دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
متهم گلوانی به لحاظ عجز از تودیع وثیقه در زندان به سر می‌برد و به دلیل بیماری خونی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفت، ولی متأسفانه به دلیل شدت بیماری فوت می‌کند.
جسد پسرکوچولو در پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان پزشکی قانونی علت مرگ را خونریزی مغزی به خاطر اصابت جسم خارجی اعلام کردند و همین کافی بود تا محمد از شیما به اتهام قتل فرزندش شکایت کند.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از افزایش ٣٠ درصدی مرگ درپی مصرف الکل در سال ١۴٠١ خبرداد و گفت: در سال ١۴٠١ متاسفانه ۶۴۴ نفر درپی مصرف الکل جان خود را از دست دادند.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدگی ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
کرج- مدیرکل پزشکی قانونی البرز از غرق شدن ۳۷ نفر طی سال گذشته در این استان خبر داد.
آنطور که «نصرالله حدادی» تاریخ‌پژوه به نقل از کتاب «شرح حال طبیبان قاجار و رضاشاه» می‌گوید: محمدحسین خان ادهم فرزند ارشد فخرالاطبا (میرزا زین‌العابدین لقمان‌الممالک) بود که پس از مرگ پدر به لقب فخرالاطبا ملقب شد و از پزشکان تراز اول آذربایجان محسوب می‌شد و نزدیک‌ترین همکار دکتر طولوزان بود که در سال۱۲۵۸ در تبریز متولد شد.
این حادثه رانندگی ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد در مسیر قائمیه نرسیده به تنگ بوالحیات استان فارس رخ داده است.
مدیرگروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در خصوص تب شالیزار در مازندران مصاحبه‌ای انجام نداده ام و آماری که در خصوص فوت بر اثر این بیماری به بنده نسبت داده شده، مورد تأیید اینجانب نیست.
یک پزشک درباره مرگ خودخواسته می‌گوید: همین‌که کسی به خودکشی اشاره کوچکی می‌کند، یا درباره آن حرف می‌زند باید مورد توجه قرار بگیرد، حتی گفتن یک جمله در ظاهر ساده مانند این‌که بگوید «دلم می‌خواهد بخوابم و دیگر از خواب بلند نشوم» مهم است و از آن نباید به سادگی گذشت، در بسیاری از موارد آدم‌هایی اقدام به خودکشی می‌کنند که حرف و اشاره‌های آن‌ها جدی گرفته نمی‌شود.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
پس از اعلام خبر تلف شدن پیروز با وجود همه تلاش‌ها برای حفظ این توله یوز و شفاف سازی همه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان راوی اول، گزارش‌ها و اظهارات متناقض در مورد شرایط و روند درمان این حیوان انتشار یافت که موجب تشویش اذهان عمومی شده است.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
فرشیدی، ارتقا و تامین سلامت جامعه را مهمترین وظیفه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست و گفت: پیگیری طرح های ارایه شده در این رویداد علمی می تواند موجب کاهش مرگ و میر و افزایش رفاه و سلامت مردم شود.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
چندی پیش یک دختربچه ۵ ساله که به دلیل مصرف اشتباه شربت متادون دچار مسمویت دارویی شده بود، بعد از این که دو بار در آمبولانس احیا شد، توانست از مرگ حتمی نجات پیدا کند. این در حالی است که مسمومیت کودکان بر اثر مصرف اشتباه شربت متادون در تهران نسبتا شایع است و به گفته فریبا فرنقی، پزشک بخش مسمومیت اطفال بیمارستان لقمان حکیم، به طور متوسط هر شب یک یا دو کودک با چنین مشکلی در این بیمارستان بستری می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مرحوم «رکسانا امیری کیا» دانشجوی ورودی جدید امسال در دانشکده دندانپزشکی شیراز، در تاریخ ۱۹ مهر سال جاری به علت بیماری کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری می‌شود که به علت عوارض بعدی ناشی از این بیماری، در تاریخ ۲۰ مهر به بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز انتقال می‌یابد.
قاتل مرده بعد از ۲۹ سال دستگیر شد/ آتش سوزی مرگبار با ته سیگار در کرج/ شلیک به کارمند دانشگاه علامه/ بررسی فرضیه قتل در پرونده مرگ دختر ۱۴ ساله/ کلاهبرداری با فروش قطعات خودرو در فضای مجازی/ تأیید حکم قصاص قاتل مرد موتور سوار/ قاتل نامرئی از آبگرمکن بیرون آمد!/ اخاذی ۲۰ میلیاردی ۲ دکوراتور از پزشک جراح
مادر متوفی گفت: من و همسرم از پزشک معالج و کادر درمان شکایت داریم و آن‌ها را در مرگ پسرمان مقصر می‌دانیم.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
خانواده درسا کوچولو نه‌ تنها از این راننده اتوبوس شاکی بودند، بلکه از پزشک معالج این دختربچه هم شکایت کردند و راز مخوف طبابت‌های عجیب این خانم دکتر فاش شد. خانواده‌های زیادی، روایت‌های ترسناک و عجیبی را مطرح کرد که طی آن مشخص شد این خانم دکتر در مطبش با ساکشن‌کردن گلوی بچه‌های کوچک باعث آسیب جسمی و حتی مرگ آن‌ها شده است. درسا هم یکی از بیمار‌های این زن بود که پس از اقدام ساکشن در مطبش حالش بد شد و جان باخت. حالا این پزشک پس از پرونده‌های سریالی، محروم از طبابت به‌صورت مادام‌العمر شده است.
متاسفانه در فضای مجازی شایعاتی مطرح شده بود، که تصاویر دوربین مداربسته نشان می‌دهد که پلیس ضرب و شتمی انجام نداده است و، چون موضوع تخصصی هست، بنده نمی‌خواهم علت تامه مرگ را اعلام کنم و پزشکی قانونی باید علت مرگ را مشخص کند.
فاطمه حاجی ولی زاده، پزشک عمومی گفت: تشخیص به موقع به ویژه اگر در صورت صلاح دید پزشک با درمان و پیگیری دستورات درمانی همراه باشد می‌تواند موجب کاهش احتمال شکستگی، کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده و سیستم بهداشتی، کاهش احتمال وابستگی و از بین رفتن استقلال فرد و همچنین کاهش مرگ و میر در افراد در معرض خطر شود.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ