مرغ خیارشوری یکی از روش‌های متفاوت مرینت کردن مرغ است که در آن تکه‌های مرغ داخل آب خیارشور مزه‌دار می‌شود و این مرغ بسیار ترد و خوشمزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگاران در ورود به مراسم روز خبرنگار باشگاه سپاهان با بنرهای جالبی مواجه شدند.
کارت‌های شرکت در آزمون همه داوطلبان به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ در سامانه آزمون سراسری (مندرج در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور) برای مشاهده و پرینت فعال خواهد شد.
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ از روز یکشنبه ۱۱ تیر ماه سال جاری خبر داد.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
وزیر آموزش و پرورش می‌گوید در روز اول ورودش به دولت با سوالی در مورد دربی مواجه شده و دچار لغزش زبانی شده است‌.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: کار بروز رسانی سند تحول بنیادین که از اواسط سال ۱۴۰۰ شروع شده بود در بهمن ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و در چرخه بررسی و اعتبارسنجی قرار گرفت.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز جاری را تشریح کرد.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، سیاست‌ها و برنامه‌های این معاونت برای گرامیداشت روز قدس را تشریح کرد.
سالاد مرغ یونانی یکی از انواع سالادهای خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب مرغ پخته با خیار، گوجه، پیاز و زیتون تهیه می‌شود.
نوری با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی برنامه هایی در این مورد دارد و آموزش هایی در طول این هفته و هفته های قبل به دانش آموزان داده شده است، اما ضروری است خانواده ها نیز در این موضوع تمهیداتی انجام داده و در پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال مشارکت کنند.
معاون آموزش متوسطه با اعلام اینکه فعالیت و جریان آموزشی و تربیتی مدارس تا آخرین روز اسفندماه سال ۱۴۰۱ ادامه دارد، از باز بودن مدارس خبر داد.
دانش آموز هنرستان نور در توضیح وضعیتش می‌گوید: ۲ روز و یک شب در بیمارستان بستری بودم. صبح برای بار دوم آزمایش خون دادم. تا آن موقع پاهایم حس داشت، کمی بیش از حد معمول خواب می‌رفت، اما می‌توانستم راه بروم. شب دوم مرخص شدم. به خانه بازگشتم. تا ۲ روز اول همه چیز خوب بود، اما پس از آن، پای چپم شروع کرد به خواب رفتن.
کریمیان درباره تکالیف و پیک دانش آموزی گفت: براساس مصوبات، پیک نوروزی منسوخ شده و امسال هم پیک نوروزی نداریم و توصیه خاصی هم برای تکالیف نوروزی دانش آموزان نیست.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
این مدیر فداکار می‌گوید: من ۱۹ سال است که سابقه کار دارم و در حال حاضر، مدیر مدرسه باقرخان پدگی شهرستان میرجاوه هستم. این مجتمع-مدرسه چندپایه است و از سه مقطع متوسطه اول و دوم و ابتدایی دانش آموز دارد. در روز حادثه، دانش آموزی در کلاس نبود. همه برای زنگ تفریح در حیاط بودند. ناگهان من و چند نفر از معاونان و تعدادی از دانش آموزان متوجه شدیم که از یکی از کلاس ها، دودی بیرون می‌آید. چراغ نفتی کلاس آتش گرفته بود.
آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه ای که بر روی کانال اطلاع رسانی اش در شبکه شاد قرار داد اعلام کرد که با توجه به شرایط جوی و بارش برف و همچنین تشدید برودت هوا و لغزندگی معابر؛ فردا ۲۶ دیماه؛ آموزش در تمام مدارس مناطق ۱۹ گانه پایتخت به صورت غیر حضوری است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با اشاره به فعالیت غیرحضوری مدارس برخی شهرهای استان در روز شنبه، گفت: امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار می‌شود.‌
با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در تمامی مدارس پایتخت، آموزش در روز چهارشنبه دوم آذر ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز و تا روز یکشنبه ۲۹ آبان ادامه دارد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: دوم مهرماه به عنوان روز «شهدای بمباران اداره آموزش و پرورش آبادان» در تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.
سمنان- مدارس استان سمنان به جای اول مهر، روز دوم مهرماه سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد تا ۱۳۰ هزار دانش آموز استان و ۱۴ هزار کادر آموزشی با مدارس آشنا شوند.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره بازگشایی مدارس اعلام کرد: امسال در روز دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی و زنگ ایثار و مقاومت در مدارس زده می‌شود. مهر امسال بعد از ۲۵ ماه تعطیلی مدارس سراسر کشور بازگشایی خواهند شد. دانش آموزان کلاس اولی در روز ۳۰ و ۳۱ شهریور ماه برای شرکت در «جشن شکوفه‌ها» به مدرسه خواهند رفت.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری طرح ملی بازگشایی مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اول مهر روز جمعه است، روز شنبه دوم مهر را به عنوان روز ملی بازگشایی مدارس خواهیم داشت.
با فعال شدن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور از امروز، فرآیند انتخاب رشته از روز دوشنبه هفدهم آغاز می‌شود و تا روز شنبه بیست و دوم مرداد ماه ادامه دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ