قیمت طلا امروز پنجشنبه پس از اینکه فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را طبق انتظار ثابت نگه داشت و نشان داد که همچنان به سمت کاهش احتمالی نرخ می‌رود، افزایش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دمای مناسب برای نگهداری پیاز ۳۲ تا ۴۰ درجه فارنهایت است. پیاز‌ها را در مکان خنک مانند انبار، زیرزمین و گاراژ نگهداری کنید تا احتمال جوانه زدن و فاسد شدن پیاز کاهش یابد، زیرا گرما سبب خراب شدن پیاز می‌شود.
احسان خاندوزی گفت: دهه ۹۰ دهه‌ی افول بسیاری از شاخص‌های اقتصادی است، در حوزه سرمایه گذاری نه تنها اقتصاد ایران رشد نکرد و حتی درجا نزد بلکه حدود ۴۷ درصد کمتر از قبل شد.
طبق اعای موندودپورتیوو، سیتی بسیار سریع اولین پیشنهاد بارسلونا برای خرید برناردو را رد کرده است.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران پس از تکرار جایگاه نهمی در جهان، با سقوط یک پله ای در رنکینگ جهانی مواجه شد.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
رسانه‌های مختلف خبر دادند که تنها به فاصله پنج دقیقه تمام بلیت‌های بازی اندونزی - ارژانتین به فروش رفته است.
قرایی مقدم گفت: آموزش و پرورش ما درجا می‌زند، جلو نمی‌رود، پویا و داینامیک نیست. حرکتی نمی‌کند و در وضعیت ایستایی قرار دارد. در نتیجه زیان علمی به وجود می‌آورد. همانطور که می‌بینیم در زمینه‌های مختلف نوآوری صورت نمی‌گیرد. کسانی که ابداعاتی دارند نیز به طور خود جوش به دنبال پروژه‌ها و برنامه‌های خود رفته اند و به ابداعات و اختراعات پرداخته اند.
تصاویری از یک تصادف وحشتناک در روز گذشته در بلوار خلیج فارس در شهر شیراز منتشر شده که نشان می‌دهد این تصادف حداقل دو فوتی درجا داشته است.
۱۱۵ سال از کشف نفت در ایران می‌گذرد، اما وضعیت شهر‌های نفتی ما خود بهترین مصداق از سوءمدیریت ماست؛ شهر‌هایی که زمانی آباد بودند و اکنون پر از فقر و محرومیت هستند. همان‌گونه که در حوزه کلان هم، در نوع سیاست‌گذاری برای استفاده از این نعمت خدادادی، آن‌قدر سردرگم هستیم که چهار دهه است در تولید نفت درجا می‌زنیم.
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: تلاش داریم تحولات و اصلاحات اقتصادی عمیقی در کشور آغاز شود اما مشکل فشارهای اجتماعی را داریم که باید گفت برای این تحولات، صبر و حوصله می خواهیم. با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فضاسازی گسترده ای شد و مقداری کار را متوقف کردند که به نظر من باید این تحولات را سریع ادامه دهیم.
بورس این روزها چنگی به دل نمی زند و با اغماض می توان گفت در حال درجا زدن می باشد. هر آنچه بود در پایان معاملات امروز، کارنامه بورس در اردیبهشت ماه بسته خواهد شد و معامله گران از فردا معاملات خرداد ماه را آغاز خواهند کرد. ماهی که فصل مجامع است و بازار شرایط خاص خود را دارد. در گفتگو با برزو حق شناس کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس در خرداد ماه پرداخته ایم.
ویکتور اوسیمن، مهاجم ناپولی، با یک پرش درجا، گل اول تیمش را در دیدار امشب مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، با وجود حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق کوتاهی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، علی رغم حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق سنگ اندازی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
طبق اعلام سازمان هواشناسی، سراب در آذربایجان شرقی با دمای منفی ۲۵/۶ درجه سلسیوس سردترین شهر کشورمان است. نهایت سرما در آذربایجان‌شرقی را در این ویدئو ببینید.
آبشار کندلوس در فاصله ۵ کیلومتری روستای کندلوس در استان مازندران واقع شده است و یکی از مکان‌های گردشگری این روستا محسوب می‌شود. ارتفاع این آبشار زیبا ۱۰ متر است. با ورود سامانه بارشی جدید به شدت دمای کشورمان کاهش یافته است و در برخی از مناطق دما به زیر صفر درجه رسیده است.
یخ زدن یاکریم (قمری) در سرمای سوزان و منفی ۱۳ درجه این روز‌های مشهد را ببینید.
دستور‌های تریبونی در بازدید‌ها و سخنرانی‌ها به بخشی از فرهنگ سازمانی دولت تبدیل شده است. «درجا و سریع دستوردادن» و دستوردادن برای «اقدامات سریع و تند» بخشی از این فرهنگ و رویه شده است؛ فرهنگی که قرار است دولت مردمی و میدانی و دولت عمل (بخوانید دولت دستور‌های سریع) را از دولت‌های نشسته و کارتابلی، ممتاز و متمایز کند.
این‌ها تصورات متعصبانه جناحی هستند که زمینه را برای جنگ قدرت فراهم می‌کنند و به جای کمک به پیشرفت کشور موجب درجا زدن و جلوگیری از انجام امور می‌شوند. نام چنین کاری را نمی‌توان انتقاد گذاشت حتی اگر افراد مدعی باشند که به قصد انتقاد مرتکب آن می‌شوند. این، انتقام است، یعنی همان کاری که به ضرر کشور، مردم و نظام اجتماعی تمام می‌شود و دارای ماهیت ضدمیهنی و ضدمردمی است.
سپاه کربلا مازندران اعلام کرد: "شهید احمد صالحی" روز گذشته در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشت در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
جواد نکونام بعد از خطای پنالتی آقاسی در اقدامی جالب توجه او را تعویض کرد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: ۸۰۰ میلیارد بشکه ذخیره نفت درجا داریم که اگر موفق شویم در بلندمدت یک درصد به‌ضریب بازیافت بیفزاییم به ۸ میلیارد بشکه نفت قابل برداشت بیشتر می رسیم.
مصطفی محبی مجد کارشناس بازار سهام گفت: تحلیلگران بازار سهام متفق القول هستنند که بازار سهام بسیار ارزنده است و این امر موجب شده است تا جذابیت بازار سهام افزایش یابد. ضمن این که p.e بازار سهام نیز روند کاهشی دارد و به نقطه خیلی خوبی رسیده است، با این حال شاهد هستیم که ورود پول به بازار سهام کم است و این موضوع موجب شده است تا شاخص کل بورس درجا بزند.
رصد بازار ارز نشان می دهد همچنان قیمت اسکناس در کانال تثبیت شده ای درجا می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ