حسن روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش نامه نوشت. این سومین بار است که او در اینباره به شورای نگهبان نامه ارسال می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق آئین نامه جدید مسابقات مربیان و اعضای کادرفنی تیم ها در تمامی مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، دسته دوم، سوم و بانوان با دو کارت زرد محروم می شوند.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
نجمه خدمتی در مرحله مقدماتی مسابقات آزاد تفنگ رکوردشکنی کرد.
مدیر یکی از هتل‌های زنجیره‌ای که به دلیل مسئله حجاب برای بار سوم تعطیل شده است در نوشته‌ای کنایه‌آمیز بابت این برخورد از مسئولان تشکر کرد. او دربخشی از نامه اعتراضی خود نوشت: خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه‌روزی شما برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور و همچنین توجه به تلاش بخش خصوصی جهت احیای بافت تاریخی، تشکر کنیم.
مدافع ملی پوش پیکان با پیشنهاد رسمی چهار تیم مدعی و مطرح لیگ برتر برای لیگ بیست و سوم مواجه شده است.
یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی را برای حضور در دربی از لیست تیمش خط زد.
استقلال سوم خرداد در نیمه نهایی جام حذفی و در استادیوم آزادی میزبان نساجی خواهد بود.
ذوب آهن اصفهان بازی سوم مرحله ی پلی آف مقابل نفت عراق را با برد سپری کرد تا با پیروزی دو بر یک در این سری به مرحله ی نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا راه یابد.
ذوب آهن اصفهان بازی سوم مرحله ی پلی آف مقابل نفت عراق را با برد سپری کرد تا با پیروزی دو بر یک در این سری به مرحله ی نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا راه یابد.
سری سوم اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و ‌پرورش « ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی» سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
طبق آیین نامه اگر ۶۰ میلیون واجد شرایط داشته باشیم باید بالای ۳۰ میلیون نفر شرکت کنند و نصف به علاوه یک آنها رأی مثبت بدهند؛ با دو سه میلیون که این روزها نمی شود رفراندوم برگزار کرد. لذا ما هیچ دغدغه ای نداشتیم و گفتیم حتما می شود با بازنگری قانون اساسی این کار صورت بگیرد.
بازی سوم سریک و سایپا امروز ساعت 14 از آنتن پخش می‌شود.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری نامه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در خصوص ایجاد مجتمع آموزشی برای صدور گواهینامه پایه سوم و موتور سیکلت برای یگان های نظامی، انتظامی، امنیتی و خانواده آنان را باطل کرد.
محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در مناظره با احدیان، مشاو قالیباف گفت: آقای خاتمی سه تا نامه خدمت رهبری نوشت و گفت «این پله‌های سوم را ول کنیم و از پله اول مسائل را مورد رسیدگی قرار دهیم» این نامه‌ها هنوز پاسخ نگرفته. آن وقت شما می‌گویید «شما چرا نمی‌آیید»؟
در پایان هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B تیمهای فولاد خوزستان و مقاومت البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
تیم والیبال ساحلی قطر یک با شکست استرالیا سه به جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان آسیا راه یافت.
در شرایطی که لیگ دسته اول به یک سوم راه خود رسیده، تیم‌های مدعی خواهان بررسی و نظارت بیشتر مسوولان در این خصوص شده‌اند.
مدیر گروه خودرویی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در رویداد فناورانه خودروهای آینده از شرکت‌های دانش بنیان در راستای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به میزان یک سوم حمایت می‌کنیم.
هیئت دولت آیین نامه اجرایی تبصره (۳) ماده (۴) قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره تخصیص زمین و مسکن به خانوار پس از تولد فرزند سوم و بیشتر را به تصویب کرد.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
ماده دو از ضمیمه سوم آیین نامه نقل و انتقالاتی به طور صریح درباره موضوعی که برای ارسلان مطهری پیش آمده صحبت کرده است.
پرسش من این است که اساسا نهاد صنفی چه کاری انجام می‌دهد؟ آیا باید صرفا نقش تسهیل‌کننده اجرای اوامر وزارت ارشاد را داشته باشد؟ گاهی اوقات این موقعیت خطا را با سکوت یا با بی‌عملی یا حتی با انفعال تسهیل می‌کنیم. اگر قرار است این نقش را داشته باشیم، بی‌شک باید منتظر این هم باشیم که ضلع سوم که خود هنرمندان هستند، برای دفاع از کیانشان وارد ماجرا شوند. این فرمولی نیست که من آن را کشف کرده باشم. سیر طبیعی امر است که اگر ضلع اول کار خودش را درست انجام ندهد و ضلع دوم دچار انفعال باشد، ضلع سوم کارش را خودش انجام می‌دهد، حالا هرکسی به طریق خودش؛ یعنی یکی با نوشتن نامه، دیگری با رفتن یا نرفتن به جشنواره داخلی یا خارجی.
در شروع نیمه دوم مس کرمان موفق شد در کمال ناباوری گل سوم را هم وارد دروازه شاگردان مجتبی حسینی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ