یک منبع امنیتی عراقی امروز سه شنبه از آتش سوزی در منطقه سبز بغداد پایتخت عراق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت آرسیلورمیتال تِمیرتو روز جمعه اعلام کرد سه معدنچی در آتش سوزی در معدن زغال سنگ ArcelorMittal در قزاقستان جان خود را از دست دادند.
مقامات منطقه تنریف در بیانیه ای اعلام کردند که بیش از ۴۵۰۰ نفر به دلیل ادامه آتش سوزی در جزیره تِنریف اسپانیا، تخلیه شده اند.
برق منطقه ای در اطلاعیه اعلام کرد دلیل اختلال فنی و بروز حادثه آتش سوزی در قسمتی از تجهیزات پست برق ۶۳کیلوولت شهریار در استان تهران،بخشی از ظرفیت تامین برق آن منطقه با محدودیت مواجه شده است.
آتش سوزی هاوایی شهر تفریحی لاهاینا را ویران کرد.
شمار تلفات آتش سوزی در هاوایی آمریکا درحالی به ۵۳ نفر افزایش پیدا کرده است که بایدن آنرا یک فاجعه بزرگ خواند.
فعالیت کشتیرانی در بندر لاروشل فرانسه در اقیانوس اطلس- یکی از بزرگ ترین پایانه های صادرات غلات در فرانسه- روز پنجشنبه پس از وقوع آتش سوزی و سرایت به چهار سیلو غلات مختل شد.
طبق گزارش مقامات، در پی آتش سوزی بزرگ صنعتی در کارخانه بازیافت نزدیک فرودگاهی در آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو، دود عظیمی به آسمان بلند شد.
آتش سوزی در جنوب فرانسه ۵۵ هکتار از پوشش گیاهی این کشور فراگرفت.
آتش سوزی در جنوب فرانسه ۵۵ هکتار از پوشش گیاهی این کشور فراگرفت.
یزد- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد از اطفای حریق طاقت فرسای آتش سوزی کارخانه مقواسازی اشکذر بعد از هشت ساعت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.
خشک شدن تالاب هورالعظیم بعید نیست؛ زمانی که آب به تالاب نرسد و تبخیر زیاد وجود داشته باشد، خطر خشک شدن تالاب وجود دارد، اما خطر‌های بالاتر از خشکی تالاب نیز داریم که شامل تبدیل زمین‌ها به کانون‌های ریزگرد، دخل و تصرف در بخش‌های خشک تالاب، آتش‌سوزی و آلودگی هوا و خطراتی است که برای زیست‌مندان ایجاد می‌شود و از این بابت نگران هستیم.
آپولوی ۱ گرچه هرگز زمین را ترک نکرد، ولی آن هم در لیست حوادث مرگبار پرواز‌های فضایی انسان‌ها قرار گرفته. پکهام در این رابطه گفته: «من شخصا فرقی بین اینکه این سانحه روی زمین رخ داده یا نه، نمی‌بینم.» در هر حال، سه فضانورد در فضاپیما بودند؛ ولی یک آزمایش ساده پیش از پرتاب، باعث آتش‌سوزی در داخل فضاپیما شد و هر سه خدمه داخل آن کشته شدند.
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از ترس حملات مبارزان فلسطینی، به پلیس این رژیم دستور داد که پرتاب ترقه و وسایل آتش بازی از سوی آنان را هم ممنوع اعلام کند.
مردم ایران با شعارهایی مانند «منافق وطن سوز/ خائن آتش افروز» پاسخ مناسبی به دشمنان داخلی و خارجی استقلال کشور در چهل و چهارمین جشن استقلال ایران دادند.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری مصدوم شدند.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری زخمی شدند.
حامیان رئیس‌جمهور سابق برزیل به ساختمان کنگره و ریاست‌جمهوری این کشور حمله کردند. ویدئو‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی آتش‌سوزی در داخل ساختمان کنگره را نشان می‌دهد. مهاجمان اثاثیه را شکستند و به اطراف پرتاب کردند. بنا به گزارش‌ها برخی اشیاء در کاخ ریاست‌جمهوری و دادگاه عالی به سرقت رفتند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برای دشمن شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ فرق نمی‌کند و می‌خواهد آتش تفرقه را در جامعه شعله‌ور، جنگ داخلی ایجاد و سیاست سوریه سازی در ایران را پیاده کند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر در داخل برج حضور داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به سلامت خارج کردند.
خبرنگار صداوسیما از آخرین شرایط بندها و کارگاه خیاطی پس از آتش‌سوزی زندان اوین گزارش تهیه کرد.
تصاویری از داخل زندان اوین چند ساعت پس از آتش‌سوزی در فضای مجازی منتشر شده که خبر از خسارت سنگین به ساختمان دارد.
آتشپاد دوم مجید فرهادی گفت: در پی گزارش ارسالی به سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک فروشگاه بزرگ فرش در غرب مشهد، حدود ۵۰ آتش نشان و نجاتگر به همراه ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و نردبان ۳۲ متری آتش‌نشانی از هشت ایستگاه به محل حادثه در بلوار معلم اعزام شدند.
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در طبقات بالاتر در مواردی که امکان نزدیک شدن به محل آتش‌سوزی باشد از راه پله اصلی برای رفتن به طبقات بالا استفاده می‌شود، درغیر اینصورت در روند خروج افراد داخل ساختمان با مشکل مواجه می‌شویم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: بنا بر اعلام فرمانده عملیات آتش‌سوزی در داخل مجموعه بیمارستان نبوده و قسمتی از بخش شارژ کپسول‌ها دچار آتش‌سوزی شده که با حضور آتش‌نشانان نسبت به مهار آتش اقدام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ