طرفداران جریان صدر شنبه این هفته برای دومین بار ظرف چهار روز به منطقه سبز در مرکز بغداد وارد شدند و در نهایت جریان صدر، در ساختمان پارلمان تحصن نامحدود اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش سوگوار شده است.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
پرونده این سرقت عجیب با ۹ متهم که برخی نزدیکان یکی از مقامات ارشد دولت سابق نیز در میان آن‌ها هستند، تحت عنوان «اختلاس، خیانت در امانت، سرقت و تصرف غیرقانونی در اموال دولتی» بر اساس قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری در یکی از شعب ویژه قضایی در حال رسیدگی است.
به‌گفته مقامات پلیس، سارات از سال ۲۰۲۰میلادی شروع به کشتن افرادی کرده که با همه آن‌ها رابطه دوستی داشته است؛ ازجمله ۲ افسر پلیس زن. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این زن همه قربانیانش را با استفاده از سم سیانور به قتل می‌رسانده است. وی تاکنون ۱۳نفر را به قتل رسانده و قصد کشتن چهاردهمین قربانی‌اش را هم داشته و برای این کار، به یکی از دوستانش غذای آغشته به سیانور داده بود، اما این زن غذا را نخورده و به همین دلیل زنده مانده بود.
وریا غفوری، بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال، در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشسته است.
وریا غفوری، بازیکن سابق تیم ملی و کاپیتان سابق استقلال، در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشست.
سهراب بختیاری‌زاده مدافع سابق تیم ملی در سوگ یکی از نزدیکان خود نشست.
عدم توجه به تخصص و شایسته‌سالاری در انتخاب مسئولیت‌ها می‌تواند یکی از زمینه‌های اصلی رانت و فساد نیز باشد. قانون‌مداری، مومن و پاک‌دست بودن مسئول به هیچ عنوان تضمینی برای احقاق صلاحیت اخلاقی دیگر افراد نیست. این‌که چنین تصور شود یک مسئول با هر کارنامه‌ای می‌تواند نزدیکان و امین‌های خود را به کار بگمارد، استدلالی به شدت اشتباه است... شاید در همین ماجرای فیش حقوقی جنجالی دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران، اگر پای فرزند در میان نبود، هیچ‌گاه 33 میلیون پای فیش حقوقی و دریافتی 26 میلیون تومانی درج نمی‌شد
یکی از نزدیکان لاریجانی گفت: وی درمورد اوضاع کشور نگرانی‌ها و دغدغه‌هایی دارد لذا نظرات خود را در قالب مشاوره به مسئولان عالی رتبه کشور منتقل می‌نماید.
یکی از نزدیکان مهدی طارمی به ما خبر داد که مقصد نهایی این مهاجم ملی پوش و بوشهری کشورمان، پرسپولیس خواهد بود.
وزارت خارجه آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه الیگارش‌های روس از جمله یکی از ثروتمندترین اشخاص این کشور خبر داد.
محزون و غمگین نشان دادن چهره و رفتار از واجبات مراسم عزا به‌ویژه برای خانواده درجه یک بود. هر قدر میزان اشک و آه و ماتم و گریه و بی‌قراری در میان اعضای خانواده بیشتر بود به همان اندازه میزان ارادت به متوفی سنجیده می‌شد. یکی از رسوم واجب که حتما در مراسم ختم برای نزدیکان تازه درگذشته باید آن را اجرا می‌کردند؛ یقه باز کردن بود.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در غم از دست دادن یکی از نزدیکان خود به سوگ نشسته است.
یکی از نزدیکان حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: این مرجع تقلید به علت بیماری جزئی در بیمارستان بستری شدند که با انجام جراحی لازم، حال فعلی معظم له خوب است و فردا ترخیص شده و به قم باز خواهند گشت.
یکی از نزدیکان آیت الله اعرافی گفت: متأسفانه عده‌ای با سوء استفاده از فضای پیش آمده، حرف‌هایی در فضای مجازی به آیت الله اعرافی نسبت داده‌اند که کذب است.
یکی از نزدیکان علی دایی خبر ضبط گذرنامه او را تایید کرد.
یکی از نزدیکان او گفت احضار او در حد تذکر بوده است.
با توجه به بعضی شایعات در فضای مجازی درباره دختری به نام هلیا که نوه آیت‌الله مصباح یزدی معرفی شده است یکی از نزدیکان بیت آیت‌الله مصباح یزدی گفت: شخصی به نام هلیا که نوه آن مرحوم باشد، وجود خارجی ندارد و هیچ کدام از نزدیکان ایشان در خارج از کشور به سر نمی‌برند.
یکی از نزدیکان تیم ملی که تمایلی به افشای نام خودش نداشت گفت: اصلا و ابدا این خبر صحت ندارد
سرمربی گل گهر در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش عزادار شد.
نماینده مطهری قرار است امشب با مشاور و یکی از نزدیکان مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را درباره جدایی از جمع آبی‌ها برگزار کند.
نزدیکان کریمی مدعی هستند این سفر با سفر‌های قبلی کاملا متفاوت است و ممکن است یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران دیگر به کشور برنگردد.
محمد محمدی در غم از دست دادن یکی از نزدیکانش به سوگ نشست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ