اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یک مطالعه جدید، تیمی از پژوهشگران دانشگاه نورث‌وسترن اولین شبیه‌سازی‌های سه‌بعدی انرژی موجی را از هسته یک ستاره عظیم به سطح بیرونی آن انجام دادند. با استفاده از این مدل‌های جدید، آن‌ها برای نخستین بار نشان دادند که ستاره‌ها به‌طور طبیعی چقدر چشمک می‌زنند.
مرسدس همچنین در نمایشگاه امسال تلاش‌های خود در زمینه تولید خودروهای برقی را به صورت پر رنگی مطرح خواهد کرد. این اولین باری خواهد بود که این شرکت کل مدل‌های برقی فعلی خود را در یک مکان در هر برندی در اختیار دارد. این نمایشگاه همچنین میزبان اولین نمایش جهانی E-Class All-Terrain (کلاس برقی) جدید خواهد بود
خودروساز کره‌ای می‌گوید سانتافه به جدیدترین فن‌آوری‌ها مجهز شده که مهم‌ترین آن، نمایشگر منحنی بزرگی روی داشبورد است. بخش‌هایی از اتاق از جمله پوشش سقف از پلاستیک بازیافتی ساخته شده است و اتاق مدل‌های لوکس‌تر با ترکیبی از چرم و چوب تزیین خواهد شد.
درحالی‌که بازار خودرو‌های شاسی­‌بلند هر روز شاهد ورود مدل‌های تازه است و بسیاری خودروسازان همچون برند‌های اشرافی رولزرویس و بنتلی یا شرکت‌های گمنام و تازه‌­وارد هم پا به این عرصه گذاشته‌­اند، جای خودروی باسابقه‌­ای همچون هامر بسیار حس می­‌شود. این خودرو با رونمایی سری جدید همه را شگفت‌زده کرد.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
هنگامی که اپل آپدیت جدیدش برای آیفون‌ها را ارائه کند، برخی از مدل‌های قدیمی این گوشی عملا از رده خارج شده و قابل استفاده با نسخه سیستم عامل جدید نخواهند بود.
از بین بردن ترس‌های غیرمنطقی به ما این امکان را می‌دهد تا به مسائل جدی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی تازه‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه هوش مصنوعی توجه کنیم.
وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مدل‌های جدید مالی در قرارگاه مسکن با تعیین ۵۰ نقطه برای مشارکت با سرمایه گذاران آماده سازی و شروع می شود.
لادا X-Cross برای بازار روسیه در کارخانهٔ آوتوواز در سنت پترزبورگ تولید می‌شود که قبلاً متعلق به نیسان بود. انتظار می‌رود قیمت این خودرو مشابه بستیون T۷۷ باشد که هم‌اکنون قیمت آن در روسیه از ۲.۱۷ میلیون روبل معادل ۲۶،۵۷۰ دلار آغاز می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رفت، اولین محصولات جدید لادا در دوران پس از رنو را کراس‌اوور‌ها و سدان‌های چینی تشکیل می‌دهند، زیرا این شرکت روسی به دنبال ساده‌سازی تولیدات خود و تمرکز روی مدل‌هایی است که تقاضای بالایی دارند.
جنگنده تک موتوره Hürjet در قالب مدل‌های جت آموزشی پیشرفته و جنگنده‌های سبک تولید خواهد شد. گزینه اول می‌تواند جایگزین ۶۸ جت آمریکایی T-۳۸M Talon شوند که در پایگاه هوایی گیگلی در نزدیکی ازمیر مستقر هستند و اغلب برای آماده سازی خلبانان به منظور پرواز با هواپیما‌های جنگی سنگین‌تر به کار گرفته می‌شوند. سفارش اولیه سازمان هوافضای ترکیه برای نسخه آموزشی جنگنده هورجت ۱۶ فروند اعلام شده است و انتظار می‌رود که تحویل آن‌ها از سال ۲۰۲۳ آغاز شود.
رضا قوچان نژاد کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال بعد از مدت‌های طولانی با نمایش تصویری در صفحه شخصی اش از تغییر چهره جدیدش خبر داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران توصیه کرد: شهروندان نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تاسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.
شهردار تهران در خصوص محل‌های آرامستان‌های جدید پایتخت گفت: نقطه‌یابی در غرب و شرق تهران به میزان صد هکتار انجام شده و وارد مذاکره برای خرید شدیم تا مردم در غرب تهران مجبور به تردد به جنوب شهر نشوند.
دیلایت کشیده و بزرگی نزدیک قسمت کاپوت قرار گرفته است. این خط ال‌ای‌دی امضای جدید محصولات هیوندای است که بعد از آزرا و کونا، در یکی از ارزان‌ترین مدل‌ها هم اجرا شده است.
انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد، خودروهای الکتریکی مدل Y و مدل ۳ شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش‌ترین خودروهای کالیفرنیا بوده که از مدل‌های راوفور و کمری شرکت تویوتا موتور پرفروش‌تر بودند.
دلیل دیگر ضرورت جایگزینی موش‌ها با مدل‌های دیگر این است که پروتکل‌های زیادی وجود دارد که دانشمندان باید قبل از شروع آزمایش جدید در مدل موش از آن‌ها پیروی کنند. در نتیجه، تأیید این امر ممکن است ماه‌ها طول بکشد. از آنجایی که کرم‌های پیله‌ساز جزو بی‌مهرگان هستند، نویسندگان مطالعه انتظار دارند که حجم کاغذبازی برای شروع آزمایش بر روی آن‌ها کاهش یابد.
انتظار می‌رود اگر قرار به جمع‌و‌جور‌کردن بهانه‌ای برای بدون تماشاگر‌کردن رقابت‌های ورزشی باشد، بهانه‌ای باورپذیر باشد یا حداقل در سکوت، مثل همان کاری که فدراسیون فوتبال کرده، از کنار بدون تماشاگران بودن بازی‌ها عبور شود. گو اینکه یک نفر یا یک نهاد بالاخره باید به این موضوع ورود کرده و مسئله را حل‌وفصل کند. مگر اینکه قرار باشد بازی‌های فوتبال و دیگر رقابت‌های ورزشی در ایران تا مدت‌های زیاد دیگری بدون حضور تماشاگر باشد که این موضوع بحثی دیگر و صدالبته عجیب است.
پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و نقره المپیک گفت: آقایان در مورد کامران قاسمپور باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
رئیس جدید انجمن پاراتکواندو گفت: پاراتکواندو برای اولین بار وارد بازی‌های پارآسیای شده و ملی پوشان ایران می‌توانند در این رقابتها مدال‌های ارزشمندی برای کاروان ورزشی کشورمان کسب کنند.
در حال حاضر، هیچ درمان مؤثری برای بیماری کبدچرب غیرالکلی وجود ندارد، اما یک مطالعه جدید نشان داد که ویتامین B ۱۲ و فولات می‌توانند به کاهش التهاب و زخم در افراد انسانی و مدل‌های حیوانی کمک کنند.
مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: جداول رشته محل‌های جدید و اصلاحات رشته محل‌ها در دو بخش «پذیرش با آزمون» و «پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبان این آزمون می‌توانند در مهلت مقرر پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته و مندرجات این اطلاعیه تا پایان روز شنبه ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ