مهاجم صنعت نفت آبادان به دلیل مصدومیت شدید حدودا تا پایان دور رفت فصل آینده از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس هیچ گزینه ای جز آقای گل فصل گذشته لیگ برتر برای تقویت خط حمله تیمش ندارد.
نرجس سلیمانی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از سوال خود عقب‌نشینی نمی‌کند تا به نتیجه برسد، تاکید کرد: «تذکر، سوال و استیضاح، اهرم‌های نظارتی است که شورای شهر در اختیار دارد. دنبال این هستیم که در شهر تهران اتفاقی در حوزه حمل و نقل رخ دهد و مردم را از شرایط بحرانی دربیاورد. در حال حاضر تهران نیاز دارد که برای حمل و نقل به ویژه اتوبوسرانی به سرعت اقدامی اساسی انجام شود. برنامه چهارم و بودجه شهرداری نشان می‌دهد که شرایط برای اتفاق خوب مهیاست.»
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک ضمن اشاره به اینکه صدور ضمانت نامه جایگزینی برای وثیقه جهت اخذ تسهیلات است می گوید که تامین مالی تبدیل به اصلی ترین مشکل واحدهای صنعتی شده است.
فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود ۱۵ درصد است.
به زعم بسیاری از کارشناسان قانون ضرورت اخذ مجوز برای استفاده از دستگاه فلزیاب ابزار محور بوده و نیازمند بازنگری جدی است زیرا ضمانت اجرایی درستی نداشته و به میراث تاریخی خدشه وارد می کند.
اسرائیل از درون خود با شکاف‌ها و معضلات متعددی روبروست که مهمترین آنها ضعف شدید در نیروی انسانی است، امری که به اذعان رسانه‌ها و مقامات صهیونیست آنها را در معرض خطر فروپاشی قرار داده است.
با وجود فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان و بیمه معلم، آیا فرهنگیان همچنان از داشتن یک بیمه تکمیلی-درمانی مناسب که متعلق به وزارت آموزش و پرورش باشد محروم خواهند بود؟
عین‌اللهی یکی از وزرایی است که در طول یک‌سال و پنج ماه گذشته که سکانداری وزارت بهداشت را در دست گرفته است، تاکنون ۹ بار از تیغ تیز استیضاح گذشته و معلوم نیست که برای دهمین بار از این موقعیت عبور کند. وزیری که بسیاری عدم به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و مجرب را یکی از محور‌های اصلی استیضاح او می‌دانند، اما استیضاح وزیر بهداشت محور‌های دیگری هم دارد
کارشناس فوتبال با بیان اینکه از کادر فنی تا بازیکنان هیچ کدام تمرکز ندارند، گفت: بازیکنان استقلال مثل فصل گذشته بین شان همدلی وجود ندارد و همین امر یکی از عوامل خوب نتیجه نگرفتن تیم شده است.
مهاجم تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص مصدومیتش هنگام پنالتی توضیحاتی ارائه داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
در پارگی تاندون آشیل، تاندونی که استخوان پاشنه پا را به ماهیچه ساق پا وصل می‌کند، پاره شده و فیبر‌ها جدا می‌شوند که این عارضه بیشتر در افراد بین ۳۰ تا ۵۰ ساله رخ می‌دهد و معمولاً به دلیل فعالیت ورزشی ایجاد می‌شود.
تیم ملی ایران در حالی از جام جهانی حذف شد که ملی پوشان در بازی مقابل انگلیس و آمریکا شکست خورد.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
کریس ساتون، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که هری مگوایر ممکنه است به پاشنه آشیل انگلیس برابر ایران تبدیل شود.
بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن به موقع مطالباتشان اعتصاب کرده اند؛ یک اتفاق تکراری که در دو تیم بارها تکرار و به یک پاشنه آشیل تبدیل شده است.
خروج دو مدافع میانی اصلی تیم ملی ایران از تمرینات این تیم فرضیه هرگونه تغییر در خط دفاعی را محتمل می‌کند به ویژه اینکه استراتژی دفاعی مهمترین فاکتور تیم‌های کارلوس کی‌روش بوده است.
نشریه وال‌استریت‌ژورنال در گزارشی نوشت که عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین، ضعف‌های صنایع دفاعی آمریکا و پاشنه آشیل این کشور در جنگ احتمالی با چین را برملا ساخته است.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال یک مدعی جدی برای قهرمانی است و ساپینتو نباید اجازه دهد که رفتار او تبدیل به پاشنه آشیل آبی پوشان شود.
ما برای تمامی تیم‌ها خط و نشان کشیدیم برای این که هیچ تیمی مطمئن نباشد که می‌تواند به سازمان دفاعی ایران رخنه کند. با این حال تمام این قضایا نافی ضعف ما در سازمان حمله نیست.
کسب دو تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان شروعی متفاوت را برای پرسپولیس رقم زد تا زمزمه‌های انتقاد از تفکرات فنی کادر فنی سرخپوشان بیشتر به گوش برسد.
دروازه بان و خط دفاعی چلسی امروز حرفی برابر ستاره های لیدز برای گفتن نداشته و بسیار ضعیف ظاهر شدند.
«یک حمله موشکی که اخیرا از سوی اوکراین علیه نیروهای "واگنر" وابسته به روسیه در "پوپاسنا" رخ داد، به لطف یک پُست شبکه اجتماعی بود که یک روزنامه نگار حامی روسیه بدون توجه به پروتکل های امنیتی آن را در شبکه های اجتماعی قرار داده بود. هنگامی که وی عکسی را در نرام افزار تلگرام بارگذاری کرد که یک پایگاه و تابلو در خیابان را نشان می داد، او به صورت سهوی به نیروهای اوکراینی سرنخ هایی را داد تا بفهمند که وی در کجا قرار دارد. در ادامه نیروهای اوکراینی نیز محل مذکور را بمباران کردند.»
فضای مجازی نه تنها انتخاب‌های تازه‌ای فراتر از شبکه‌های ماهواره‌ای به مخاطبان داده، بلکه بسترهای تازه‌ای برای تبلیغ محصول به وجود آورده که بسیاری از مشتریان ثابت صداوسیما را از تبلیغ در این قاب منصرف کرد و به سمت تبلیغات ارزان‌تر در این بستر تازه سوق داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ