«موضوعات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی بر یکدیگر تاثیر و تأثر دارند؛ توجه به امور فرهنگی از اولویت‌های مهم است؛ در این زمینه نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند بلکه همه دستگاه‌ها حتی شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و وزارتخانه‌های مختلف باید به امور فرهنگی توجه کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نماینده مجلس تاکید کرد: کلمه ترک فعل که این روزها از این مجلس شروع شده است نباید باعث تضعیف دستگاه اجرایی کشور شود؛ در این زمینه از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم، دادستان‌ها و قضات را به این مهم توجه دهند.
مشاور عالی رئیس قوه قضائیه گفت: باید تصویر خود را از قوه قضائیه معقول کنیم چرا که قوه قضائیه دستگاه وسیعی است و روزانه به هزاران پرونده مردم رسیدگی می‌کند.
مرکز رسانه قوه قضائیه در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، توضیحاتی منتشر کرد.
در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
رهبر انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضاییه خاطرنشان کردند: یکی از وظائف قوه قضائیه تأمین آزادی‌های مشروع است. در ذیل حکم شرع، آزادی‌های مردم باید تأمین بشود. خب دستگاه‌های قدرت به طور طبیعی در یک مواردی دچار معارضه میشوند. چه کسی باید به داد مردم برسد در این زمینه؟ قوه‌ی قضائیه.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: در سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر از طریق خودکاربری سامانه محکومیت‌های مالی توانسته اند شرایط یک معامله امن را فراهم کنند.
رئیس کل دادگستری تهران از پیگیری قوه قضاییه برای ایمن سازی تونل زیر زمینی قطار تهران ـ تبریز خبر داد.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضاییه گفت:در بحث سیاست‌های فرهنگی و حجاب هر مقدار که به قوه قضائیه مربوط است انجام دهیم؛ نگذارید مساله حجاب و فرهنگ جامعه از ناحیه قوه قضائیه زمین بماند.
کرج- رئیس قوه قضائیه گفت: به مردم قول می‌دهیم که در بحث حجاب اجازه کم‌کاری را نمی‌دهیم.
رئیس قوه قضاییه سال گذشته با اعلام فراخوان گفت‎وگوی نتیجه‌محور با گروه‌های مختلف اجتماعی پای صحبت افراد زیادی نشست که با واکنش مثبت کارشناسان همراه بود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: در صددیم که با کاهش مراجعات حضوری امکان ارائه خدمات الکترونیک در ۲۴ ساعت شبانه روز و در پهنای کره زمین را فراهم سازیم.
حسین جلالی، نماینده مجلس گفت: یک زمان این جلسات با اصناف و تولیدی‌های پوشاک ازجمله رئیس صنف پوشاک و مسئولان این صنف برگزار شد. برخی جلسات با حضور نیروی انتظامی و مسئولان نیروی انتظامی و قسمت فرهنگی و مدیریت ناجا برگزار شد. جلساتی در سطح قرارگاه و وزارت کشور برگزار شد. وزیر کشور و معاونان ایشان در جریان این جلسات و تصمیمات قرار دارند. در قوه قضاییه دادستان و نیرو‌ها هرکدام به تناسب برای هماهنگی‌های لازم دعوت شدند و کار‌های خیلی خوبی در این زمینه بین مجلس، قوه قضاییه و دولت صورت گرفته است. این طرح با قوت اجرا می‌شود.
رئیس قوه قضاییه گفت: بدون‌تردید عوامل جنایت رخ داده در زندان اوین، زمینه را برای مراکز و دفاتر جنگ‌افروزی و اغتشاش‌آفرینی صهیونیستی و آمریکایی و انگلیسی فراهم آوردند و همگان مشاهده کردند که در همان شب وقوع این جنایت، صدای آمریکا و صدای انگلیس و سایر مراکز و دفاتر ضدایرانی همچون ایام اغتشاشات، همچون اتاق جنگ عمل کردند.
دشمن دنبال ایجاد زحمت است ولی کار به جایی نمی برد. البته بعضی ها در داخل خیلی زود قضاوت می کنند و وقتی همه ابعاد موضوع روشن نیست، خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
روایت رئیس‌ قوه‌قضاییه از کارشناسی عجیب زمینی که ارزش آن در طی پنج ماه از ۲۹۵ میلیارد تومان به ۸ هزار میلیارد تومان رسید.
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده‌های مجلس مخالفت دارد؟
آیا واقعا دولت با دو قوه دیگر کشور در زمینه بازگشت تاج و کی‌روش اختلاف جدی تا این حد دارد؟ دولت رئیسی با آرایی که قوه قضائیه صادر کرده و موضع علنی نماینده های مجلس مخالفت دارد؟
دستگاه‌ها طبق قانون باید نیازهای خود و مسیر صدور مجوزها را در درگاه ملی مجوزها وارد کنند، به طوری که متقاضی از این سردرگمی موجود برای اخذ مجوزهای شروع کسب‌وکار در بیاید. استفاده از درگاه ملی مجوزهای کشور با رفع انحصارهای موجود در مجوزهای شروع کسب‌وکار اقدامی در راستای افزایش اشتغال در کشور است.
قیمت طلای جهانی امروز پنج‌شنبه کاهش یافت زیرا پس از افزایش گسترده نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده باعث کاهش ارزش دلار در جلسه قبل شد و دلار اندکی بهبود یافت.
در تداوم اقدامات خداپسندانه و انسان‌دوستانه کارکنان بانک رفاه کارگران و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تعداد 33 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور، به آغوش خانواده بازگشتند.
رئیس قوه قضائیه در همین زمینه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد، چنانچه در ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از دو قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر غفلت آن‌ها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به عمل آورند و در مقابل، چنانچه عناصری وابسته به بیگانه در صفوف معلمان و کارگران رخنه کرده‌اند و برای ضربه زدن و ایجاد آشوب و اخلال در نظم و امنیت مردم برنامه دارند...
نه صرفاً در مقوله حجاب و عفاف، بلکه در هر زمینه و موردی، هر بخش و نهادی اعم از نهاد دولتی، نهاد مقننه، قوه قضاییه یا سایر افراد و بخش‌ها، چنانچه اشتباه کرد، نباید بر این اشتباه اصرار ورزد و از اصلاح اشتباه اِبا داشته باشد. نباید بر کار اشتباه پافشاری و یا احیاناً آن را توجیه کرد. اگر کار اشتباهی در جایی صورت گرفت باید در راستای اصلاح گام برداریم و احیاناً موضوع را اعلام کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ