آزمایش این فناوری در ژاپن در یک دستگاه بی‌سیم، سرعت انتقال داده ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه را نشان داد که ۱۰ برابر سریع‌تر از ۵ G در اوج خود و ۵۰۰ برابر سریع‌تر از یک تلفن هوشمند متوسط ۵ G است. یک فیلم دو ساعته و با کیفیت متوسط نتفلیکس که روی گوشی پخش می‌شود، حدود ۱.۵ گیگابایت حجم دارد، بنابراین از نظر عملی، ما به دنبال این هستیم که بتوانیم هشت یا نه فیلم از این فیلم‌ها را در هر ثانیه جابجا کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: هنوز برای صحبت درباره فینال زود است و باید روی مسابقات بعدی تمرکز کنیم.
فدراسیون والیبال ژاپن خبر مهمی را روی خروجی سایت خود قرار داده است.
روز دوشنبه شرکت اسپیس ایکس با پرتاب ۶۰ ماهواره استارلینک به کمک راکت فالکون ۹ دو رکورد جدید بر جای گذاشت. ساعاتی پس از پرتاب این ماهواره‌ها که در واقع روتر‌های اینترنتی کوچک هستند، کاربران رژه نورانی آن‌ها را در آسمان شب رصد کردند. این منظره زیبا شبیه حرکت قطاری است که چراغ‌هایی به طور نامنظم روی آن نصب شده اند.
هاجیمه موریاسو سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید برای بازدید از نمایش بازیکنان لژیونر راهی اروپا خواهد بود.
به نظر می‌رسد شهاب‌سنگی که به تازگی روی مریخ کشف‌شده، از میلیون‌ها سال قبل در سیاره سرخ وجود داشته است.
داریوش شجاعیان می‌گوید در طول بازی بهتر است روی فوتبال تمرکز شود تا اعتراض به تصمیمات داور.
کاپیتان پیشین تیم ملی ایران معتقد است اگر مربی دیگری روی نیمکت این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌نشست، ملی‌پوشان کشورمان نتیجه بهتری نمی‌گرفتند.
تیتر یک ویژه نامه تایمز - چاپ لندن، به گل جنجالی ژاپن اختصاص دارد.
درست است که آلمان امروز در کمال ناباوری از ژاپن باخت، اما پیامی که دلش می‌خواست را به جهان رساند.
سازمان اکتشافات فضایی ژاپن(JAXA) کاوشگر ماه خود را گم کرده است. این ماهواره همراه ماموریت آرتمیس به فضا ارسال شده بود اما ناسا سیگنالی از آن دریافت نکرده است.
به دلیل کاهش ارزش ین در مقابل دلار، فروش آیفون ۱۴ در ژاپن کاهش یافته و مردم به خرید آیفون های دست دوم روی آورده اند.
تیم ملی ایران فقط در یک صورت صعود نمی‌کند؛ اگر ایران در جریان معمول بازی مقابل ژاپن شکست بخورد و در آن سمت هم پاراگوئه با اختلاف خوب آمریکا را شکست دهد.
مهد تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران و رئیس کمیته فوتسال AFC در حالی جام قهرمانی مسابقات آسیا را به کاپیتان ژاپن داد که خیلی‌ها تصور می‌کردند این جام روی دست کاپیتان ایران بالا می‌رود.
سرمربی ژاپن اعلام کرد که شاگردانش از چالش بزرگی که پیش روی آنهاست استقبال کرده و اعتماد به نفس بالایی دارند.
قهرمان فرمول یک از دیدن نام هوندا روی ماشینش در گرندپری ژاپن ابراز خوشحالی کرد.
تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.
نخستین دیدار تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مسابقات قهرمانی جهان با شکست برابر ژاپن همراه بود.
طبق برنامه اعلام شده برای برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف ژاپن می رود.
طبق برنامه اعلام شده برای برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان، تیم ایران در نخستین دیدار به مصاف ژاپن می رود.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
تیم نوجوانان تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، با شکست برابر ژاپن حذف شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.
فدراسیون فوتبال ژاپن از پیراهن تیم ملی این کشور برای جام جهانی 2022 قطر رونمایی کرد.
تیم های ملی بسکتبال ایران و ژاپن فردا پنجشنبه در شرایطی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی رو در روی هم قرار می‌گیرند که طی یک ماه گذشته دو کشور چند رویارویی با یکدیگر داشته‌اند.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با غلبه بر تیم ایران روی سکوی نخست ایستاد تا شاگردان محمدوکیلی به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.
در همین‌حال، سرپرست وزارت معادن و صنعت، در مورد سرمایه‌گذاری روی معادن افغانستان و دوستی تاریخی و دیرنیۀ افغانستان و ژاپن صحبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ