اهواز - معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اثر وقوع حمله تروریستی به کاروان نظامی در نیجر ۳۷ نظامی این کشور جان خود را از دست دادند.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
رحمت الله نوروزاف عامل حمله تروریستی شاهچراغ با اسم تشکیلاتی سلمان اسلم‌یار ابتدا از طریق فضای مجازی با یکی از سرپل‌های داعش ارتباط می‌گیرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
روز گذشته در پی حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان، دو نفر از عوامل انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل گشته و هر ۴ تروریست مسلح به هلاکت رسیدند، تصاویر جدید از این درگیری را اینجا ببینید. / فارس
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کردند که این درگیری پس از چند ساعت تبادل آتش، با شهادت یک مأمور پلیس و هلاکت تروریست‌ها دقایقی پیش به پایان رسید.
چند فرد مسلح به کلانتری ۱۶ زاهدان در جنوب مصلی اهل سنت حمله کرده‌اند. همچنان از اطراف کلانتری صدای تیراندازی به گوش می‌رسد.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
زاهدان- دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان تایید کرد که در حمله مسلحانه به یک کلانتری در زاهدان تا کنون یک نفر از ماموران به شهادت رسیده است.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
جو بوچینو، سخنگوی سنتکام اظهار کرد: فکر می‌کنیم در این حمله هوایی یکی از رهبران برجسته داعش در سوریه که طراح عملیات‌های این گروه و مسؤول برنامه‌ریزی برای حملات تروریستی در خاورمیانه و اروپا بود، کشته شد و هویت این فرد هنوز مشخص نشده است.
یکی از مدیران معاونت ضد تروریسم وزارت اطلاعات از بازداشت ۴۲ نفر از شبکه پشتیبان حمله به شاهچراغ (ع) خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم اما این کار را نکردیم، چون در کنار همسر و خانواده‌اش بود.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود. همچنین توانستیم یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی مجروح کنیم که به بیمارستانی در اربیل منتقل شد و او دبیرکل اغتشاشگران است.
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیرو‌های بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند. در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
مشابه فاجعه رقم خورده در ایذه، ساعت ۲۱ امشب و در پی حمله تروریستی، راکبان موتور سوار به سمت مدافعان امنیت در یکی از محله‌های شهر اصفهان آتش گشودند و موجب به شهادت رسیدن دو نفر از نیرو‌های بسیجی شدند. در این رویداد شماری از ماموران انتظامی و یک بسیجی دیگر مجروح شدند.
سوریه حمله تروریستی بزدلانه به حرم شاهچراغ در شهر شیراز را محکوم و اعلام کرد که تروریسم یکی از ابزارهای اصلی سیاست امریکا برای بی ثباتی کشورهاست.
شیراز- یکی از مصدومان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) از لحظه حادثه گفت.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و متلاشی شد.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ