رئیس جمهور آمریکا می‌گوید که تازه‌ترین مدارک و شهادت شهود در پرونده یورش حامیان رئیس جمهور سابق آمریکا به ساختمان کنگره این کشور، «ناگوار» است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر آیت از منزل خارج شد، سوار پیکان شخصی‌اش شد و هنوز ماشین را روشن نکرده بود که باران گلوله بر سر و رویش باریدن گرفت. او در خون خود غلتید و آن پوشه‌ای هم که شامل اسناد و مدارکش بود، مفقود شد و دیگر نشانی از آن به دست نیامد. آن مدارک ناپدید شدند و کسی از اسرار آن آگاه نشد، اما ۲۸ سال بعد وقتی میرحسین موسوی به‌عنوان یکی از سران فتنه پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ در پازل دشمنان تاریخی این ملت قرار گرفت، این گمان تقویت شد که در اسناد و مدارک مفقودشده شهید آیت اسراری درباره میرحسین موسوی نهفته بود.
همزمان با تکمیل مدارک داوطلبان آزمون‌های استخدامی دبیری در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند آموزش و پرورش، دانش آموزان و والدین هم باید از این سامانه برای ثبت نام استفاده کنند.
عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، توضیحاتی را درباره امضا نکردن اسناد باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
اظهارات درویشیان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد نسبت به ادعای واگذاری رانتی خودرو به برخی از نمایندگان مجلس جو کاملا تبلیغاتی علیه قوه مقننه است؛ وی باید سریع‌تر اسناد و مدارکش را ارائه کند و اگر اسنادی وجود نداشته باشد ما نیز این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
اعتراف تلخ بایدن به آمریکای ناامن برای کودکان و اصلاح نمادین قانون حمل سلاح از سوی دولت او باوجود شمار بالای اسلحه در آمریکا و نفوذ چشمگیر لابی‌های حامی اسلحه، گره‌ای از بحران باز نمی‌کند.
مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه خود داشته باشند.
باشگاه استقلال در پایان مهلت تعیین شده برای ارائه اسناد مدارک کسب مجوز حرفه‌ای موفق به پرداخت مطالبات آندره استراماچونی نشد و باید این تیم را از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده دانست.
مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد مدارک ثبت‌نام گفت: پذیرفته‌شدگان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ دارای مدرک دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه، پیش‌دانشگاهی نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی، دیپلم نظام آموزشی جدید یعنی نظام آموزشی ۳-۳-۶ و یا مدرک کاردانی باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در دانشگاه محل قبولی نیستند.
گرگ جیکوب در نامه مورخ ۱۸ ژانویه به آرشیو ملی آمریکا گفته است: «بعد از انتشار گزارش‌هایی درباره پیدا شدن اسناد محرمانه در اقامتگاه بایدن، پنس از سر احتیاط اقدام به بررسی مدارکی کرد که در منزلش وجود داشت. مشاور حقوقی، یک تعداد سند را که احتمالا حاوی اطلاعات حساس یا محرمانه هستند، در میان اسناد شناسایی کرد. مایک پنس فورا آن‌ها را به مکان امنی منتقل کرده و برای جابجایی بهتر منتظر نظرات آرشیو ملی شد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اگر اسناد و مدارکی دال بر اینکه در کنکور هفته گذشته تقلب شده است وجود دارد، باید این اسناد به سازمان سنجش یا به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارائه شود.
رئیس جمهور آمریکا در روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ، اسم عروس مارتین لوتر را فراموش کرد و با خواندن تولدت مبارک تلاش کرد تا سوتی خود را لاپوشانی کند
ساوبر اظهار کرد: این اسناد کشف شده حاصل درخواست و یا بررسی دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا نیست. این اسناد در "کمدی قفل‌شده" توسط وکلای شخصی جو بایدن در این اندیشکده یافت شد. این وکلا در این اندیشکده در حین بسته‌بندی پرونده‌هایی بودند که به این اسناد برخوردند. کاخ سفید با وزارت دادگستری و دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا همکاری می‌کند.
در حال حاضر برای مردم کره جنوبی معمول است که نه تنها یک سن، بلکه سه سن داشته باشند - یک «سن بین‌المللی»، یک «سن کره ای» و یک «سن تقویمی». اما به منظور پایان دادن به سردرگمی ناشی از این سیستمِ سه‌تاییِ محاسبه سن، به ویژه در اسناد رسمی و مدارک پزشکی، پارلمان این کشور حکم داده است که از ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی، تمام اسناد رسمی باید از استاندارد «سن بین المللی» استفاده کنند.
ناگفته پیداست که تصویر منتشره، مستند خوبی برای پی بردن به واقعیت نیست و باید راستی آزمایی شود؛ تلاشی که راه به جایی نبرد تا بازار تفسیر و تعبیر همه چیز داغ شود و برخی تاکید کنند که این افزایش ها، نوعی تنبیه اعمال شده برای دانشجویان است که به تازگی موجب التهاب آفرینی در برخی دانشگاه‌ها و به دنبال آن، بعضی شهر‌های کشور شده اند.
اشخاص شامل ۱۵ سال به بالا، افراد کمتر از ۱۵ سال که دارای حکم رشد باشند، پدر یا جد پدری با ارائه شناسنامه خود برای افراد ۱۵ تا ۱۸ سال تمام و سرپرست قانونی (قیم، امین، وصی) برای افراد صغیر و محجور با ارائه مدارک مستند که سمت او احراز شده باشد، می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت ویا با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات ثبت احوال، نسبت به تنظیم و امضاء برگ درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنندبه ارائه درخواست تعویض شناسنامه اقدام کنند.
مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
افراد برای خروج از مرز‌های کشور نیازمند مدارکی هستند از‌جمله گذرنامه که این گذرنامه در‌واقع اجازه خروج آن‌ها از کشور به شمار می‌رود. در این مورد ماده ۲ قانون گذرنامه این‌چنین مقرر می‌کند: «اتباع ایران برای خروج از کشور و یا اقامت در خارج و یا مسافرت از خارج به ایران باید تحصیل گذرنامه نمایند. صدور گذرنامه منوط به ارائه اسنادی است که هویت و تابعیت ایرانی تقاضاکننده را ثابت نماید».
براساس مدارک و مستندات پرونده تخلفات در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، وزارت ورزش باید مردادماه رئیس این فدراسیون را کنار می‌گذاشت اما با وجود رای رسمی، هنوز این اتفاق رخ نداده است.
برای تعویض شناسنامه باید صاحب شناسنامه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی مراجعه کرده و درخواست تعویض را با تکمیل مدارک مورد نیاز ارائه کند.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام در دانشگاه پذیرفته شده برای داوطلبان ارشد ۱۴۰۱ از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا عدم ثبت‌نام به موقع در دانشگاه‌ها به منزله انصراف از تحصیل است؛ بنابراین پذیرفته شدگان باید در مهلت معین فرایند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.
رئیسی: [درمورد گشت ارشاد]، زندگی زنان ایرانی همواره با حجاب همراه بوده؛ هیچکس کار سلیقه‌ای حق ندارد بکند؛ جامعه در مدار قانون است / در بحث کاهش سرعت اینترنت، اگر در سنوات گذشته، زیرساخت‌ها کامل شده بود، الان مشکل نداشتیم/ملاقات با رئیس جمهور آمریکا برای ملت ایران فایده‌ای ندارد
دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: داوطلبان باید نسبت به بررسی معدل درج شده در مدارک تحصیلی اقدام و عدد دقیق معدل خود را هنگام انتخاب رشته درج کنند، البته انتخاب رشته داوطلبان نیز تا پایان زمان مشخص شده، قابل ویرایش خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ