شاگردان سید مجتبی حسینی برای دومین بازی پیاپی در نیمه دوم مانع از کسب پیروزی برای حریف خود شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پورحمیدی حالا باید اشتباهاتش را بپذیرد، کمر راست کند و برای پیدا کردن نسخه با اعتماد به نفس خود بجنگد.
با از دست دادن جام قهرمانی حذفی مثل لیگ برتر توسط استقلال، انتقادها از سید حسین حسینی به حداکثر رسیده و برخی از طرفداران استقلال خواهان جدایی این دروازه بان از اردوی تیم آبی شده اند.
سیدحسین حسینی انگیزه زیادی برای دربی پایتخت دارد، او اگر مثل دربی‌های 93 و 96 عمل کند، تیمش را به جام قهرمانی خواهد رساند.
حسن پورحمیدی مثل برادرش حسین در فصلی که گذشت در ترکیب تیمش خوش درخشید و جشن صعود گرفت‌.
سید جلال حسینی می‌گوید پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر، حالا تنها به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فکر می‌‌کند.
سرمربی پیکان اعلام کرد مقابل سپاهان با تمام توان به میدان خواهند رفت و هر تیمی لیاقت بیشتری داشته باشد قهرمان خواهد شد.
مدافع پیکان از مجتبی حسینی بابت اعتمادی که به او داشته، تشکر کرد؛ او امیدوار است بتوانند در هفته های آینده نتایج بهتری را به دست آورند.
مجتبی حسینی در جریان بازی دیروز با فولاد حرص و جوش زیادی کنار زمین خورد و نسبت به اشتباهات نفراتش ناراحت بود.
سرمربی پیکان معتقد است اشتباه مقابل تیمی مثل گل‌گهر، تاوانی بسیار سختی دارد.
مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.
علی اصغر مومنی درست مثل روزهای سرمربیگری مجتبی حسینی در مس کرمان،‌یک پنالتی به ضرر این تیم گرفت.
حسینی همدانی گفت: مسوولی که در نظام اسلامی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشد به درد این دولت نمی خورد و با تحریم کنندگان فرقی ندارد؛ غیرت دینی داشته باشید و از غیر خدا نترسید، مسوول ترسو به درد نظام اسلامی نمی خورد و جایی که باید اقدام کند، نیست و باید مثل رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم وسط میدان باشید و از ارزش های دینی و انقلابی و اسلامی دفاع کنید.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
صبح امروز جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه در واکنش به اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا علیه سپاه تشکیل شد تا درباره چگونگی پاسخ قاطع به اقدام پارلمان اروپا مبنی بر تروریستی خواندن سپاه بحث و تبادل نظر انجام شود.
سید حسین حسینی مثل همه بازیکنان استقلال در روزهای اخیر دچار افت فنی شده است، بطوریکه نتوانسته به تیم در امتیاز گیری کمک کند.
حسینی درباره استفاده از محصولات پتروشیمی به عنوان سوخت گفت: ما هیچ‌وقت بنزین پتروشیمی نداشته‌ایم برخی شرکت‌های پتروپالایشی مثل نوری، بوعلی، شازند و اصفهان ظرفیت تولید فراورده‌هایی شبیه بنزین را دارند و یا اینکه نفتایی تولید می‌کنند که قابلیت استفاده در تولید بنزین را دارند، زمان دولت احمدی‌نژاد از ترکیباتی برای تبدیل به بنزین استفاده می‌شد، اما رعایت نکردند و بنزن زیادی مورد استفاده قرار گرفت، اکنون اگرچه از فرآورده‌های پتروشیمی مثل رافینت، لایتن و نفتا برای بنزین استفاده می‌شود، اما قطعا بنزن که خطرناک است استفاده نمی‌شود، این بنزین هرچند یورو ۴ نخواهد بود و یورو ۳ است، اما نمی‌توانیم بگوییم که خطرناک و سرطان‌زا است.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شناخت یحیی گل‌محمدی از تفکرات مجتبی حسینی به سرخ‌پوشان در بازی فردا کمک خواهد کرد.
استقلالی‌ها توانستند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر علاوه بر برتری مقابل هوادار، دروازه خودشان را مثل هفته گذشته بسته نگه دارند.
سعید حسینی متخصص علوم تغذیه گفت: غذا‌ها باید به طور کامل پخته شوند و اصلا حالت نیم‌پز نداشته باشند. به طور مثل تخم مرغ به عنوان بهترین گزینه برای تغذیه کودکان در مدرسه که انرژی و مواد غذایی بسیار بالایی دارد، باید حتما کامل آب پز شود و اصلا نباید آن را به حالت عسلی و نیم پز به دانش اموزان داد تا در مدرسه بخورند.
سرمربی پیکان در دقایق پایانی بازی با گل‌گهر فشار زیادی را تحمل کرد؛ او بسیار بابت گل نکردن فرصت ها ناراحت بود.
حسین کنعانی زادگان این روزها در لیگ ستارگان قطر می‌درخشد. او علاوه بر دو حضور در تیم منتخب هفته، حالا در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قطر نیز حاضر شده است.
سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس گفت:‌ مضافا اینکه معاون فرمانداری هم نیست و عملاً امور اجرایی کلان‌شهری مثل اهواز با چنین وضعیتی مواجه است.
یکی از نکات جالب توجه دیدار روز گذشته تیم فوتبال رسانه ورزش و منتخب مشهد جنجالی بود که در متن آن حسین بادامکی و محسن قهرمانی قرار داشتند.
هیئت عزاداری حسینی واقع در مسجد الجواد مثل هر سال پذیرای تعداد زیادی از اهالی ورزش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ