یک قاچ از پنیر ۴۵۰ میلی گرم سدیم دارد و در نتیجه این مقدار بسیار بالاست و باید مراقب باشید که خیلی در مصرف آن زیاده روی نکنید، زیرا اگر سدیم بالا برود، احتمال ابتلا به مشکلات جسمانی از جمله مشکلات قلبی بالاتر خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
مدیر امنیت گوشی های هوشمند سامسونگ به کاربران درباره بدترین اشتباه ممکن که دستگاه ها و داده های آنان را در معرض خطر قرار خواهد داد هشدار می دهد.
بیت الهی گفت:در منطقه دماوند درمحدوده وقوع این زمین‌لرزه،ویلاسازی گسترده در جریان است که با توجه به عبور گسل مشاء انتظار می‌رودتا تجدیدنظری دربارگذاری‌ها وساخت و سازهای این منطقه قرار گیرد.
کنسولگری امارات متحده عربی در شهر لس‌آنجلس به شهروندان اماراتی مقیم آمریکا درباره وضعیت آب و هوایی خطرناک در این کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی در ۵ استان و آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه‌های فصلی هشدار داد.
افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مورد خسارت سنگین در جنگ‌های آتی هشدار دادند.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به ماده ۲۹ قانون هوای پاک و میزان جریمه خودرو‌های متخلف گفت: تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق‌های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه مانند آن تخلفی است که در صورت ارتکاب از سوی رانندگان خودرو‌ها در مرتبه اول شامل ۱۰۰ هزار تومان جریمه نقدی، در مرتبه دوم ۲۰۰ هزار تومان و برای بار سوم ۳۰۰ هزار تومان خواهد شد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
هشدار سردار مفخمی به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با شیطنت و دروغ پردازی رسانه های معاند و ضدانقلاب روبرو شد و آن را به حجاب و عفاف نسبت دادند، در حالی واقعیت ماجرا چیز دیگری است.
رژیم غذایی با قند بالا منجر به تسریع پیری پوست می‌شود. کسانی که شکر می‌خورند نسبت به همتایان خود که این کار را نمی‌کنند چین و چروک و افتادگی پوست بیشتری دارند. مصرف شکر منجر به تشکیل AGEs (Advanced Glycation Endproducts) می‌شود، ترکیباتی که نتیجه واکنش بین مولکول‌های قند و پروتئین در بدن هستند. این AGE‌ها به کلاژن و الاستین پوست که مسئول خاصیت ارتجاعی پوست هستند آسیب می‌رساند.
کیهان نوشت: چرا برخی از دختران و زنان کشور ما فارغ از هیاهوی رسانه‌ای، در خلوت خود به این هشدار قرآنی و عقلی فکر نمی‌کنند که دشمن با رنگ و لعاب زیبا به‌دنبال بی‌عفتی آنهاست؟
رئیس جمهور ترکیه هشدار داد ملت این کشور باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد از میراث مقدس بودن خانواده محافظت کند یا اینکه کشور را به کسانی که از همجنس‌بازان حمایت می‌کنند، تحویل دهند.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: بینی کسانی را که در فضای مجازی و در داخل و خارج با قیمت ارز و سکه بازی می‌کنند، به خاک خواهیم مالید.
این وزارتخانه در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به حمله اخیر در سفارت باکو در تهران، مدعی شد به دلیل «وضعیت ناپایدار» در جمهوری اسلامی ایران و «حمله تروریستی» علیه ماموریت دیپلماتیک جمهوری آذربایجان، به شهروندان توصیه می‌شود جز در صورت لزوم از سفر به ایران بپرهیزند. باکو افزود: به کسانی که سفر می‌کنند توصیه می‌شود احتیاط بیشتری را به کار ببندند.
بعد از این که حبیب‌الله دستگیر شد به شیوه خاصی به ایران منتقل شد؛ راهی که به راحتی می‌شود مأموران دولت سوئد را هم منتقل کرد. آنها باید بدانند که ما این حرکتشان را بدون انتقام نمی‌گذاریم و خودشان دیدند، کسانی به ایران منتقل شدند که در دورترین افق ذهنشان هم نمی‌توانستند تصور کنند که چنین اتفاقی برایشان خواهد افتاد.
مجیدی در مورد چرخش السودانی به سمت کشور‌های غربی و شایعه نفوذ آن‌ها بر دولت جدید عراق توضیح داد: من جزو کسانی بودم که همان ابتدای تشکیل دولت از سوی السودانی هشدار می‌دادم که خیلی خوش‌خیال نباشیم و دولت السودانی آن تصور ذهنی برخی دوستان ما در مقاومت نخواهد بود. با این حال، با این ایده که دولت السودانی محملی برای فشار به تهران خواهد بود مخالفم.
متخصصان می‌گویند: افرادی که صبح‌ها با زنگ ساعت از خواب بیدار می‌شوند، نسبت به کسانی که به طور طبیعی از خواب برمی‌خیزند معمولا خسته‌تر هستند.
حذف کردن صبحانه نه تنها چاقی و افزایش وزن را به دنبال دارد، بلکه کاهش وزن را بسیار سخت‌تر کرده و باعث می‌شود در ادامه‌ی روز احساس گرسنگی کاذب داشته باشید و نیاز بیشتری به تغذیه پیدا کنید.
ملک‌شاهکویی امنیت مردم گلستان را خط قرمز بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی دانست و هشدار داد: اگر کسی بخواهد این امنیت را برهم بزند با تمام توان با آنها برخورد می‌کنیم و در همین راستا بیشتر کسانی که با شبکه‌های معاند و بیگانه در ارتباط بودند، دستگیر شده‌اند و اگر هم تاکنون دستگیر نشده‌اند، قطعاً به سراغ آنان خواهیم رفت.
رئیس قوه قضائیه گفت:فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند ،مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه گفت:فقط کسانی که آمدند در خیابان مجرم نیستند ،مشوقان و پشتیبان‌های اغتشاشگران مجرمند و به پرونده آن‌ها رسیدگی خواهد شد.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها می‌فهمند «خیبریون» چه کسانی هستند، تصریح کرد: کافی است رژیم صهیونسیتی اشتباه کند، یک عملیات بیت‌المقدس کافی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ