اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با شروع طوفان و وزش باد شدید چندین درخت و تیر چراغ برق و داربست در تهران سقوط کردند.
هافبک فصل گذشته مس کرمان، قصد دارد فصل بعد هم در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
لیورپول با نتیجه 3-0 از سد لسترسیتی گذشت تا با یک بازی بیشتر به یک امتیازی یونایتد برسد.
اورتون که پیش از بازی امروز با برایتون در رتبه 19 جدول قرار داشت با پیروزی پرگل 5-1 به رتبه شانزدهم صعود کرد و از منطقه سقوط گریخت.
کریستال پالاس با هدایت روی هاجسون توانست 4-3 وستهم را مغلوب کند و 40 امتیازی شود. به این ترتیب تیمی که خطر سقوط را حس می کرد، چهار هفته تا پایان فصل ماندنی شدنش تقریبا قطعی شد.
تیم فوتبال شهرداری آستارا به مانند فصول اخیر در هفته‌های پایانی توانست نتایج مناسبی بگیرد و از سقوط فرار کند.
طبق اعلام آتش نشانی شهر نیشابور، دو کارتن خواب به دلیل سقوط منبع بزرگ ذخیره آب به طرز دلخراشی جان باختند.
اختلاف امتیازی 5 با جدی‌ترین مدعی سقوط شاید حاشیه امنیت مناسبی برای مس کرمان محسوب شود، اما این تیم طی هفته‌های باقیمانده جدال‌های سختی پیش رو خواهد داشت.
تیم والیبال شهرداری ارومیه در مسابقه دور رفت مرحله پلی‌اوت مقابل مس رفسنجان حاضر نشد و با باخت فنی روبه‌رو شد.
تیم های شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد در آستانه سقوط به لیگ یک قرار دارند
شاگردان آنتونیه کونته پس از پیروزی بزرگ برابر سیتی در کینگ‌پاور زمین‌گیر شدند.
ایتالیا دیگر جذابیت سال‌های گذشته برای ورود ستاره‌های بزرگ فوتبال به این کشور را ندارد و بازیکنان بر‌آمده از این لیگ هم معمولا خیلی زود این کشور را ترک می‌کنند.
غلامرضا علیزاده، دکترای اقتصاد می‌گوید: اگر همین روال را ادامه دهیم افراد بیشتری مخصوصا در شهر‌های بزرگ به زیر خط فقر سقوط خواهند کرد. یکی از اشتباهات دولت‌ها حفظ نکردن طبقه متوسط بود؛ طبقه‌ای که ضربه گیر و در عین حال علامت دهنده و موتور محرک توسعه یک جامعه است. دولت این طبقه را ذلیل و علیل کرد، هم ضربه گیر و علامت دهنده را از دست داد و هم موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی را از کار انداخت.
وحیدی با اشاره به بزرگ کردن دلار از سوی مردم، گفت: ما خودمان دلار را بزرگ کردیم آمریکا با دلار سلطه جهانی درست کرده است روزی را خواهید دید که چگونه آمریکا فرو می‌ریزد و کاخ دلار نیز با آن سقوط می‌کند. حجم بدهی آمریکا حدود ۳۰ هزار میلیارد دلار است و روزی خواهد رسید که سلطه دلار در اقتصاد جهان فرو می‌ریزد.
قرار گرفتن سویا که یکی از تیمهای بزرگ اسپانیا است در رتبه نوزدهم جدول لالیگا واقعیتی است که هواداران سویا نمی‌توانند آن را باور کنند.
مطابق شبیه‌سازی که یک سایت معتبر خارجی انجام داده،‌ ایران جایی در میان چهار کشور برتر رده‌بندی هشت سال گذشته فوتبال باشگاهی آسیا ندارد.
نرخ تورم سالانه مبتنی بر شاخص قیمت عمده فروشی هند (WPI) به پایین‌ترین حد خود در ۲۱ ماه گذشته کاهش یافت و این نشان می‌دهد که فشار قیمت‌ها در سومین اقتصاد بزرگ آسیا در حال کاهش است و سیاست‌گذاران ممکن است تمرکز خود را روی رشد معطوف کنند.
روزی روزگاری یک کابوس بزرگ بود، تیم ملی‌ای که چهار بار قهرمان جام جهانی شد. امروز اما یک تیم ملی معمولی است که به حذف‌های سریع عادت می کند.
رسانه‌های کشورهای مختلف جهان، به حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر پرداخته‌اند.
حالا معمای بزرگ و سوال ما این است که چه بر سر تیم تهاجمی، زیبا و باروحیه مسابقه ولز آمد؟
دو اقتصاددان آمریکایی تاکید کردند که همه نشانه ها حاکی از آنست که چین و سپس هند دو قدرت بزرگ اقتصادی در جهان خواهند بود و از آمریکا پیشی می‌گیرند.
مدیرعامل دومین شرکت بزرگ نفتی روسیه پس از سقوط از پنجره یک بیمارستان، جان خود را از دست داد.
مهاجم پرسپولیس سابقه تقابل‌های بزرگ و گلزنی به قدرتهای فوتبال جهان را در کارنامه خود دارد.
کمیته تعیین وضعیت متین کریم‌زاده را در پرونده شکایت شاهین بوشهر محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ