طبق گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، هیچ‌ گونه ضرب و جرح و برخورد فیزیکی در مواجهه، انتقال و استقرار مهسا امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور کهگیلویه و بویراحمد را از لحاظ تنوع زیستی، پوشش گیاهی، جانوری و حیات وحش نگین ایران دانست و تاکید کرد: باید پاسگاه‌های متعدد در مناطق حفات شده داشته باشیم.
مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام می‌دارد فرمانده کل انتظامی کشور هیچ‌گونه صفحه و یا حساب توئیتری در فضای مجازی ندارد.
اداره کل حفاظت محیط زیست یزد: یوزپلنگ وضعیت مناسبی نداشته و در همان دقایق اولیه در محل تلف شده بود که در معاینه اولیه توسط دامپزشک، هیچ گونه علایم ظاهری مبنی بر ضربه یا شکستگی مشاهده نشده و پس از هماهنگی با سازمان حفاظت محیط زیست و برداشت نمونه‌های لازم بانک ژن و بانک اسپرم، لاشه و نمونه‌ها برای بررسی دقیق‌تر به سازمان مرکزی محیط زیست ارسال شد.
سردار سید حمزه قلندری رئیس امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: همان‌گونه که بار‌ها به طور رسمی از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام شده، ایران به هیچ وجه تسلیحاتی برای مشارکت در جنگ روسیه با اوکراین به روسیه و یا اوکراین نداده است.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب استان با بیان اینکه براساس شواهد هیچگونه آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی نبوده، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر وقوع قتل در محل پیدا نشد.
اصفهان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهین‌شهر و میمه، ایجاد هرگونه آسیبی به قنات جهانی وزوان را کذب دانست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر هوشیاری مسئولان و مجموعه‌های حافظ امنیت استان، عنوان کرد: مطالب منتشر شده در برخی شبکه‌های اجتماعی صحیح نیست.
وزیر نفت گفت: هیچ‌گونه محدودیتی در کارت‌های جایگاه‌داران اعمال نشده، اما از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند.
صاحبه غفاراوا رئیس مجلس ملی آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی با محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: خوشبختانه قبل از اینکه آلودگی وارد حوضچه آبگیر آب شیرین‌کن شود فعالیت آب شیرین کن متوقف شده بود و هیچ گونه آلودگی وارد مخازن نشده است، ولی همچنان فعلا آب شیرین کن منطقه از دسترس خارج شده است.
کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: «ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت».
طبق اعلام پزشکی قانونی در معاینات به عمل آمده از جسد هیچ گونه آثار کبودی و ضرب و شتم و شکستگی روی بدن متوفی مشاهده نشده است. پزشکی قانونی برای تعیین علت فوت آزمایش سم شناسی گرفته است که نتایج آزمایش سم شناسی نشان می‌دهد یلدا آقافضلی به علت مصرف بیش از اندازه مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه از دنیا رفته است.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهریار: پس از معاینه جسد، هیچ گونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشده است.
روابط عمومی کل سپاه با رد انتساب برخی کانال‌ها به این نهاد اعلام کرد: همانگونه که در گذشته هم تاکید شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هیچگونه کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
کمیته حقیقت یاب مجلس شورای اسلامی گزارش بررسی علل فوت مرحومه مهسا امینی منتشر کرد: هیچگونه ضرب و جرح درمواجهه، انتقال و استقرار مرحومه خانم امینی در محل پلیس امنیت عمومی صورت نگرفته است. کسانی که قبل از روشن شدن ماجرا اظهارات عجولانه داشتند و زمینه سوء استفاده را ایجاد کرده اند اگر مواضع‌شان را اصلاح نکنند باید تحت پیگرد قضایی قرار بگیرند.
رئیس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و موثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی احاد مردم و ناکام ماندن طراحی‌های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش‌های صورت گرفته برای رفع نیازهای اساسی و حرکت کشور در مسیر پیشرفت آن هم بدون هیچگونه عقب‌نشینی از اصول عصبانی بوده و در صدد وارد کردن ضربه به کشور است.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: براساس گزارش‌های مکرر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ‌گونه انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران وجود ندارد بنابراین با غوغاسالاری نمی‌توانند اهداف خود را پیش ببرند.
با توجه به اینکه در فضای مجازی نسبت به اطلاع رسانی نادرست و غیر علمی در خصوص خروج خون از گوش‌ها، شکستگی قاعده جمجمه و صدمه به احشای داخلی بدن متوفی اقدام کرده بودند، باید اعلام کنیم هیچ گونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم‌ها و شکستگی در قاعده جمجمه، مشاهده نشده است.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است و مهسا امینی در سال ۱۳۸۶ در یکی از بیمارستان‌های تهران جراحی مغز داشته است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در اولین اظهار نظر اعلام کرد: هیچگونه آثاری از ضرب و جرح در ناحیه سر و صورت و آثار کبودی در اطراف چشم‌ها و شکستگی در قاعده جمجمه مشاهده نشده است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه سردار "اشتری" فرمانده انتظامی کشور برای ابراز همدردی با پدر و دایی مرحومه "مهسا امینی" تماس تلفنی داشته است، گفت: در مجموعه انتظامی کشور این موضوع بدون هیچگونه وقفه‌ای در حال بررسی است البته که با بررسی‌های صورت گرفته و همچنین نتیجه تحقیقات هیچ موردی از ضرب و شتم در گزارش‌ها ارائه نشده است.
زهره الهیان نماینده مردم تهران گفت: ضمنا پزشکی قانونی اعلام کرده هیچگونه آثار برخورد فیزیکی و ضرب و جرح مشاهده نشده و همچنین در سوابق پزشکی ⁧ مهسا امینی⁩ زمینه بیماری قلبی و صرع از کودکی وجود داشته است.
قالیباف گفت: من مسئول حفظ آرای نمایندگان هستم و می‌گویم که به طور قطع اطلاعاتی از مجلس به بیرون نرفته است؛ موضوعی که مطرح شد برای حدود یک ماه تا چهل روز قبل بوده و از جعلیاتی است که در حوزه رسانه‌ها در قالب لیستی به عنوان موافق و مخالف در فضای مجازی منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ