پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بچه‌های تیم ملی از طرف جامعه فوتبال سیلی محکمی به صورت منتقدی کوبیدند که هرچه لایق خودش است را به اهالی فوتبال منتسب می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میزان تصاویری از تشییع پیکر شهید رانقدر حسن وحیدی چند روز پیش در حمله تروریستی محور خاش-تفتان به همراه سه تن از همکاران خود در حین ماموریت، مظلومانه به شهادت رسید را منتشر کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
تونی کروس شیوه برکناری الیور کان و حسن صالح حمیدزیچ را دور از شأن و اعتبار باشگاه بایرن مونیخ می داند.
روزنامه کیهان درباره حسن روحانی نوشت: کارنامه فاجعه‌بار او با لفاضی و بازی با کلمات تحریف‌شدنی نیست و حتما فراموش نکرده که در دوره ۸ ساله ریاست او بر دستگاه اجرایی کشور نارضایتی‌های عمومی از بی‌کفایتی و ناکارآمدی دولتش در بین اقشار و طبقات مختلف جامعه به اوج خود رسید بود.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق بایرن مونیخ، با انتقاد از سران این باشگاه تغییر سرمربی در این مقطع از فصل را بیهوده و ناموفق دانست.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
به نظر می‌‍رسد آنچه باعث شده تا رئیس دولت سابق این سخنان را بر زبان براند نداشتن ایده جدید در حوزه حکمرانی و گفتمان کارآمد برای جلب توجه مردم به خود است، تا جایی که حتی اصلاح طلبان نیز بار‌ها بر اشتباه خود در حمایت از وی اذعان داشته اند.
رجانیوز در گزارشی نوشت: مراجعه به آمار‌ها نشانگر آن است که دوره حسن روحانی و کابینه‌اش، بدترین دوران اقتصاد ایران در چند دهه اخیر بوده است.
حسن يزدانى و كامران قاسمپور احتمالا دو اميد اصلى كشتى آزاد براى كسب مدال طلاى المپيك پاريس هستند.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج قزوین، تعرض و آسیب و حمله به عوامل فراجا و همچنین سرقت سلاح سازمانی نیروی انتظامی خبر داد.
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه‌السلام استان البرز در اطلاعیه‌ای از دستگیری تعدادی از عناصر اصلی انسداد آزادراه کرج - قزوین و تعرض، حمله و آسیب رساندن به عوامل فراجا خبر داد.
انتقاد باقری از حمله حسن عباسی به علی کریمی
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
عباسی در این فیلم می گوید سبک زندگی آن‌ها سبک زندگی آمریکایی است؛ لذت، شهوت و پول. چرا به فوتبالیست‌ها ۱۵۰ برابر حقوق کف جامعه حقوق می‌دهید که هار شوند؟
حمله پدر یزدانی به دبیر: مگر حسن بچه است که می‌خواهید سبکش را عوض کنید
به نظر می‌رسد منظور از دفاع منتقدانه وقایع سال ۸۸ باشد. صانعی در فتنه سال ۸۸ دفاعی از جمهوری اسلامی نداشت که حال بخواهد منتقدانه باشد یا مدل دیگری! او در سال ۸۸ در کنار جنبش سبز ایستاد و حمایت‌های اصلاح‌طلبان از او هم به دلیل همین مواضع سیاسی اوست.
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت روز عاشورا، گفت: حمله به شیعیان نیجریه در مراسم روز عاشورا را محکوم می کنیم.
تیراندازی اشتباهی عروسی را به عزا تبدیل کرد!
بر اساس نقشه جدید که از فردا، ۱۸ تیرماه اعمال خواهد شد، ۱۴ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفته‌اند و در آستانه وضعیت بحرانی یعنی قرمز قرار دارند. شهر‌هایی پراکنده در استان‌های مختلف که نشانه‌ای هستند از این واقعیت که با خیزش تازه‌ای از ابتلا به کووید ۱۹ مواجهیم و باید به شدت مراقبت کنیم، وگرنه با افزایش شمار مبتلایان مواجه خواهیم شد.
در پی حرف‌های توهین آمیز حسن عباسی علیه فوتبالیست‌های ایرانی که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی داشت، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران واکنش نشان داد و در حساب توییتر خود پاسخ این سخنران را داد.
پس از شکست سنگین کریمی مقابل یزدانی، ابتدا دو سه هوادار وارد تشک شده و سپس شمار بسیاری تماشاگر از روی سکوها پایین پریده و این اتفاق عجیب از کنترل ماموران خارج شد، به گونه ای که احتمال خطر جانی و جراحات به یزدانی بسیار بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌های عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ