یک ملی‌پوش سابق انگلیسی از رفتار جود بلینگام با هری کین در ‏جریان دیدار رئال مادرید و بایرن مونیخ به شدت انتقاد کرد. ‏
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سال پس از ثبت شدن نام کاسیوس در کتاب رکورد‌ها یک تمساح ۵۰ ساله به نام لولونگ در فیلیپین با طول شش متر و ۱۷ سانتی‌متر رکورد او را شکست، اما عمر لولونگ به دنیا نبود و یکسال بعد مرد تا دوباره کاسیوس عنوان بزرگترین کروکودیل در اسارت جهان را از آن خود کند.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی، پس از اصرار کیلیان امباپه بر روی جدایی از پاری سن ژرمن در پایان قراردادش، از موضع او انتقاد کرد.
ستاره سابق بارسلونا به زودی صاحب فرزند جدیدی خواهد شد و نام او را پائولو گذاشته‌اند.
هافبک جنجالی هوادار می‌گوید از استوری جنجالی علیه سیدحسین حسینی پشیمان نشده و هرکس به تیمش توهین کند جلوی او می‌ایستد.
همتی در تشریح اتفاق روی داده برای این دختربچه گفت: گویا چند سگ با هم به خانواده‌ام حمله می‌کنند که فرزند بزرگترم از صحنه فرار می‌کند، ولی سگ‌ها دختر 10 ساله‌ام را گیر انداخته و مصدوم می‌کنند که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
زمانی شاه تصمیم گرفت تهران را بزرگ‌تر کند و خندق‌های اطراف تهران را پر کند و جایش خندق‌های جدیدی حفر کند. به دوروبری‌هایش هم گفت هر کسی این خندق‌ها را پر و آباد کند، زمین‌های دو سمت خندق از آن او می‌شود. اسماعیل بزاز که یکی از دلقک‌های دربار ناصرالدین‌شاه بود، این محدوده را برداشت و تصمیم به آباد کردنش گرفت. او بزاز، اما یک نابغه در طنزپردازی بود .
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
داویده کالابریا، مدافع میلان، درباره گل اول اینتر که با برتری فیزیکی ادین ژکو جلوی او به ثمر رسید، گفت: «ژکو بزرگتر از من است».
جفری هینتون به عنوان یکی از پیشگامان فناوری، به صورت شفاف در مورد نگرانی‌های خود در مورد هوش مصنوعی صحبت می‌کند. او نگران است که روزی فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی روزی بتواند هوشمندتر از انسان‌ها باشند و کنترل سیاره ما را برعهده بگیرند.
گفته می شود کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تصمیم به حفظ فده والورده برای بازی های حساس تیمش کرده و او را در لیگ به کار نگیرد.
اولیویه دو ویک، پروفسور فضانوردی و مهندسی در موسسه فناوری ماساچوست، به خبرگزاری فرانسه گفت که احتمالاً شعاع خرابی‌ها بزرگتر از آن چیزی است که هر کسی پیش بینی کند. او گفت: آسیب اصلی به سکوی پرتاب در زیر آن است، جایی که شعله‌های آتش به زمین برخورد می‌کند و تعمیر دهانه چند ماه طول می‌کشد.
گرچه مار‌های پیتون سمی نیستند، اما قدرت شگفت انگیز آرواره‌های این خزنده این امکان را به او می‌دهد تا جانداران بزرگ‌تر از خودش را یک جا ببلعد. درست مثل این ویدئو که نشان می‌دهد چگونه مار پیتون کفتار و گراز را خفه می‌کند و می‌بلعد.
کاربران اماراتی با تعریف از عملکرد اتحاد کلباء برابر شباب الاهلی، به تمجید از فرهاد مجیدی پرداختند.
ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که درخشش کیلیان امباپه برای بازیکنی به سن او باورنکردنی است.
معاون باشگاه پرسپولیس با انتقاد از صحبت‌های ریاست کمیته داوران مدعی شد که حرف‌های او در آینده برای این باشگاه دردسر بزرگتری را شکل خواهد داد.
به گزارش رسانه های انگلیسی، شاهزاده هری مدعی شده است که برادر بزرگترش و وارث تاج و تخت، شاهزاده ویلیام، او را در جریان مشاجره سال ۲۰۱۹ بر سر همسرش مگان مارکل، مورد ضرب و شتم قرار داده است.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان درخشان آرژانتین در جام جهانی، از هشت سال پیش رابطه‌ای صمیمی با داوید اوسپینا دروازه‌بان تیم ملی کلمبیا دارد و او را معلم و برادر خود می‌داند.
متهم گفت: من در مغازه کیف و کفش حوالی میدان فردوسی مشغول به کار هستم. چند ماه قبل، این دختر برای خرید کفش به مغازه‌ام آمد و با هم آشنا شدیم. او چند سالی از من بزرگتر بود، اما دوست شدیم و باهم در تماس بودیم تا اینکه او به من مشکوک شد. خانم دکتر تصور می‌کرد که من با کسی در رابطه هستم و از این موضوع ناراحت بود. روز حادثه بعد از ظهر به مغازه‌ام آمد طبق قراری که با هم داشتیم به حوالی میدان آزادی رفتیم. در آنجا سر همین موارد باهم مشاجره لفظی پیدا کردیم که ناگهان خودش را از بالای پل به پایین پرتاب کرد.
در تحقیقات معلوم شد در ابتدا برادر کوچکتر وارد مغازه لباس‌فروشی مقتول شده و بر سر خرید لباس با او درگیر شده و پس از دقایقی برادر بزرگتر برای حمایت از او به محل درگیری آمده و حادثه رخ داده است.
دختر بزرگ‌تر در تحقیقات به بازپرس گفت: «از چند وقت قبل مادرمان مرتب ما را شکنجه می‌کرد. البته از همان ابتدا رفتار‌های نرمال و خوبی با ما نداشت. ولی از یک سال قبل شکنجه‌هایش شروع شد. او مرتب به ما توهین می‌کرد و کتک‌مان می‌زد. حتی از چند وقت پیش بدون اینکه من را نزد دکتر ببرد یا تحت آزمایش قرار بگیرم، به من می‌گفت که مشکل کبد و دیابت دارم.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
باشگاه پورتو از مهاجم ایرانی خود بعد از دیدار مقابل براگا حمایت و اعلام کرد طارمی از منتقدانش بزرگتر است.
اواخر هفته گذشته خبر قتل عام یک خانواده ۶ نفری به پلیس اعلام شد. در بررسی‌ها مشخص شد مردی ۳۶ ساله به علت اختلاف مالی با یک کلاشنیکف به منزل برادر بزرگتر خود رفته و علاوه بر برادرش، همسر و چهار فرزند او را کشته است.
اگر فضولی در کودکان مورد توجه و رسیدگی قرار نگیرد، با بزرگ‌تر شدن کودک، این عادت در او شکل گرفته و ریشه می‌دواند و منشا رفتار‌های ناپسندی می‌شود.
او به خاورمیانه رفته تا پول بیشتری در بیاورد؛ این عادی است اما لوکادیا شش ماه پیش می‌گفت قصد بازگشت به هلند ندارد و می‌خواهد به لیگ بزرگتری برود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ