بر اساس نظرسنجی رویترز/ ایپسوس که همزمان با نزدیک‌تر شدن واشنگتن به ممنوعیت احتمالی اپلیکیشن ویدئویی چینی تیک‌تاک، انجام شد، اکثر آمریکایی‌ها معتقدند که چین از تیک‌تاک برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی آمریکا، استفاده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که اکثر آمریکایی‌ها درباره توانایی رئیس‌جمهوری این کشور برای ادامه کار تردید دارند.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
بنا به نتایج یک نظرسنجی، اکثر آمریکایی‌ها از عملکرد معاون رئیس‌جمهور این کشور راضی نیستند.
مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت است.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:اکثر معابر بزرگراهی به استثناء نواب در پایتخت خلوت است.
سرمربی سابق تیم ملی در گفتگو با ساکرامریکا از تجربیات 35 سال مربیگری خود صحبت کرده است.
نتایج جدیدترین نظرسنجی منتشرشده در آمریکا نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها به شدت از آینده کشور و و روند صعودی نرخ تورم نگران هستند.
نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها نمی‌خواهند که جو بایدن یا دونالد ترامپ(رئیس جمهور فعلی و سابق آمریکا) در کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ شرکت کنند.
رئیس‌جمهور مولداوی اعلام کرد ایده کنار گذاشتن وضعیت بیطرفی در این کشور، با اقبال عمومی همراه نیست.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
بیشتر مردم ایتالیا معتقدند که ارسال مداوم سلاح از کشورهای غربی به اوکراین، نتیجه ای جز تشدید تنش ها در این کشور ندارد.
یک مقام مسئول گفت: بعضی از شرکت های هواپیمایی بدون مجوز اقدام به افزایش قیمت بلیت کردند که یک شرکت هم به‌علت گران‌فروشی بلیت پروازها، ۱۰ میلیارد تومان جریمه شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه هیچ وقت خبرنگاری را به خاطر شغلش مورد تعقیب قرار نمی‌دهد و فعالیت اطلاع رسانی مورد حمایت ماست.
در سال ۲۰۱۶ میلادی مجله Science دیدگاه قابل توجهی را منتشر کرد: می‌توان با یک صحبت رو در روی ۱۰ دقیقه‌ای تعصبات را کاهش داد و نظرات متفاوت را تغییر داد. این امر بدان خاطر میسر شد که پژوهشگران در مطالعه یک کار ساده را انجام دادند: آنان گوش کردند.
نیوریورک‌تایمز در گزارشی با اشاره به تعدد تسلیحات ارسالی به اوکراین از سوی غرب، نوشت که ارتش اکثر کشورهای عضو ناتو دیگر قادر به تامین سلاح برای کی‌یف نیستند.
یافته‌های یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که اکثریت مردم انگلیس بر این باورند که جدایی این کشور از اتحادیه اروپا، تصمیمی «غلط» بوده است.
رشت- معاون فرهنگی وزیر علوم با اشاره به آزاد شدن جمع کثیری از دانشجویان بازداشتی حوادث اخیر گفت: رویکرد دولت این است مسائل دانشگاه توسط خود دانشگاه حل شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: شخصاً به عنوان یک نماینده موافق تفکیک وزارتخانه های راه وشهرسازی و صمت هستم اما قاطبه مجلس با این موضوع موافق نیست.
نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد پس از یورش پلیس فدرال آمریکا به خانه رئیس‌جمهور سابق این کشور، اعتماد اکثر آمریکایی‌ها به اف‌بی‌آی کم شده و آن را «گشتاپوی شخصی» رئیس جمهور کنونی می‌دانند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ