«حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد. به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواپیمایی درباره لغو مجوز پروازهای ۱۰ شرکت هواپیمایی در برخی مسیرها و همچنین لغو مجوز برخی شرکت‌های فروش خدمات سفر در اطلاعیه‌ای توضیح داد.
فرودگاه بین‌المللی حیدر علی اف اعلام کرد: پرواز‌ها به ایران طبق معمول انجام می‌شود.
تمامی پروازهای فردا در فرودگاه برلین در آلمان به دلیل اعتصاب گسترده کارکنان لغو شدند.
«حسن خوشخو» توضیح داد: به دلیل تاخیرات مکرر شرکت هواپیمایی «آتا» در انجام پرواز‌های مسیر مشهد-عراق و بالعکس و به دنبال آن بروز نارضایتی گسترده در میان مسافران و همچنین عدم رعایت حقوق مسافران، سازمان هواپیمایی کشوری در نامه‌ای در تاریخ ۱۶بهمن ماه به شرکت هواپیمایی آتا، مجوز صادره برای تمامی پرواز‌های آن شرکت از مبدا مشهد به مقصد عراق و بالعکس را تا اطلاع ثانوی لغو کرد.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر ) گفت: به دلیل صرفه پایین اقتصادی ، پروازهای این شرکت را به استانبول مدتی لغو کردیم .
اهواز - در ادامه لغو برخی پروازهای فرودگاه اهواز امروز نیز به علت مه گرفتگی ۶ پرواز این فرودگاه لغو شد.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
اهواز - پروازهای فرودگاه شهید قاسم سلیمانی اهواز همچنان و مثل چند روز اخیر به دلیل پدیده «مه گرفتگی» لغو می‌شوند.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد، پرواز‌های استان خوزستان شامل اهواز، آبادان، ماهشهر و دزفول به دلیل کاهش دید افقی تا اطلاع بعدی لغو شد.
اهواز - اداره کل فرودگاه‌های خوزستان از توقف پروازهای ورودی به فرودگاه بین المللی اهواز در اثر وقوع مه سنگین و کاهش دید از صبح امروز خبر داد.
وقوع مه سنگین در شهر اهواز پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی این شهر را تحت شعاع قرار داده و منجر به لغو و یا به تاخیر افتادن پرواز‌ها شده است.
اهوز - به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
کمال دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با اشاره به مه گرفتگی شدید در بوشهر اظهار داشت: با توجه به مه شدید صبح امروز پرواز‌های ورودی و خروجی از فرودگاه بوشهر لغو شد.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با توجه به جو ناپایدار موجود در کشور مسافران قبل از عزیمت به سمت فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
پرواز‌های فرودگاه مهرآباد با توجه به شرایط جوی برقرار است و در صورت مساعد بودن فرودگاه مقصد مطابق برنامه روزانه انجام می‌گیرد.
روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از احتمال تاخیر یا کنسلی تعدادی از پرواز‌های خروجی و ورودی مهرآباد به دلیل شریط نامناسب جوی خبر داد.
اهواز - پدیده مه گرفتگی موجب لغو و تأخیر چهار پرواز فرودگاه بین المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز شد.
اهواز - به علت مه گرفتگی، چهار پرواز فرودگاه بین المللی سپهید شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز لغو شد.
اهواز - مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: به دلیل کاهش دید تا شعاع ۵۰ متر در اهواز، تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی اهواز لغو شد.
شرکت هواپیمایی مراکش پروازهای خود به دوحه در آستانه بازی دوم مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را لغو کرد.
شرکت هواپیمایی مراکش پروازهای خود به دوحه در آستانه بازی دوم مرحله نیمه‌ نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را لغو کرد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از لغو پروازهای یکی از شرکت‌های هواپیمایی در مسیر عتبات عالیات خبر داد.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آمریکا تمامی پروازهای خود به مقصد این رژیم را لغو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ