امروز طی گزارشی غیرمنتظره، خبرنگار CNN با همراهی سردار علی بلالی، مشاور فرمانده نیروی هوافضای سپاه در نمایشگاه دستاورد‌های این نیرو حضور یافتند و درمورد موشک‌ها و پهپاد‌هایی که در عملیات وعده صادق از آن‌ها علیه اسرائیل استفاده‌شده صحبت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد خیابانی از تکنیک جدیدی در گزارش دیدار بایرن مونیخ استفاده کرد.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
براساس اظهارات مسوولان امدادی نشتی بنزین موتورسیکلت نمایشی در پارک کوهسار جهرم موجب مصدومیت شدید ۶ نفر شده که حال راکب موتورسیکلت نمایشی نیز وخیم گزارش شده است.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
گل اول افغانستان به ایران توسط فرشادنور با گزارش افغانستانی!
کریستیانو رونالدو دوباره موفق به گلزنی برای النصر عربستان شد.
گزارش جواد خیابانی دوباره در فضای مجازی وایرال شده است.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
فاطمی امین، وزیر صمت در جلسه استیضاح:رهبری گلایه‌هایی از ما دارند و به حق است، اما یکی از افتخارات بنده است که در دیدار اخیر رهبری گفتند درمورد بحث معادن مژده داده اید./ گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس میگوید صنایع بورسی ۱۲.۸ درصد رشد داشته است./ وقتی میگوییم رشد اقتصادی، تورم از آن خارج نمیشود، بنده نباید پاسخگوی تسهیلات بانکی باشم.
روز گذشته در دربی پرسپولیس و استقلال صحنه جالبی بین دو بازیکن سرخابی رخ داد و هافبک استقلال فن فیتو را روی بازیکن پرسپولیس اجرا کرد. در صفحات مجازی کاربران گزارش هادی عامل را روی این بازی قرار دادند.
بهنام مهدی زاده، گزارشگر جوان برنامه فوتبال برتر در حین گزارش دیدار پرسپولیس و ملوان اشتباه عجیبی را انجام داد.
در یک بازی فوتبال در لیگ دو فوتبال ایران داور با نشان دادن کارت قرمز به دو بازیکن باعث درگیری و دعوا شد به طوری که تماشاچیان هم وارد زمین بازی شدند.
هادی عامل: هرچی مدال طلای کشتی داریم مسابقه‌اش را من گزارش کردم!
قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: همانطور که قبلا در نامه‌ای تصریح کرده بودم، مجددا از کمیسیون‌های امنیت ملی؛ آموزش؛ امور داخلی و شوراها؛ و بهداشت و درمان می‌خواهم هرچه زودتر گزارش اقدامات و نتایج بدست آمده خود درباره ماجرای دختران دانش آموز را به نمایندگان و مردم عزیز ایران، ارائه کنند.
گزارش جالب و سریع و تند جواد خیابانی در دیدار هوادار و پرسپولیس را ببینید.
انتشار ویدیویی از گزارش جالب گزارشگر بازی سپاهان و هوادار خبرساز شد.
یک رسانه اوکراینی گزارش داد که جو بایدن در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شده است.
شبکه فاکس نیوز گزارش داد که ارتش آمریکا این بالون چینی را در مقابل سواحل کارولینا سرنگون کرد و هم اکنون جمع آوری لاشه آن در حال انجام است.
ساکنان شهرکرد و بلداجی با ۲۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند. درختان یخ زده شهرکرد را در این ویدئو ببینید.
یک فروند هواپیمای تک موتوره پایپر PA ۲۸ در ساحل فرود اضطراری کرده است. به گزارش لس آنجلس تایمز این هواپیما به دلیل نقص فنی قادر به بازگشت به فرودگاه نبوده و در ساحلی در ۳۰ مایلی شمال سن دیگو فرود آمده است. سه سرنشین در هواپیما حاضر بودند که هر سه نفر سلامت از هواپیما خارج شده‌اند./ منبع: چندثانیه
این گزارش، ماجرای تکمیل و خرید حیوانات مختلف برای ساخت بزرگ‌ترین باغ وحش ایران را روایت کرده است. برای اینکه بدانید بزرگ‌ترین باغ وحش ایران کجاست، این ویدیو را تماشا کنید.
گزارش اختصاصی فرارو از وزرشگاه خلیفه قطر قبل از بازی ایران و انگلیس.
جلال رشیدی کوچی گفت: عضو کمیته حقیقت یاب مجلس اظهار کرد: ما از لحظه ای که خانم امینی بازداشت شده تا لحظه ای که ویدیو موجود است تا زمان انتقال وی به بیمارستان را مورد بررسی دقیق قرار می دهیم و تمام احتمالات و فرضیات را در این مسئله در نظر می گیریم و از پزشکی قانونی نیز خواسته ایم سریعتر گزارش شان را به ما ارائه دهند.
شاهدان عینی گزارش داده‌اند مردی به سمت سلمان رشدی حمله‌ور شد و او را با مشت یا چاقو هدف قرار داد./ تصاویر مخابره شده حاکی از وخامت حال وی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ