سخنگوی ستاد انتخابات کشور از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه انتخابیه به صورت تمام الکترونیک خبر داد و گفت: این دور از انتخابات مجلس در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیکی اعلام آمادگی کرده اما این اقدام نیاز به تائید شورای نگهبان دارد و وزارت کشور باید به شورا اطمینان دهد که زیرساخت‌های لازم برای برای برگزاری انتخابات الترونیکی را فراهم کرده است.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات مجلس، وزارت کشور مکلف است تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات مجلس، وزارت کشور مکلف است تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود.
هجده معلم، پانزده دانش آموز و ۹ گروه دانشجویی، مردم نهاد و مؤسسات دانش بنیان به عنوان برگزیده انتخاب یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای الکترونیکی رشد انتخاب شدند.
اسلامی درباره ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات گفت: در پیش نویس قانون جدید آمده است که نامزد‌های انتخابات ۷۰ تا ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام نهایی، باید در سامانه‌ای که وزارت کشور معرفی می‌کند، به صورت الکترونیکی ثبت نام و مدارک خود را بارگذاری کنند و کد رهگیری دریافت کنند و در روز ثبت نام اصلی، براساس آن کد رهگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی و همچنین موضوع حجاب، توضیحاتی ارائه داد.
وزیر کشور، درباره برگزاری انتخابات به شکل الکترونیکی و همچنین موضوع حجاب، توضیحاتی ارائه داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را موظف کردند تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملا الکترونیکی برگزار نمایند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس را بررسی کرده و مواد ۵۵ و ۵۶ این طرح را به تصویب رساندند.
مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور را موظف کرد تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
طبق مصوبه مجلس، شورای نگهبان می‌تواند فرآیندهای نظارت بر انتخابات از جمله ثبت شکایات و اعتراضات و اعلام تخلفات انتخاباتی را به صورت الکترونیکی فراهم کند.
بر اساس مصوبه مجلس، حداقل یک ماه قبل از برگزاری انتخابات از رأی‌دهندگان به صورت الکترونیکی ثبت نام می‌شود تا شعبه اخذ رأی خود را اعلام کنند.
معاون فناوری آموزشی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برگزاری اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد در اواخر خرداد خبر داد.
نخستین تجربه همراه اول در اجرای مسابقات ورزش‌های الکترونیک با هدف انتخابی تیم ملی برای بازی‌های جهانی و آسیایی، به شکل موفقیت‌آمیز رقم خورد.
همراه اول با در اختیار داشتن شبکه‌ای امن، گسترده و پایدار، بستر برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک کشور شد.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، عرضه اولیه سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان با نماد انتخاب به روش ترکیبی در روز یک شنبه ۳۰ بهمن ماه انجام خواهد پذیرفت.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت نام کاندیدا‌هایی که محکومیت‌های قضایی دارند، گفت: مبنای شورای نگهبان قانون است طبیعتا اگر قانون اصلاح شد، قانون جدید مبنا خواهد بود. طحان نظیف درباره الکترونیکی شدن انتخابات گفت: بحث جدیدی نسبت به انتخابات سال گذشته در خصوص انتخابات الکترونیکی مطرح نشده است. ما با انتخابات الکترونیکی مشکلی نداریم مشروط بر اینکه برای حصول اطمینان از امنیت آرای مردم، زیرساخت‌های لازم فراهم شود.
بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس اولین جلسه معارفه شرکت انتخاب الکترونیک آرمان چهارشنبه ۵ بهمن برگزار گردید و شنبه ۸ بهمن دومین جلسه انجام می‌پذیرد و عرضه اولیه این نماد به زودی در بازار سرمایه انجام خواهد شد.
رئیس انجمن ورزش‌های الکترونیک ایران با کسب اکثریت آرای مجمع جهانی فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیک(IESF) به عنوان رئیس کمیته عضویت فدراسیون جهانی و عضو هیات رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.
مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال الکترونیک در مرحله ملی در جزیره کیش برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند که هیئت رئیسه می تواند انتخاب نمایندگان در نهادها، هیأت‌ها، مجامع و شوراها را به صورت‌ الکترونیکی انجام دهد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی انتخاب نمایندگان در نهادها، هیئت‌ها، مجامع و شوراها با دستگاه الکترونیکی موافقت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ