محمد محبی، مهاجم تیم فوتبال روستوف در فهرست نهایی نامزد‌های بهترین بازیکن فصل جاری لیگ برتر روسیه جای گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم فوتبال آلومینیوم گزینه جدی باشگاه پیکان برای هدایت این تیم است.
کمیته فنی باشگاه استقلال نظر نهایی خود را درباره گزینه‌های سرمربیگری این تیم اعلام کرد.
کمک کمیته ملی المپیک به برخی فدراسیون ها برای جذب مربی خارجی، به موضوعی برای اعتراض سایر فدراسیون ها تبدیل شده است.
اعتقاد نفتی‌ها به اعلام پنالتی روی محبی نزدیک بود به درگیری بزرگ بین بازیکنان منجر شود.
محمد محبی در مصاف با پارس جنوبی بعد از هدر دادن ضربه پنالتی نتوانست آن بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد و به همین خاطر در بین دو نیمه تعویض شد.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آن‌قدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
مربی یک تیم برزیلی به دلیل دخالت مدیربرنامه‌های بازیکنانش آنقدر عصبانی شد که بین 2 نیمه بازی استعفا کرد و رفت.
کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
فدراسیون فوتبال از پنج مربی داخلی، خواستار برنامه برای هدایت تیم ملی شده است؛ موضوعی که نشان می‌دهد پروسه انتخاب سرمربی در مراحل نهایی قرار دارد.
اکبر خزایی مربی بین المللی بدنسازی کشورمان معتقد است مکمل های غذایی جایگزین مناسبی برای وعده اصلی ورزشکاران نمیباشد.
فیفا دقایقی پیش نامزدهای بهترین مربی سال را در دو حوزه فوتبال مردان و زنان معرفی کرد. در هر حوزه سه نامزد معرفی شده که از بین آنها یک نفر جایزه مربی سال جایزه بیست فیفا را دریافت می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: یک مربی بزرگ فوتسال در سطح بین المللی به کار ایران می‌آید و قرار است جلسه‌ای با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص داشته باشیم.
سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی از برگزاری مسابقات «قلعه قوس» به صورت بین المللی خبر داد.
استقلال در شرایطی مهیای بازی با مس رفسنجان در هفته چهاردهم بازی ها می شود که احتمالا بین 5 تا 6 بازیکن خود را در این بازی به همراه نخواهد داشت.
درگیری لفظی بین لیونل مسی و لوئیس فن خال در پایان بازی آرژانتین و هلند بسیار خبرساز شد ولی شب گذشته خبری از تنش بین مسی و مربی حریف نبود.
بدون شک نبرد بین راب پیج و کارلوس کی‌روش، تحت تاثیر تجربه دو طرف قرار دارد.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین مسابقه در جام بین قاره ای با هدایت علی نادری نمایش خوبی در برابر تیم پاراگوئه داشت و موفق شد، این تیم را با نتیج 6-2 شکست دهد.
با اعلام فدراسیون بین‌المللی بسکتبال، بازیکن و مربی سابق تیم ملی با موفقیت در دوره تربیت مدرس که در ساحل عاج برگزار شد، به عنوان مدرس بین المللی بسکتبال معرفی شد.
قایدی و محبی که در بازگشت دوباره به لیگ ایران، در دیدار‌های اخیر استقلال با درخشش خود نتایج این تیم را رقم‌زده بودند، این توقع را داشتند تا حداقل اسامی آن‌ها در بین نفرات اعزامی به اتریش قرار بگیرند
ژوزه مورینیو در بین مربیان دنیا در مجموع بیشترین غرامت را از باشگاه هایی که او را اخراج کرده اند، گرفته است. او از این حیث رکورددار است.
محمد محبی ابراز امیدواری کرد که هماهنگی بین او و مهدی قایدی هفته به هفته بیشتر و بیشتر شود.
بهروز محبی نجم‌آبادی نماینده مردم سبزوار در خانه ملت با انتقاد از برخی سیاست‌های دولت سیزدهم گفت: دولت آقای رییسی باید اقدامات جدی‌تری در راستای بهبود شرایط معیشتی مردم داشته باشد و کمک های دولتی به ویژه در بین اقشار آسیب‌پذیر باید بیشتر شود.
منابع محلی روسیه از وقوع آتش سوزی نزدیک فرودگاه بین المللی سوچی خبر داده و اعلام کردند این آتش سوزی اختلالی در روند فعالیت و پروازهای آن ایجاد نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ