند.
خمیر دندان دارای مواد لایه‌بردار و پاک‌کننده است، همین‌طور نوشابه با داشتن اسید‌های قوی می‌تواند انواع لکه‌ها را پاک کند. ترکیب این دو ماده برای برطرف کردن لکه رنگ مو روی پوست مفید است.
بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد. در این باره گفت‌وگوی دکتر «منصور رضایی» متخصص تغذیه را بخوانید.
کدوتنبل سرشار از مواد معدنی مانند پتاسیم و روی است و پتاسیم موجود در کدو تنبل به حفظ سلامت مو و رشد مجدد مو‌ها کمک می‌کند.
در صورت امکان با مو‌های خیس نخوابید. وقتی مو خیس است، به مراتب بیشتر مستعد آسیب است؛ زیرا باعث ایجاد موخوره شود. اگر مجبورید روی مو‌های خیس بخوابید، حتما با یک شانه دندانه پهن آن را شانه کنید.
چای سبز در برگیرنده مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها و نیز آنزیم ها، اسید‌های امینه و مواد شیمیایی گیاهی همچون پلی فنول هاست. چای سبز شامل ویتامین B، فولات، منگنز، پتاسیم، منیزیم و کافئین است. این گیاه در برگیرنده آنتی اکسیدان‌های فراوانی است که رشد مو‌ها را بیشتر می‌کند. اپی گالوکاتچین گالات مهمترین ترکیب چای سبز است که در حدود %۱۱آن را تشکیل می‌دهد اپی گالو کاتچین دارای نقش‌های متعددی است که با تاثیر بر روی آنزیم ۲آ لفا ردوکتاز از ریزش ارثی مو پیشگیری می‌کند.
سرکه سیب می‌تواند به عنوان یک ماده اسیدی شوره سر را به خصوص در مواقعی که علت آن مشکلات قارچی است برطرف کند. برای استفاده از این ماده باید بعد از پایان شست‌وشوی موی خود با شامپو و نرم‌کننده، سرکه سیب را روی مو‌ها و پوست سر خود اسپری کنید.
شاید فکر کنید که هر روز دوش گرفتن برای سلامتی مفیدتر است. اما در واقع برعکس است. دوش گرفتن‌های مکرر ممکن است تعادل میکرو ارگانیسم‌های روی پوست را بر هم زند، امری که پوست را در برابر عفونت آسیب‌پذیرتر می‌کند. دستگاه ایمنی بدن ما باید توسط باکتری‌ها و آلودگی‌ها تحریک شود و دوش گرفتن بیش از اندازه ممکن است دستگاه ایمنی را ضعیف و از توانایی آن برای محافظت از ما در برابر ویروس‌ها بکاهد.
یک متخصص پوست و مو، ویژگی یک کرم ضدآفتاب مناسب را ایجاد یک لایه روی پوست دانست که بتواند اشعه‌های UVA و UVB را دفع کند.
پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک، با مطالعه روی سلول‌های بنیادی ملانوسیت در موش، فرایند جدیدی برای رنگ‌بخشی به مو‌ها پیدا کرده‌اند.
دم وشق‌ها کوتاه است و یک دسته مو سیاه بر روی نوک گوش‌های آن‌ها قرار دارد. پنجه‌های بزرگی دارند که برای راه رفتن روی برف طراحی شده است. سیبیل‌های این حیوان نیز بلند است. زیر گردن آن‌ها نوار‌هایی مانند پایپون وجود دارد که معمولا مشکی بوده و رنگ این جانور قهوه‌ای مایل به طلایی یا بژ و یا سفید است. لکه‌های قهوه‌ای تیره به خصوص در پا‌های این حیوان نیز دیده می‌شود. روی شکم آن‌ها خز سفید وجود دارد که تمام امتداد سینه و شکم را گرفته است.
سنسور دوربین ممکن است طبق تعریف نرم‌افزاری، روی موی بلند حساسیت داشته باشد و آن را به‌عنوان بدحجابی ثبت کند؛ حال در این میان بعید نیست که به اشتباه تصویری از یک آقا با موی بلند یا خانومی که شال یا پوششی همرنگ با رنگ موهایش دارد، به عنوان بی‌حجاب ثبت شود؛ بنابراین نمی‌توان خیلی روی اصالت این تصاویر حساب کرد.
یکی از دلایل استقبال عمومی از شامپو این است که باعث رسوب ناخالصی‌های آب روی موها نشده و در نتیجه موها خشک و کدر به نظر نمی‌رسند و از سوی دیگر کف بیشتری ایجاد می‌کند که به لحاظ روانی تصور پاکیزگی بیشتر به مصرف کننده می‌دهد. واقعیت این است که برای شستن موها، آب به تنهایی کافی است و نیازی به کف فراوان و چنگ زدن موها ندارید.
مطالعات و بررسی‌های زیادی روی تغییرات ژنتیکی که منجر به قرمز یا درکل روشن‌شدن مو‌ها می‌شود، انجام شده است.
هر چه انگشت حلقه بزرگ‌تر باشد نیز نشانه قرار گرفتن در معرض مقدار بیشتری تستوسترون در رحم است که احتمال طاسی را در بزرگسالی افزایش می‌دهد. مقادیر جذب هورمون سکس پیش از تولد نیز می‌تواند روی سلامتی قلب، مقدار اسپرم موجود در منی و میزان ابتلا به اوتیسم و البته رشد فولیکول‌های مو تاثیرگذار باشد.
ریختن مو و کچل شدن یکی از وحشتناک‌ترین چیز‌هایی است که ممکن است در ذهن یک مرد باشد. ممکن است آن‌ها در طول زندگی خود چند وقت یک بار تار مو‌های خود را روی بالش ببینند و یا تکه‌های خالی را لابلای مو‌های خود شاهد باشند که می‌تواند منبعی برای استرس و اضطراب در آن‌ها باشد. اما کچل شدن آنقدر هم اتفاق بدی نیست.
حتی بدون آن پنالتی لحظات پایانی نیز، مهدی قایدی ستاره شماره یک دیدار امروز بود. بازیکنی یک مو تا ثبت هت تریک فاصله داشت.
کشیدن چند خط روی هم به جای یک خط چشم، راهی سریع برای رسیدن به ظاهری متفاوت است. اگر جزو آن دسته افرادی به شمار می‌روید که هیچ وقت نتوانسته‌اند یک خط چشم سیاه به نازکی تار مو پشت پلک خود بکشند، خبر خوبی برای شما داریم: خط چشم‌های ضخیم رنگی، جاذبه اصلی آرایش چشم امسال خواهند بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران، آکنه را یک روند فیزیولوژیک در بدن دانست، که دارای یک مکانیزم و فرایند است، که ۴ عامل در بروز آن دخیل است؛ انسداد فولیکول‌های مو، که به دنبال آن، کومودون‌ها و جوش‌ها ایجاد می‌شوند، چربی پوست که در سنین بلوغ بیشتر می‌شود، باکتری‌ها که در حالت عادی در پوست وجود دارند و التهاب مواردی هستند که باعث بروز آکنه می‌شوند، همچنین دارو‌ها با اثر بر روی این چهار مکانیسم، آکنه را کنترل می‌کنند.
کیست درموئید زمانی ایجاد می‌شود که بافت زیر سطح پوست جمع شود و تشکیل یک توده بدهد. این کیست‌ها ممکن است حاوی مو، دندان یا حتی اعصاب باشند. آن‌ها معمولا در بدو تولد ظاهر و اغلب روی نواحی سر و گردن دیده می‌شوند، اما ممکن است در تخمدان ها، ستون فقرات یا هر جای دیگری از بدن نیز خود را نشان دهند.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
پژوهشگران ژاپنی یک درمان جدید و امیدوارکننده برای سرطان ابداع کرده‌اند. این گروه پژوهشی توالی‌های دی‌ان‌ای مصنوعی به شکل سنجاق‌های مو را توسعه دادند که روی مولکول‌هایی که در سرطان بیش از حد بیان شده‌اند، می‌چسبند و پاسخ ایمنی قوی ایجاد می‌کنند.
طبق مطالعات موجود؛ شما نباید در طول روز بیش از ۳۶ گرم قند یا شیرینی مصرف کنید؛ در صورتی که در کشور بزرگی مثل ایران افراد جوان در طول روز؛ حدودِ ۷۷ گرم قند استفاده می‌کنند که این قند بر روی پیری زودرس تاثیر گذار است و در یک جمله، زیبایی و جوانی چهره شما را نابود میکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ