رئیس‌جمهور بلاروس هم اکنون به‌منظور انجام «یک سفر کاری» وارد مسکو شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«الکساندر لوکاشنکو» رئیس‌جمهور بلاروس هشدار داد که کشورش فوراً به هرگونه تجاوز از سوی غرب، نه تنها با استفاده از سلاح‌های هسته‌ای، بلکه با هر آنچه در اختیار دارد، پاسخ خواهد داد.
سرویس مطبوعاتی دفتر ریاست جمهوری بلاروس از رایزنی «الکساندر لوکاشنکو» با فرمانده «واگنر» خبر داد.
الکساندر لوکاشنکو در سخنرانی امروز خود همچنین خواستار آتش‌بس فوری در اوکراین و آغاز گفت‌وگوها برای حل و فصل صلح پایدار شد.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور بلاروس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
«الکساندر لوکاشنکو» رییس جمهور بلاروس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در محل مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهور بلاروس و هیأت همراه عصر امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ابراهیم رئیسی در نشست خبری مشترک با الکساندر لوکاشنکو با اشاره به نشست مشترکی که دوطرف داشتند، اظهارکرد: توافقات خوبی در زمینه‌های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و راه امضاء شده‌است که امیدواریم گام‌هایی در جهت توسعه روابط بین دو کشور باشد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
سید ابراهیم رئیسی صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد استقبال کرد. در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور، دکتر رئیسی و لوکاشنکو از یگان تشریفات سان دیده و سپس هیات‌های عالیرتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند. قرار است پس از پایان مذاکرات هیئت‌های عالیرتبه دو کشور ۸ سند همکاری دوجانبه در حضور روسای جمهور به امضای مقامات طرفین برسد.
رئیس جمعهور ایران صبح امروز از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به صورت رسمی در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
ورود الکساندر لوکاشنکو، رییس‌جمهوری بلاروس به تهران
الکساندر لوکاشنکو، رییس‌جمهوری بلاروس یکشنبه ۲۱ اسفند، وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و مورد استقبال سید رضا فاطمی‌امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس در بدو ورود به تهران در فرودگاه بین المللی مهرآباد مورد استقبال وزیر صمت قرار گرفت.
الکساندر لوکاشنکو گفت: ما هیچ جرم سیاسی در قانون نداریم! هیچ جرمی نیست که به اتهامش آدم‌ها را تحت تعقیب قرار داده باشیم. اصلا نداریم.
خبرگزاری رسمی بلاروس از سفر الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری این کشور به ایران در هفته‌های آتی خبر داد.
رئیس‌ جمهور بلاروس امروز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پیام‌ تبریکی خطاب به سید ابراهیم رئیسی اعلام کرد که در صدد سفر به ایران است.
«الکساندر لوکاشنکو» که به امارات سفر کرده است، با «محمد بن زاید» در ابوظبی دیدار کرد.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
به دنبال انتشار اخباری در خصوص سقوط یک موشک اس-۳۰۰ اوکراینی در خاک بلاروس، «الکساندر لوکاشنکو» دستور داد تا این موضوع پیگیری شود.
الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در گفتگو با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در خصوص فرار روس‌ها از بسیج عموم گفت: بگذار ۳۰ یا حتی ۵۰ هزار نفر فرار کنند. به نظرت اگر آن‌ها بمانند جزو مردمان ما هستند؟ پس بگذار فرار کنند! من نمی‌دانم تو به چه چیزی فکر می‌کنی، اما من در سال ۲۰۲۰ زمانی که مردم بلاروس در جریانات پس از انتخابات فرار کردند، اصلاً نگران نبودم. آن‌ها بعد‌ها التماس کردند که به کشور بازگردند. پس قطعاً فراری‌های روس هم بازمی‌گردند. اما در آن زمان تصمیم با توست که با آن‌ها چه کنی و چه تصمیمی برای‌شان بگیری. اینکه اجازه بدهی برگردند یا همان‌جایی که رفتند بمانند. در همین حال رسانه‌ها حرکات پای پوتین را، نشانه‌ای از اضطراب و نگرانی او تحلیل کرده‌اند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه امروز دوشنبه با الکساندر لوکاشنکو همتای بلاروس خود در سوچی دیدار و گفتگو کرد.
ویدئویی در کانال تلگرامی نزدیک به دفتر مطبوعاتی رئیس جمهور بلاروس منتشر شده است که او را در حال خرد کردن هیزم نشان می دهد و می گوید که اجازه نمی دهد اروپا یخ بزند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ