«ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرتنمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
رئیس محیط زیست شاهرود با بیان اینکه این شکارچیان سه نفر سابقه دار و شرور بودند که تمام حرکات آن‌ها نیز مورد رصد و تصویر برداری قرار گرفته است، گفت: دو نفر از این ضاربان بعد از شناسایی دستگیر و یک نفر همچنان متواری است.
روابط عمومی کل سپاه از دستگیری عاملان شهادت دو تن از پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، هنگام خروج غیرقانونی از کشور در مرزهای شمال غرب توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از دستگیری دو نفر دیگر از عاملان شهادت سرهنگ مسعود پرکاس طی اقدام اطلاعاتی دراین استان توسط مرزبانان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه میزان جریمه مدیران اسبق بانک مرکزی چقدر است و اگر نتوانند آن را پرداخت کنند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: اتهام افراد یاد شده، مشارکت در قاچاق کالا و ارز است که   به جزای نقدی و میزان دو برابر معادل ریالی در زمان تخلف محکوم شدند. اینکه سرانجام کار چیست، اصول دادرسی و اجرای احکام قطعی وجود دارد و به صورت کلی  قانونگذار گفته که اگر نتوانند پرداخت کنند، به تبع برای تادیه حقوق دولت، بازداشت خواهند شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل ناامنی که پس از درگیری با اهالی ساختمانی در تهرانپارس اقدام به آتش زدن دو خودرو کرده بود، خبر داد.
پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت با پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کردند، خبر داد.
در این درگیری هردو شرور مسلح به سلاح سرد بوده اند و وی را از ناحیه قفسه سینه، قلب و پشت سر مضروب می‌نمایند. لازم به ذکر است هردو ضارب دارای سوابق شرارت و فساد اخلاقی بوده به طوریکه در سوابق یکی از ایشان دستگیری به جرم قتل نیز وجود دارد. ضاربان بلافاصله پس از واقعه توسط نیرو‌های انتظامی دستگیر و بازداشت شده اند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری دو نفر در خصوص تبلیغ جشنواره نوروزی شرط بندی در فضای مجازی خبر داد.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
دو نفر از عوامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه در ایذه دستگیر و دو نفر دیگر کشته شدند.
معاون نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: این دو متهم با توجه به اینکه فاقد سابقه قبلی بودند با هماهنگی قضائی با اخذ تعهد آزاد شدند.
فرماندهان انتظامی صومعه سرا از دستگیری دو نفر از عوامل اصلی ارتباط با شبکه های معاند خبرداد.
مشهد ـ فرماندار مشهد از دستگیری عامل شهادت دو بسیجی مدافع امنیت در مشهد خبر داد.
نیروهای امنیتی ترکیه دو تن از سرکردگان سازمان تروریستی داعش را در استان «قرشهیر» در مرکز این کشور دستگیر کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از کشف بیش از هزار بطری نوشیدنی قاچاق در انباری در شمال تهران خبر داد.
دو لیدر اغتشاشات اخیر در یکی از استان‌های غربی که به مکان‌هایی نامعلوم متواری و پنهان شده بودند، توسط مأموران یگان ویژه فراجا شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کودک‌ربا در جنوب تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲ کودک‌ربایی اعتراف کرده است.
این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.
رسانه های صهیونیست از بازداشت دو نفر به اتهام جمع آوری اطلاعات درباره تاسیسات امنیتی حساس در فلسطین اشغالی خبر دادند.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ شوخی مرگبار دو برادر/ متهم به قتل: جسد همسرم را در بیابان دفن کردم/ چالشی برای اخاذی!/ دستگیری شرور فراری در تونل مخفی/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ بازداشت متهم ۴۰۰ میلیون دلاری/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ شگرد عجیب مرد نوازنده برای سرقت از مشتریان
با توجه به اینکه مدتی است بازار سرمایه روند صعودی را آغاز کرده است و شاخص کل در حال رشد می باشد، بسیاری از سهامداران پیگیر این مسئله هستند که این صعود شاخص کل تا کجا ادامه خواهد داشت؟ در این مطلب تحلیل شاخص کل را با امواج الیوت انجام داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ