وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه دستگیری یک شهروند اوکراینی که قصد حمله تروریستی در بریانسک را داشت منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از بازداشت یک تیم وابسته به حماس در کرانه باختری خبر داد.
یکی از متهمان از اعضای شورای شهر ماهشهر و دو نفر دیگر از مدیران حراست و کارکنان شهرداری این شهرستان هستند که به اتهامات مالی بازداشت و روانه زندان شدند.
دادستانی فرانسه از بازداشت چند افسر پلیس این کشور در رابطه با مرگ یک شهروند فرانسوی در جریان اعتراضات اخیر خبر داد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: لهستان مستعد تشدید تنش است؛ کرملین هیچ اطلاعاتی در ارتباط با بازداشت یک شهروند بلاروس در لهستان به‌اتهام جاسوسی به‌نفع روسیه ندارد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
۱۸۰ زندانی افغان از زندان‌های ایران در برابر چهار زندانی ایرانی در زندان‌های طالبان روز چهارشنبه، ۲۴ خرداد، در مرز اسلام‌قلعه هرات مبادله شدند. در مقابل، چهار شهروند ایران که در افغانستان زندانی بوده‌اند نیز به ایران تحویل داده شدند.
بازیکن تیم ملی کره جنوبی به اتهام رشوه‌ خواری در چین بازداشت شد.
زن دستگیر شده – داریا ترپووا – یک شهروند روس است که قبلاً به دلیل اعتراض به جنگ در اوکراین بازداشت شده بود. بازرسان روسی گفتند که ترپووا 26 ساله را دستگیر کرده اند که به گفته آنها مظنون به آوردن مواد منفجره به کافه سن پترزبورگ است.
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
وزارت امورخارجه اسپانیا امروز (یک‌شنبه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، آنا بانیرا، یک زن اسپانیایی که از نوامبر ۲۰۲۲ تاکنون در ایران در بازداشت به‌سر می‌برده است روز شنبه آزاد شده، اما خبر آن تا زمان ترک خاک ایران منتشر نشده است.
مشهد ـ دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ضمن اعلام خبر بازداشت یک مربی متخلف یکی از مدارس فوتبال در مشهد گفت: هیچ فرد و گروهی در برابر قانون از حاشیه امن برخوردار نیستند.
بازداشت یک مدعی طب‌ سنتی در غرب تهران
بازداشت یک فوتبالیست معروف به جرم تجاوز
نظامیان صهیونیست ۴۵ شهروند فلسطینی در جریان یورش به مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.
وزارت خارجه اسپانیا روز پنج شنبه مدعی بازداشت یک زن اسپانیایی در ایران شد.
چهار معترض به تغییرات آب‌وهوایی به جرم پرتاب کیک به سمت یک مجسمه مومی «چارلز سوم» بازداشت شدند.
سازمان امنیت نروژ از بازداشت یک شهروند برزیلی در این کشور به اتهام جاسوسی برای مسکو خبر داد.
رسیدگی به جرم و آیین دادرسی آن در دادسرا چگونه و برعهده معاون وزیر کشور است یا قوه قضائیه، اینکه آیا وزیر کشور می‌تواند شخصی از اشخاص شهروند یک کشور را ولو به فرض ارتکاب و انتساب جرم تا محاکمه بازداشت کند؟!
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
مقامات امنیتی عربستان یک شهروند یمنی را که ادعا می‌کرد برای روح ملکه الیزابت حج عمره انجام داده را بازداشت کرد.
مرزبانی جمهوری آذربایجان اعلام کرد، این ۱۰ تبعه سریلانکایی قصد داشتند با عبور از مرز و وارد ایران شوند و از آنجا با کمک یک شهروند ایرانی به ترکیه بروند تا در نهایت خود را به یک کشور اروپایی برسانند.
پلیس انگلیس اعلام کرد یک شهروند این کشور که عضو گروه تروریستی داعش بوده را هنگام بازداشت از ترکیه در فرودگاه «لوتون» لندن بازداشت کرده است.
وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با همتای عراقی ضمن پیگیری سرنوشت یک شهروند ایرانی بازداشت شده در ایام حج در عربستان، خواستارانتقال پیام برای آزادی او شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ