نشست‌های آموزشی فشرده نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم، پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس در موضوعات مختلف تقنینی و نظارتی به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوره مربیگری تخصصی درجه ۳ اسنوکر، در مشهد به کار خود پایان داد.
دوره مربیگری تخصصی درجه۳ اسنوکر، در مشهد به کار خود پایان داد.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
با وجود گذشت چند روز از اتمام دوره پرحاشیه ریاست فدراسیون چوگان هنوز سرپرستی برای این فدراسیون منصوب نشده است.
تیم فوتوالی هیات ورزش روستایی زنجان با پیروزی برابر حریف یزدی خود به مقام قهرمانی اولین دوره فوتوالی کیش گیمز دست یافت.
دراصل ۳۰ قانون اساسی صراحتاً تأکید شده «دولت موظف است وسایل آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد و وسایل تحصیلات عالی را تا سرحد خودکفایی کشور به طور رایگان گسترش دهد»
دومین دوره مسابقات کشوری گلوله‌زنی با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به پایان رسید.
4 سرباز مرکز آموزش 07کازرون ارتش که پس از پایان دوره آموزشی قصد داشتند به خانه بازگردند به پیشنهاد یکی از کارکنان پایور مرکز آموزش 07 (کادر) سوار بر خودروی شخصی این فرد شده اما متاسفانه به دلیل واژگونی خودرو و آتش سوزی آن در محور جایزان ـ رامهرمز در دم جان خود را از دست دادند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تا پایان مرحله اول بیش از ۳۳۶ هزار داوطلب به منظور شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه ثبت نام قطعی کرده‌اند.
برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری، دوره دوم آموزش متوسطه، متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره و برنامه آزمون هماهنگ پایه‌های دهم و یازدهم مدارس روزانه در نوبت خرداد ماه سال ۱۴۰۲ -۱۴۰۱ از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۵ خرداد ماه ادامه دارد.
اولین دوره لیگ انفرادی تکواندو استان اردبیل به کار خود پایان داد.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
ستاری فرد گفت: برای دوره ابتدایی تلاش ما این است تا پایان اسفند آزمون را برگزار کنیم و حدود ۲۵ هزار نفر نیروی مورد نیاز از طریق آزمون ماده ۲۸ با اصلاح شریط احراز آموزگاری و اصلاح مواد آزمونی و ساز و کار ارزیابی، مصاحبه و گزینش شرایطی را فراهم کنیم تا داوطلبان متعهد و متخصص وارد آموزش و پرورش بشوند.
کلاسهای دوره مربیگری A آسیا روز گذشته و با اعطای مدارک مربیان به پایان رسید.
مشهد _ فرماندار مشهد گفت: مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌ها در تمام مقاطع از فردا یکشنبه ۲۵ دی ماه تا پایان هفته مجازی و فعالیت‌های آموزشی غیرحضوری است.
آخرین وضعیت فعالیت ۶ فدراسیون ورزشی که تا پایان سال جاری با اتمام دوره ریاست مواجه می‌شوند، تشریح شد.
پانزدهمین دوره لیگ برتر تفنگ بانوان با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که پزشکان طرحی تا قبل از اتمام تعهدات خود از دایر کردن مطب و تاسیس داروخانه خارج از شهرستان محل تعهد ممنوع باشند.
رئیس سازمان سواد آموزی گفت: تعداد بی سوادان مطلق یک میلیون و هفتصد هزار نفر و نوسوادان یا افرادی که تنها تا دوره ابتدایی تحصیل کرده‌اند؛ دو میلیون و پنجاه هزار نفر است.
دستورالعمل جدید دولت اسپانیا برای فروش اسباب‌بازی‌های کودکان از روز اول دسامبر به اجرا درآمد. هدف از این دستورالعمل جلوگیری از ترویج کلیشه‌های رایج مانند اختصاص رنگ صورتی به دختران و رنگ آبی به پسران یا تبلیغ عروسک برای دختران و شخصیت‌های جنگجو برای پسران است.
معاون مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت:چند سال برای تولیدات کودک و نوجوان برنامه ریزی و سیاستگذاری می‌شود اما زمانی تولیدات قرار است اکران شود که دوره آن گذشته است و مخاطب کودک آن را نمی پذیرد.
دوره اول آموزشی مربیان و کادر فنی آکادمی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تحت نظارت مدرسان کمپانی دابل پاس پایان یافت.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش در مورد تاثیر سابقه تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ گفت: سوابق تحصیلی؛ یعنی دروسی که آزمون آن‌ها به صورت کتبی و نهایی توسط آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در آزمون سال ۱۴۰۲ تاثیر ۴٠ درصدی قطعی خواهد داشت. امکان ترمیم نمره هم برای داوطلبانی که قبلا دوره متوسطه خود را به پایان رسانده‌اند، وجود دارد که این موضوع باید از آموزش و پرورش پیگیری شود.
حضور ژول کنده در ترکیب اصلی بارسلونا در دیدار امشب مقابل وایادولید و نیمکت‌نشینی جوردی آلبا این سوال را مطرح کرده که آیا دوران این مدافع اسپانیایی در ترکیب فیکس بارسا به پایان رسیده است؟
بیت کوین های دانشگاه هلندی برگردانده شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ