سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که بازرسان آژانس انرژی اتمی می توانند عدم استقرار تسلیحات نظامی روسیه در نیروگاه زاپروژیا را تایید کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کاخ کرملین) امروز اعلام کرد: تصمیم فرانسه برای انتقال موشک های دوربرد به اوکراین اشتباه است؛ این تصمیم مسکو را مجبور به انجام اقدامات تلافی جویانه خواهد کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که تجهیز تسلیحاتی اوکراین از سوی غرب، برنامه عملیات ویژه روسیه را تغییری نخواهد داد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد این کشور با آمریکا در زمینه تبادل زندانیان در ارتباط است.
سخنگوی کاخ کرملین در پاسخ به سوال مجددی درباره محل حضور «یِوگنی پریگوژین» رئیس گروه شبه‌نظامی شورشی «واگنر» اظهار داشت: «من هیچ اطلاعاتی در این مورد ندارم. نکته اصلی دستیابی به اهداف عملیات نظامی ویژه در اواکرین است و آنها محقق خواهند شد».
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه موضع مشاور امنیت ملی آمریکا در خصوص مذاکرات تسلیحات هسته‌ای را مثبت ارزیابی کرد.
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که روابط این کشور و چین مبتنی بر اصل احترام و منافع متقابل است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اقدام گروهی در لهستان علیه سفیر این کشور در ورشو را مورد انتقاد قرار داد.
سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که غرب استقرار تسلیحات هسته‌ای آمریکا در اروپا را به یاد نمی‌آورد اما با تصمیم مسکو برای تاسیس زرادخانه در بلاروس از کوره در می‌رود!
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه اعلام کرد که انتقاد رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد تسلیحات اتمی آمریکا موثر است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که رویدادهای تهاجمی در اطراف این کشور، موجب توسل پیشگیرانه روسیه به نیروهای نظامی شده است.
رییس جمهور روسیه امروز در پاسخ به ابتکار انگلیس در ارتباط با تحویل تسلیحاتی با اورانیوم ضعیف شده به کی‌ یف اعلام کرد: اگر این موضوع رخ دهد، مسکو واکنش نشان می دهد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به خبرنگاران گفت: روسیه از معاهده «استارت نو» خارج نمی‌شود؛ موضوع کنونی تعلیق است. همچنین؛ برنامه‌ای برای تماس میان بایدن و پوتین وجود ندارد.
یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: «داریم تلاش می‌کنیم که نیاز‌های اوکراین در میدان جنگ را برطرف کنیم.»، اما به گفته این مقام، واشنگتن در حال جنگ با روسیه نیست. دولت بایدن به دنبال کمک به اوکراین بدون تشدید درگیری با کرملین است. اساسا این همان استراتژی است که آلمان و فرانسه نیز آن را دنبال می‌کنند. هر دو کشور حتی نسبت به آمریکا تردید بیشتری نشان داده‌اند و تسلیحات بسیار کمتری عرضه کرده‌اند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز تصریح کرد: تحویل تسلیحات دوربرد به اوکراین، اهداف نظامی روسیه را تغییر نمی‌دهد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
سخنگوی ریاست جمهور روسیه اعلام کرد این کشور همواره حامی حفظ حقوق صرب های کوزوو است.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: روابط روسیه و غرب به مرحله رویارویی رسیده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد مسکو و آنکارا اختلافاتی در خصوص تامین امنیت در کشور سوریه دارند.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد اوکراین باید برای بازگشت به میز مذاکره متقاعد شود.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
سخنگوی کاخ کرملین شرط فراهم شدن زمینه برای مذاکرات میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا را اعلام کرد.
به گفته سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، این کشور به زودی درباره دارایی های مربوط به چهار منطقه جدید ضمیمه شده از اوکراین به خود تصمیم گیری خواهد کرد.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
کاخ ریاست جمهوری روسیه اتهام زنی رسانه های غربی در خصوص بکارگیری سلاح هسته ای در جنگ اوکراین را رد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ